tegen Hari is toch geen partij voor aerts...
peter vs sem, zou ik echt geweldig vinden!
Ignashov....
ik sluit me bij je mening redjuh aan ik zie niet graag twee nl`ers tegen elkaar
feitosa hmmm ja .maar dan zou ik hem liever niet tegen peter zien ,die sloopt hem opnieuw net zo als de laatste keer ,leko is m`n favoriet niet,sefo lijkt mij de leukste matchup
een ding ,want ik heb het nog nergens gelezen, maar waarom is abidi eigenlijk uit het toernooi?
Tegen Paul Elstak
De vraag is, wie durft het tegen Peter Aerts op te nemen? Er zijn weinig vechters in de K-1 die gaarne tegen Aerts willen uitkomen, laatstaan met slechts 12 dagen voorbereiding.
Ray Sefo, Peter Graham, Leko, Hari? Wie zal het zeggen?
Volgens Ray Sefo in RR staat hij als reserver, dus ik neem aan dat hij gaat tegen Peter Aerts vechten![]()
inderdaad zou Abibi niet knokken?
Zijn er nou echt mensen van overtuigd dat Hari een kans maakt tegen Peter Aerts??
Met alle respect voor Hari als vechter, dat word een eitje voor Peter..
hoorde ik misschien in de wandelgangen iets over ene Bob Sapp?? lijkt mij heel sterk maar hoorde er meerdere mensen al over.. vaag...
"Morte prima di disonore"
------------------
***MejiroGym***
denk ook dat Sefo hem gaat vervangen
ALL HAIL MARTYR FAKKA!!!!
Kaoklai
If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.
mma video blog
Ik zou hem wel weer tegen Sem Schilt willen zien. Die laatste keer was echt een brute partij!!
Badr zou ik hem wel tegen willen zien
greetz tuigenke
Bob sapp
Fred vermelde net tijdens Fightclub dat het wellicht Bob Sapp wordt die Bonjaski gaat vervangen
Ben benieuwd! Ik zou het wel een leuke pot vinden, al was het maar om te zien hoe Peter Aerts met het lompe geweld van Sapp omgaat.
Yamato Damashii
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Better trade than aid
Bookmarks