MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 158
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Persconferentie K-1 Interviews & Foto's + Foto's Vrijdag

    We zijn in Hoofddorp bij de persconferentie. Verschillende vechters zijn al gearriveerd, waaronder Panjonsuk, Hakim Gouram, Gilbert Yvel, Sahin Kaas Yakut en ook Roy Tan die het zal het opnemen tegen het 15-jarige Japanse K-1 talent.

    Panjonsuk heeft zich al gewogen en was keurig op gewicht. Hij ging er echter vanuit dat hij zich maar een keer hoefde te wegen en begon uitgebreid te eten; kennelijk had hij honger. Wat hij niet wist is dat hij morgen ook nog moet wegen! Dit werd hem duidelijk nadat hij een berg eten had weggewerkt. Dat mag hij dus nog gaan aftrainen

    Zometeen posten we foto's van de persconferentie, die nog tot laat in de avond zal gaan duren.

    INTERVIEW: Justinian en Wheelie
    FOTO'S: Jolanda en Mama












    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Cool! Tnx!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    mmm, waarom 2x wegen?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    inderdaad, waarom dat niet alleen morgen.?

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    top man, is bob sapp al aanwezig

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Persconferentie die tot laat in de avond duurd???
    Ben benieuwd naar fotos!
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Cool! Een PbP van de persconferentie: top. Laat het ook ff weten als twee vechters elkaar aanvliegen

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    INTERVIEW MET GILBERT*
    Dag Gilbert, vecht zaterdag tegen Hakim Gouram, want verwacht je?
    “Hij heeft een groot hoofd dus daar kan ik mooi op beuken (lacht). Mijn verwachting is dat ik de partij heb gewonnen en hij slaapt na de partij… dat is de planning.”

    Heb je Gouram weleens zien vechten?
    “Ik heb hem tegen Dave Dalgliesh zien vechten en wat ik me ervan herinner is dat Dave lelijk en heel makkelijk in een armklem viel, die je van 10km ver aan zag komen. Maar ja, dit kan ik nu wel zeggen, maar straks lig ik er zaterdag zelf in(lacht)”

    Met wie train je momenteel?
    “Ik train ondermeer met Hypo en met vos. Wat betreft het grondwerk ben ik met name van de ground n pound technieken. Verder veel kickboksen en dat gaat lekker. Op de grond laten ze me over het algemeen toch niet 1, 2, 3 afkloppen. Ik bedoel ik heb tegen wereldtoppers op de grond gevochten en die hebben me ook niet laten kloppen, dus dat zit wel goed. Je kunt wel wereldkampioen grondvechten zijn, maar na een paar stoten kijk je er toch anders tegen aan.”

    Wanneer draai je je volgende partij (dus na de ArenA)?
    “ Ik ben bezig met een nieuw management, White Chocolate. Zij vertegenwoordigen ook Quinton Jackson en Diego Sanchez. Als het goed is vecht ik op 21 juli a.s. tegen het broertje van Fedor (Aleksander) in Rusland, maar de onderhandelingen zijn nog bezig. Ik krijg mogelijk een contract drie partijen met optie op 4e partij, geen idee. Goeie business.Verder kan ik mogelijk in de VS aan de slag. Ik heb binnenkort weer een gesprek met de commissie en zij denken dat ze me er door krijgen.”

    Waarom zou het nu wel lukken?
    “ Het plan is om mijn excuses aan te bieden, ondersteund met een brief van de scheidsrechter die ik toen heb neergeslagen. White Chocolate denkt dat dit de doorslag zal geven.”

    Verder nog ambities?
    “ Ik wil na mijn vechtsportcarriere acteur worden. Jean Claude van Damme is met een film bezig en hij wil me er graag bij hebben. Manchester (UFC 70) ging niet door en toen zouden we naar Knokke naar zijn ouders, maar dat ging niet door.”







    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Roy Tan
    Wanneer hoorde je dat je tegen Hiroya moest vechten?
    “ Maandag hoorde ik dat ik misschien mocht vechten. Woensdagavond hoorde ik dat ik zeker mocht vechten! Hele mooie kans.”

    Hoeveel partijen heb je gevochten?
    “Ik heb nog maar twee partijen gevochten en gewonnen. Mijn eerste partij in groningen, tegen het broertje van Amir Zeyada op punten. Tweede partij ook gewonnen. Verder heb ik nog wel wat jeugdpartijen gevochten.

    Wanneer ben je begonnen en hoe oud ben je?
    “ Ik ben 18 jaar (61 kg). Train bij Mejiro in Friesland. Ik train al vanaf m’n elfde boksen en daarna kickboksen. Ik ben begonnen met boksen bij Michel van Halderen en heb ook nog even getraind bij Bob Schreiber. Ik kom oorspronkelijk uit Beverwijk, maar ben toen verhuisd en toen begonnen bij Mejiro Friesland in 2006.”

    Al een volgende partij in de planning?
    “Volgende week misschien de volgende partij, die al gepland stond, dus ik was al wel in voorbereiding. Die partij zou dan in de Palace in Groningen zijn, mogelijk tegen iemand van IJsselmuiden.”

    Wat verwacht je van deze partij?
    “Gewoon knallen en ik zie wel hoe ver ik kom. Hij heeft goeie techniek, goeie gozer, maar hij heeft ook een ‘ kinnetje’. Ik heb toch niets te verliezen, maar ik ben zeker niet kansloos. Het zou een behoorlijke stunt wezen.”

    Wordt er met bescherming gevochten?
    “Ik begreep in eerste instantie dat het met bescherming zou plaats vinden, maar ik vecht het liefst zonder hoofdkappen en scheenbeschermers. Vorige partijen zonder hoofdbescherming, maar de jeugdpartijen wel. Zojuist hoorde ik dat het zonder bescherming plaats zal vinden!”



    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    thanx wheelie!
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    top om te lezen Meeeeeeeeeeeeer

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Super! Goed om te lezen dat Gilbert zich een stuk proffesioneler aan het opstellen is inzake die scheidsrechter busines.. Als hij toch es in de ufc aan de slag kon..
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  13. #13
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Ermelo
    Posts
    88
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal perfect dit verslag!
    De voorpret voor zaterdag is al bijna net zo leuk.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Hij moet wel Mickey

  15. #15
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Cool benieuwd naar de foto`s.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by paspoes View Post
    Hij moet wel Mickey
    Nou ja, hij zal zn redenen wel hebben, maar als publiek kunnen we hem iig weer in actie zien. Ik denk nog steeds dat ie de top kan halen nl.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Nou ja, hij zal zn redenen wel hebben, maar als publiek kunnen we hem iig weer in actie zien. Ik denk nog steeds dat ie de top kan halen nl.
    Helemaal mee eens man en hopen dat hij zaterdag wint

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    het gaat helemaal goed komen met Gilbert en ik hem al heel lang en er zijn weinig mensen zo'n een talent als de Hurricane

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default

    heey leuke intervieuws!!!
    ben benieuwd naar de foto's!!

  20. #20
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Houston, Texas, USA !!!
    Posts
    1.434
    vCash
    126000

    Default

    toppie....kom maar op met die foto's
    "I fear not the man who has practiced 10,000 kicks once, but I fear the man who has practiced one kick 10,000 times.”

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Foto's staan erbij. Zometeen volgt een interview met Peter Aerts en Bob Sapp (als het goed is )

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Als jullie snel zijn kunnen jullie nu nog vragen bedenken. Laat het hier maar ff weten

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    wat doet peter graham daar? enne pettas... die staan toch nergens bij?

  24. #24
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    DAMN he , wheelie vraag effe aan bob dat hij morgen ook aanwezig is ? voor mij wil hem wel in het echt zien van dichtbij en uiteraard Mighty Mo.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.513
    vCash
    113250

    Default

    Echt gaaf!! Toevallig geen videocamera mee?
    "'...En hij heeft ook nog is de snelheid van een schildpad met parkinson..." Fred Royers 2007

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •