MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36
  1. #1
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default BACKSTAGE FOTO'S @ On Emeny Ground 9/6/07

    Quote Originally Posted by Triker View Post
    Terug uit Duitsland, het was even rijden maar daar kreeg je ook wat voor. Een mooie zaal met mooie wedstrijden, de een natuurlijk van beter niveau dan een ander. Maar wat mij en ook anderen op viel was de sfeer van het gala. Die was bijzonder, zeg maar gerust zeer bijzonder gemoedelijk en sfeervol. Top geregeld, licht was dik in orde, catering was goed, de omgeving was mooi, gezellig publiek en veel oude bekenden gezien van diverse fora Top gala al zeg ik het zelf!
    Zoals Triker het al mooi omschreef..Top gala. Zeker voor herhaling vatbaar en vooral de lokatie heeft veel potentieel. Tevens nog een paar foto's geschoten na de tijd in de aangrenzende discotheek. Het complete fotoverslag word zo speodig mogelijk gepost door het duo King/Richelieu. Hier alvast een backstage sfeerimpressie van On Enemy Ground.

    Foto's: Richelieu (Harmen Bakker)
















































    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Klasse foto's harmen,

    maar dat ziet er gezellig uit! aardige party na afloop?
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Was echt top, thanks voor de snelle foto's! Ik ben trouwens net thuis, want ik ben nog ff met King de stad in gegaan. Het verslag zal dus wel niet om 7.00u online staan

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    iemand uitslagen???

    osu

    Chris

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Het was zeker een top gala, met een gezellige afterparty!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij had iedereen van angelo gym gewonnen 1 was er gelijk. Jordi had wel verloren op medische interventie, 2of3 glippen in zn voorhoofd. Was super gezellig daar en zeker voor herhaling vatbaar. Angelo bedankt!!!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    ziet er idd erg gezellig uit
    Je bent weer super snel Harmen
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Lijkt wel schoolreisje met bonte avond en al

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Top Harmen,

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Boem Boem View Post
    iemand uitslagen???

    osu

    Chris
    King heeft alle uitslagen mee naar huis genomen en die zullen later gepost worden. De twee hoofdpartijen hadden allen een Nederlandse winnaar. Zowel Remco Hisken als Cico Martinez wonnen.

    Remco deed dat zeer overduidelijk op punten, alleen gaf deze de laatste ronde aan de Italiaan. Vond ik zelf erg jammer want als Remco meer op de benen had gewerkt had ik hem nog wel neer zien gaan.

    De tegenstander van Cico vond het nogal handig op in zijn ogen te gaan prikken en kreeg twee keer een openbare waarschuwing. Cico won de partij.

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Jordy van Cleef moest tegen iemand van Team Schreiber. De partij begon goed, maar op een gegeven moment had Jordy een glip in zijn voorhoofd (kon niet goed zien waar het door kwam). De partij moest worden gestaakt; helaas voor Jordy.

    Marco Biswana (Team Hardcore) deed het erg goed. Meteen in het begin sloeg hij zijn tegenstander aan en deze viel uiteindelijk naar het canvas. Marco volgde meteen met een guilotine choke. De choke werd nog even tegengehouden door zijn tegenstander van Team Schreiber, maar deze moest toch afkloppen. Mooie partij.

    Chico moest tegen een sterke vechter uit Macedonie/Italie. De partij ging op zich best goed, Chico scoorde tijdens het staande gevecht en ook zijn tegenstander deed het goed. Op de grond nam de man uit Macedonie het niet zo nauw met de regels en stak herhaaldelijk vingers in de ogen van Chico. Hier heeft hij twee keer een openbare waarschuwing voor gekregen. Chico had hem ergens in de eerste ronde in een guilotine choke waaruit hij niet meer kon ontsnappen en ook hier besloot hij er maar een paar vingers tegen aan te gooien. Needless to say, ik was redelijk pissed! Desalniettemin heeft Chico terecht gewonnen op punten.

    Nick van Deursen vocht tegen een Duitser die het met name moest hebben van zijn bokswerk. Nick wist hier uitstekend mee om te gaan en scoorde heel veel met lowkicks en zelfs nog een keer een frontkick in het gezicht van zijn tegenstander. Nick terecht gewonnen op punten.

    De drie leden van Team Hardcore hebben alle partijen gewonnen. De jongens van Angelo gym hebben bijna alle partijen gewonnen (1 onbeslist). In die zin dus een succesvolle avond Verder was alles ook erg goed geregeld en zag het er allemaal erg goed verzorgd uit.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Was echt top, thanks voor de snelle foto's! Ik ben trouwens net thuis, want ik ben nog ff met King de stad in gegaan. Het verslag zal dus wel niet om 7.00u online staan
    Haha, het was weer "mucho" gezellig! Ik ga zo het verslag uittypen en dan is het later vandaag hier te lezen.

    Goede foto's trouwens Harmen!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Hele mooie foto's Richelieu, top

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  14. #14
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    bedankt voor de snelle foto`s harmen.

    was een leuk gala.
    alles was goed georganiseerd.
    En zoals Roy (justi) al zei: Hebben Angelogym en Team Hardcore uitstekend gepresteerd

    ps Dennis ik heb je helemaal niet gezien gister avond.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu weer top werk harmen

    sportgroeten

    jan



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  16. #16
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat partij van danial was uitgevallen, wou graag hem in actie zien. gelukkig ben ik niet van amsterdam daar naartoe gereden.
    weet iemand wanneer danial moet vechten??? wil hem in actie zien.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by nick View Post
    bedankt voor de snelle foto`s harmen.

    was een leuk gala.
    alles was goed georganiseerd.
    En zoals Roy (justi) al zei: Hebben Angelogym en Team Hardcore uitstekend gepresteerd

    ps Dennis ik heb je helemaal niet gezien gister avond.
    Was zeker een topavond, maar een hele leuke sfeer. Ook opvallend veel Nederlanders in het publiek en vooral Angelo Gym en Team Azer hadden een groep supporters meegenomen.
    Angelo Gym heeft zeker goed gepresteerd. Zodra reporter King zijn tekst bij de foto's heeft gevoegd komt het hele fotoverslag ook online. Omdat het licht erg goed was in combinatie met een mooi ringvloer zijn de foto's deze keer beter dan vorige week al zeg ik het zelf

    Ik hoorde van Daniel dat hij na de zomer een partij heeft staan.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    South Park
    Posts
    759
    vCash
    126000

    Default

    Bedankt voor de foto's! Locatie was erg goed uitgezocht en iedereen zat dicht bij de ring. Heb alles goed kunnen zien, TOP!

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adam View Post
    jammer dat partij van danial was uitgevallen, wou graag hem in actie zien. gelukkig ben ik niet van amsterdam daar naartoe gereden.
    weet iemand wanneer danial moet vechten??? wil hem in actie zien.
    pm roy voor ze nummer, kun je met hem afspreken.


    ziet eruit als een gala zoals ik het zou organiseren. gezellig plein, biertenten en biertenten, en biertenten, oh en wat gevechten natuurlijk

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    pm roy voor ze nummer, kun je met hem afspreken.


    ziet eruit als een gala zoals ik het zou organiseren. gezellig plein, biertenten en biertenten, en biertenten, oh en wat gevechten natuurlijk
    hahaha het werd in een zaal, behorende bij dorf munsterland georganiseerd. Vandaar dat je er nogal wat vreemde figuren bij rond zag lopen. Het is daar dus echt een grote combinatie biertenten, disco en zalen. Perfecte locatie

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    hahaha het werd in een zaal, behorende bij dorf munsterland georganiseerd. Vandaar dat je er nogal wat vreemde figuren bij rond zag lopen. Het is daar dus echt een grote combinatie biertenten, disco en zalen. Perfecte locatie
    ja je kan lullen wat je wilt over 'Zie Zjermans', maar feessies vieren kunnen ze bijna net zo goed als wij hier uit noord holland noord

  22. #22
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by MissGG View Post
    Bedankt voor de foto's! Locatie was erg goed uitgezocht en iedereen zat dicht bij de ring. Heb alles goed kunnen zien, TOP!
    Dan heb ik ieder geval niet alle Mixfight leden gesproken...

  23. #23
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    pm roy voor ze nummer, kun je met hem afspreken.


    ziet eruit als een gala zoals ik het zou organiseren. gezellig plein, biertenten en biertenten, en biertenten, oh en wat gevechten natuurlijk
    thanks, heb wel doorgevraagd, hij moet deze maand nog, nu nog promotor bellen voor kaarten

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Rich,
    je was behoorlijk in trance bij mij thuis ter voorbereiding op de reis door de Heimat.

    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat je niet langer ws gebleven tot de ECHTE afterparty begon:

    Kijk dansende Duitsers:
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •