MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5

Thread: Eindelijk!

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default Eindelijk!

    Vanaf 2002 heb ik te kampen gehad met blessures en na jarenlang ermee rondlopen en er uiteindelijk toch wat aan doen, ben ik sinds deze week voor het eerst sinds jaren weer helemaal blessure vrij!
    - 6x schouder uit de kom en daar ben ik in januari aan geopereerd en druk bezig met fysio en mag weer gaan boksen op dit moment van fysio!
    - In thailand is mn voortand eruit geslagen omdat ik ff 1 moment geen bitje inhad...afgelopen donderdag is mn officiele kroon erin gezet en dat is nu dus ook weer in orde!

    Ben echt super blij en hoop dat ik nu een beetje geluk ga krijgen kwa sport. Eerst ff fitnessen en na de zomervakantie ga ik beginnen met thaiboksen bij lotusgym in utrecht!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    en dan de ring in?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    en dan de ring in?
    Ik zou wel heel graag weer terugwillen in de ring, alleen de vraag is of het verstandig is, eerst maar eens kijken hoe het op de trainingen gaat.. Als mn schouder nu weer uit de kom gaat, is het beter om te stoppen zegt de othopeet, ze zijn al niet blij dat ik weer ga beginnen maar ze houden me toch niet tegen

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    ik zal zaterdag jou een schouder klap geven, weten we ook meteen dat je weer in de ring kan

  5. #5
    chief108 Guest

    Default

    goed nieuws man...

    succes met de trainingen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •