MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 55
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    275
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Oktay deed het tegen Brian ook heel goed...

    ik zou het te gek vinden als chico tegen veler verwachtingen in gaat winnen...

    maar

    een 1-1 zou ook vet zijn voor de toekomst
    Chico schat ik op de grond toch wel een behoorlijk stukje hoger in dan Brian en Oktay .Denk toch wel weer een overwinning voor Chico.
    Leuke wedstrijd die alle kanten op kan.

    Andre
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    More info coming soon!!!

  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Oktay maakte in Amersfoort dezelfde fout als in zijn eerste partij tegen Brian.
    Hij was te gretig, en daarmee te onvoorzichtig.
    Van fouten leer je en we hebben daarna allemaal gezien wat een gecontroleerde Okkie kan aanrichten.
    Hij is zowieso fysiek veel sterker dan Chico, en op het staande gevecht denk ik ook.
    Hoe dan ook, we zullen het gaan zien
    Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.

  3. #28
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg!

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    4.088
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.
    Justi = 100% Correct

  5. #30
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.
    Die uitspraak kun je alleen maken als je ook met oktay hebt getraind.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Deventer
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    Oktay all the way
    Real power can't be given, it must be taken....

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by armani View Post
    Die uitspraak kun je alleen maken als je ook met oktay hebt getraind.
    Nee hoor, die uitspraak kun je ook doen als je de eerste partij hebt gezien Kan me niet herinneren dat Chico na de partij vertelde dat hij nou zo onder de indruk was van de fysieke kracht van Oktay. Ik weet wel dat wanneer Chico iemand treft die sterk of sterker is, hij het niet na zou laten me dit te vertellen. Dat zou indruk op hem hebben gemaakt, omdat hij over het algemeen sterker is dan zijn tegenstander.

  8. #33
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    chico is fysiek zeker veel sterker. op grond is chico ook beter. oktay is een goed staand vechter en denk dat hij het staand gaat proberen. maar anyway het word kanllen, chico zal tot die tijd nog harder trainen en in top vorm zijn,
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  9. #34
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    emmen
    Posts
    4.724
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    chico zal tot die tijd nog harder trainen en in top vorm zijn,
    Dat willen we horen

  10. #35
    Jochem Guest

    Default

    Ik vind dat beide vechters op de grond steken laten vallen wat ik tot nu toe van ze gezien heb.

    Oktay gaat denk ik niet gesubt worden, maar ik zie hem Chico ook niet Ko-en of subben. Mijns insziens komt het deze keer neer op wie staand het meeste punten scoort. Ik denk Oktay door beslissing.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Hahaha geweldig, hoe verzin je het!! Geloof mij nou maar, Chico is met zijn 75kg net zo sterk als iemand van 90 a 95kg! Ik kan het weten, want ik train toch regelmatig met hem Hij is zelfs nog Nederlands kampioen powerliften geweest. Of hij wint of verliest, daar doe ik geen uitspraak over, maar dat Oktay fysiek sterker is... forget it.

    Is powerliften niet heel wat anders, en is dat niet al heel lang geleden toen Chico een stuk zwaarder woog?


    Quote Originally Posted by armani View Post
    Die uitspraak kun je alleen maken als je ook met oktay hebt getraind.

    Deze man heeft gelijk, en kan het weten (en ik zelf ook trouwens).


    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Nee hoor, die uitspraak kun je ook doen als je de eerste partij hebt gezien Kan me niet herinneren dat Chico na de partij vertelde dat hij nou zo onder de indruk was van de fysieke kracht van Oktay. Ik weet wel dat wanneer Chico iemand treft die sterk of sterker is, hij het niet na zou laten me dit te vertellen. Dat zou indruk op hem hebben gemaakt, omdat hij over het algemeen sterker is dan zijn tegenstander.

    Alsof je dit kunt beoordelen aan de hand van hun vorige partij, weet je hoe kort die was.
    Maargoed, ieder zijn mening en die respecteer ik.
    Moge de beste man winnen
    Last edited by lopez86; 20-06-2007 at 03:56.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Alsof je dit kunt beoordelen aan de hand van hun vorige partij, weet je hoe kort die was.
    Maargoed, ieder zijn mening en die respecteer ik.
    Moge de beste man winnen
    Daar sla je de spijker op zijn kop Maar zonder gekheid, we zien het t.z.t. wel.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Als Chico zo goed is... wat is dan de rede dat hij zo vaak verliest? Zijn enige overwinning de afgelopen tijd was notabene tegen Oktay.

    Nu begrijp ik ook wel dat verliezen van Metin en Furdjel geen schande is... maar... Als ik me niet vergis was Chico ooit eens actief in de klasse 80 - 85 dus als hij een natuurlijke 80 - 85 kg is, dan is het logisch dat Chico van nature sterker is dan een natuurlijke 75 kg vechter. Wat verklaart waarom hij zo sterk lijkt op 75 kg. Wat niet verklaart waarom hij dan verliest van natuurlijke 75 kg vechters, die hij dan eigenlijk zou moeten ownen... Want hij is goed op de grond en hij is zo sterk als 90kg...


  14. #39
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    JE kunt van chico zeggen wat je wilt , maar hij pakt zijn tegenstanders uit een groep die zeker gelijk of hoger staan aangeschreven..daardoor ook verlies partijen...

    Hij zoekt geen koekies uit....dus wat dat betreft respect...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  15. #40
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Als Chico zo goed is... wat is dan de rede dat hij zo vaak verliest? Zijn enige overwinning de afgelopen tijd was notabene tegen Oktay.

    Nu begrijp ik ook wel dat verliezen van Metin en Furdjel geen schande is... maar... Als ik me niet vergis was Chico ooit eens actief in de klasse 80 - 85 dus als hij een natuurlijke 80 - 85 kg is, dan is het logisch dat Chico van nature sterker is dan een natuurlijke 75 kg vechter. Wat verklaart waarom hij zo sterk lijkt op 75 kg. Wat niet verklaart waarom hij dan verliest van natuurlijke 75 kg vechters, die hij dan eigenlijk zou moeten ownen... Want hij is goed op de grond en hij is zo sterk als 90kg...
    hoezo alleen verliezen, hij heeft laatste twee jaar, 4 of 5 partijen gewonnen(in italie, in duitsland, van oktay) en twee of drie verloren, dat is toch niet zo erg, of wel? en besef je ook dat chico bijna 40jaar is. ken jij iemand die met zijn 40ste zo sterk is en nog in de ring stapt???
    ps. zolang ik chico kent, hij heeft nooit een partij afgezegd, en staat altijd in de ring, je kan hem tegen de beste laten vechten, hij staat er gewoon dan in de ring
    Last edited by danial; 20-06-2007 at 19:08.
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  16. #41
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Hoe oud is Ernesto hoost ? ja hij vecht niet meer
    Volgens mij is Henk Kuipers ook boven 40 "met alle respect"
    Last edited by paspoes; 20-06-2007 at 19:11.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    Hoe oud is Ernesto hoost ?
    Volgens mij is Henk Kuipers ook boven 40 "met alle respect"
    wil je zeggen dat het normaal is dan????
    je ziet echt weinig mensen met zo leeftijd in de ring staan. daarom moet je wat meer respect aan tonen, vind ik
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  18. #43
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    wil je zeggen dat het normaal is dan????
    je ziet echt weinig mensen met zo leeftijd in de ring staan. daarom moet je wat meer respect aan tonen, vind ik
    En daar heb je gelijk, ik heb respect voor iedereen die in de ring stapt. mijn antwoorden waren meer gericht op ken je mensen die boven de 40 de ring instapt en ik gaf 2 voorbeelden

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    hoezo alleen verliezen, hij heeft laatste twee jaar, 4 of 5 partijen gewonnen(in italie, in duitsland, van oktay) en twee of drie verloren, dat is toch niet zo erg, of wel? en besef je ook dat chico bijna 40jaar is. ken jij iemand die met zijn 40ste zo sterk is en nog in de ring stapt???
    ps. zolang ik chico kent, hij heeft nooit een partij afgezegd, en staat altijd in de ring, je kan hem tegen de beste laten vechten, hij staat er gewoon dan in de ring
    Inderdaad! De partij tegen Pislik bijvoorbeeld nam hij donderdagavond aan en vocht op zaterdagavond. Van een goede voorbereiding was dan ook geen sprake. Als je op Sherdog kijkt zie je een vertekende fightrecord, want heel veel (winst)partijen staan er niet op.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    enschede
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Wink

    normaal ben ik niet zo gek op antwoorden op eeuwige lopende topics, maar ik vind dat Chico iets meer respect verdient dan dit. Hij deed zijn eerste wedstrijd op zijn dertigste. Nu hij 39 is, vecht hij nog steeds graag en gaat niemand uit de weg.

    Veel van zijn partijen in het begin waren idd op 85-90, echter hij was zelf vaak 7 a 8 kg lichter dan zijn tegenstanders. Men belde Chico vaak op voor inval partijen. Meestal een paar dagen voor de match.
    Omdat Chico niet bekend was, nam hij toen alles maar aan.
    Met een flink gewichtsverschil won hij bijv van:
    Tanner Kutlu KO
    Brian Maulani KO
    Ramon Temmink Guillotine
    Okaty Karatas Guillotine
    Verder won hij van namen als:
    Ronnie Rivano KO
    Van Wanrooy Guillotine
    Petrousos Points
    Jan Overduin Points
    Ben Sallem Draw
    Evert Fyeet Draw (Zelfde dag gebeld voor invallen, 5 kg verschil)

    Verder verloor hij idd van bekende namen als Tapilatu en Robbie Nelson, maar met verlenging. Gegard Mousasi was ook bijna 8 kg zwaarder, daar tikte hij ook af.

    Bij deze mijn respect naar een sympathieke vechter die zijn voetsporen heeft verdient in deze sport. Ook al is ie niet meer zo jong....en knap ;-)

    Groeten,

    Angelo
    (ja....de trainer van Chico)
    It's not whether you get knocked down, it's whether you get up...

  21. #46
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Damn dit waren mooie partijen "Verder verloor hij idd van bekende namen als Tapilatu en Robbie Nelson" goeie ouwe tijden zeg

  22. #47
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Trainer Angelo: Schaap !, IJsbrand Schaap van Kamakura!
    El Toro: O ja, Schaap. Daar heb ik twee jaar geleden tegen gevochten. Die heb ik verloren door een verwurging van Schaap, van iemand die totaal niet kan grondvechten. Dat had ik niet verwacht. Ik hoef dit gevecht niet persee over te doen, gewoon maar vergeten. Ik verdien er ook verder niets mee en het is de moeite verder niet waard


    MMMMM wie zoekt zn tegenstanders niet uit????????
    Enne respect loos????
    Enne tegenstander onderschatten????
    Enne het rare is dat hij wel verder kon in rings en ik dus nooit wat gehoord heb van die organisatie.
    Had ik ook maar zo'n leuk hoedje op moeten doen naar de ring en vervolgens verliezen.(maar dat geeft niet want dat is de moeite niet waard)
    slaap verder jongens en denk dat jullie het allemaal weten

  23. #48
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Wie ben jij dan ijsbrand?

  24. #49
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    enschede
    Posts
    171
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Trainer Angelo: Schaap !, IJsbrand Schaap van Kamakura!
    El Toro: O ja, Schaap. Daar heb ik twee jaar geleden tegen gevochten. Die heb ik verloren door een verwurging van Schaap, van iemand die totaal niet kan grondvechten. Dat had ik niet verwacht. Ik hoef dit gevecht niet persee over te doen, gewoon maar vergeten. Ik verdien er ook verder niets mee en het is de moeite verder niet waard


    MMMMM wie zoekt zn tegenstanders niet uit????????
    Enne respect loos????
    Enne tegenstander onderschatten????
    Enne het rare is dat hij wel verder kon in rings en ik dus nooit wat gehoord heb van die organisatie.
    Had ik ook maar zo'n leuk hoedje op moeten doen naar de ring en vervolgens verliezen.(maar dat geeft niet want dat is de moeite niet waard)
    slaap verder jongens en denk dat jullie het allemaal weten
    Hmmm, vreemde reactie Isjbrand, ik dacht dat we het altijd redelijk konden vinden. Blijkbaar zijn je wrok gevoelens belangrijker dan de hand die je me altijd geeft als we elkaar op een gala zien. Je hebt idd gewonnen van Chico, respect daarvoor.

    Tegenstanders uitzoeken? Je viel in voor iemand, je was echt niet onze keus.
    Dat je niet voor RINGS vocht/bleef vechten, ligt denk ik niet aan mij of Chico.
    Dat Chico "de rematch de moeite niet waard vond" lag denk ik aan het feit dat jij geen freefighter was maar alleen deze partij even inviel voor een collega. Chico was destijds een coming man en had meer belang bij een gevestigde naam. Dat Chico zich niet altijd even diplomatisch uitdrukt, weet iedereen ondertussen wel.

    Angelo
    It's not whether you get knocked down, it's whether you get up...

  25. #50
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    @Angelo, zo leer je mensen kennen man en ik vind dat Ijsbrand weinig respect toont aan andere zeker tegenover jou. 1 ding weet ik zeker jij gaat met veel respect om met iedereen en je laat iedereen in zijn waarde

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •