MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default Kesler: 'Van Basten wil ook na EK doorgaan'

    17/6/2007 9 :02

    Marco van Basten heeft de KNVB laten weten ook na het EK van 2008 door te willen gaan als bondscoach. De voetbalbond had hem vlak na het WK van 2006 een contractverlenging tot medio 2010 aangeboden, maar daarop weigerde de voormalig international destijds in te gaan.
    'We hebben onlangs een positief gesprek gehad. Marco heeft het naar zijn zin bij de KNVB', vertelde algemeen directeur Henk Kesler aan de Volkskrant. In De Telegraaf voegde hij daar aan toe: 'Wij wilden weten of Van Basten al tot een definitief besluit was gekomen of hij na het EK in Oostenrijk en Zwitserland wilde stoppen als bondscoach. Integendeel, zei hij. Daar zijn we bij de KNVB heel blij mee.'

    Van Basten mag dan open staan voor een langer dienstverband, in een eventueel nieuw contract zal wel een clausule worden opgenomen. Mocht het Nederlands elftal er onder Van Basten niet in slagen zich te plaatsen voor het EK van 2008, dan gaat er een streep door de plannen.

    'Dan is het niet logisch een contract te verlengen. Dan wil hij trouwens zelf ook niet', aldus Kesler in de Volkskrant. 'En Van Basten kan onderweg ook van mening veranderen en toch bij een club aan de slag willen volgend seizoen', vervolgt Kesler in De Telegraaf.
    -------------------------------------------------------------------
    Daar zit ik dus niet op te wachten, hij is niet geslaagd voor het WK, en het EK gaat hij ook verneuken, maar het EK zal dan wel weer een les zijn voor het WK zal hij dan zeggen, net zoals het WK vorige keer een goede les was voor het komende EK.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    op de vot dermit

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hehehe dat zou toch eigenlijk best grappig zijn. Van Basten de komende 12 jaar als bondscoach. Dan wordt half Nederland helemaal gek

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Foppe lijkt me wel geschikt als opvolger,en wel direct.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    YES! Marco per siempre!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Goed nieuws

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Heel dat Oranje intereseert me eigenlijk geen flikker meer sinds clown Bassie zijn bezopen ideeen mag uitvoeren! Deze marionet van de laffe Cruyff die zelf geen verantwoordelijkheid durft te nemen heeft er voor gezorgd dat deze jongen niet eens meer naar Oranje kijkt op TV en ik mis er niets aan! En Kessler lijkt ook al geruime tijd helemaal het spoor bijster door dez clown de hand boven het hoofd te houden....

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    x2

    tis allemaal vriendjespolitiek daar, want als kessler en cruyf niet eens durven te zeggen dat het nog slechter als onder advocaat nu gaat, dan beschermen ze hun van basten toch wel erg hard.


    ik heb door hem nu ook geen zin meer in om naar oranje te kijken omdat hij mij de pis lauw maakt met zijn acties. Ik ben altijd oranjefan geweest, in goede en slechte tijden, maar nu is het anders, tis nu niet de afkeer voor oranje wat me weerhoudt te kijken naar oranje, maar de afkeer van van basten wat me weerhoudt om te kijken naar oranje.


    op de vot dermit

  8. #8
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Aha, mooi weer supporters

    Van Basten scheid dus kaf van koren

    San Marco!

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Het zou mooi zijn als die San Marco van je na zijn bondscoach carierre bij Ajax aan de slag ging om daar alles tot de grond toe af te breken....kijken of San Marco dan nog zo San is....

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet dat hij nog verder wil.....

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    misschien moeten we als oranje hooligans ons gaan organiseren en maar eens wat bakstenen bij hem langsbrenegen

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Het zou mooi zijn als die San Marco van je na zijn bondscoach carierre bij Ajax aan de slag ging om daar alles tot de grond toe af te breken....kijken of San Marco dan nog zo San is....
    Ook goedemiddag...

    Die San Marco "van mij" is altijd San.

    Wat kunnen jullie je druk maken zeg haha

    Wat willen jullie nou? Een nationaal elftal komt 1 keer per 3 maanden een dag of wat bij elkaar. Dan moeten ze gelijk de sterren van de hemel spelen? Tuurlijk niet. Het gaat om winnen. En volgens mij liggen we nog best op koers om ons te kwalificeren.
    Op een toernooi kan je dan altijd nog mooi gaan spelen (toegegeven, niet gelukt in die heimat!!!)

    En dan dat gehuil om bepaalde spelers... man, er is gewoon nieuw bloed nodig. Er zijn overigens maar een handvol spelers waarover je kan discusieren of ze erbij moeten of niet. Van b. en Ruud de Bruut zijn er twee van. Ieder zijn/haar mening.

    De spelers die er nu staan kunnen nog wat jaartjes mee en kunnen dus in de toekomst misschien wel een titel pakken.

    NL 11tal ha fucking ha... is voor huisvaders, teletoeters en voor supporters die bij hun eigen club niet aan hun trekken komen danwel niet met recht kunnen kankeren op iets wat met Ajax te maken heeft.

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Dat hele Oranje kan me eigenlijk gestolen worden.

    Het gaat mij maar om één ding en dat is me eigen cluppie.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Willen jullie dan Dick Advocaat terug?

    Marco is een prima trainer en heel slim met de media.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Hou nou toch op....geen enkele wedstrijd is nog om aan te zien...selectiebeleid is om te janken en dan kunnen mensen wel beginnen over het feit dat onder van Basten nagenoeg iedere wedstrijd gewonnen wordt maar dan wordt voor het gemak maar even vergeten dat het Nederlands Elftal die wedstrijden speelt tegen landen waar ze zo ongeveer nog met schedels voetballen of tegen landen met 2 metselaars,een paar poltieagenten en de plaatselijke bakker in de bassis! Als er gespeeld moet worden tegen een land van wat beter niveau is Oranje kansloos! (Portugal,Italie bijvoorbeeld)

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    En een trainer die een WK een leermoment noemt is natuurlijk helemaal niet serieus te nemen.....wat een grap.

  17. #17
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Hou nou toch op....geen enkele wedstrijd is nog om aan te zien...selectiebeleid is om te janken en dan kunnen mensen wel beginnen over het feit dat onder van Basten nagenoeg iedere wedstrijd gewonnen wordt maar dan wordt voor het gemak maar even vergeten dat het Nederlands Elftal die wedstrijden speelt tegen landen waar ze zo ongeveer nog met schedels voetballen of tegen landen met 2 metselaars,een paar poltieagenten en de plaatselijke bakker in de bassis! Als er gespeeld moet worden tegen een land van wat beter niveau is Oranje kansloos! (Portugal,Italie bijvoorbeeld)
    De tijd dat je landen als Albanie,Wit Rusland als walk overs kan zien, is allang voorbij.
    Bij ieder topland heeft het moeilijk tegen dit soort landen die stelselmatig de boel op slot gooien achterin en geef ze eens ongelijk.
    Dat zijn selectiebeleid verassend is en soms onvoorspelbaar, vind ik alleen maar verfrissend.
    Dat ze een Slory selecteren vind ik ook niet echt wat, maar goed hij is de bondscoach.
    Wie wil jij dan als bondscoach hebben?
    Don Leo?

    Marco is onschendbaar, hij heeft als voetballer teveel bereikt om zo bekritiseerd te worden, de meeste nederlandse bondscoaches hebben zijn niet zo ver gekomen als voetballer als hij.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    voetballen en coachen zijn totaal iets anders, als jij van nistelrooy, seedorf, sneijder, robben, va persie vd vaart en de rest niet met elkaar kunt laten voetballen dan faal je als coach want hun samen laten voetballen is een stuk makkelijker als het samen laten voetballen van 2 metselaars een tuinman,een vogelverschrikker en een vrouw die een boer aan het zoeken is, dat is iets waarmee een albaneese of wit russische coach het moet doen. Dan had ik liever dat soort voetballers in het nederlands elftal en dat we net verliezen van een machtig voetballand dan dat we met een sterrenteam zoals het nederlands elftal nu is zo ellendig winnen tegen welk team dan ook
    Last edited by MB667; 21-06-2007 at 16:27.


    op de vot dermit

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Het zou mooi zijn als die San Marco van je na zijn bondscoach carierre bij Ajax aan de slag ging om daar alles tot de grond toe af te breken....kijken of San Marco dan nog zo San is....
    Hij heeft er al een jaar getraind, het voetbal was waarschijnlijk niet om aan te zien

    Erelijst als trainer:
    Jong Ajax
    Kampioen: 2004
    Winnaar Amstel Cup beloften: 2004
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    voetballen en coachen zijn totaal iets anders, als jij van nistelrooy, seedorf, sneijder, robben, va persie vd vaart en de rest niet met elkaar kunt laten voetballen dan faal je als coach want hun samen laten voetballen is een stuk makkelijker als het samen laten voetballen van 2 metselaars een tuinman,een vogelverschrikker en een vrouw die een boer aan het zoeken is, dat is iets waarmee een albaneese of wit russische coach het moet doen. Dan had ik liever dat soort voetballers in het nederlands elftal en dat we net verliezen van een machtig voetballand dan dat we met een sterrenteam zoals het nederlands elftal nu is zo ellendig winnen tegen welk team dan ook
    Ja zit wat in, maar wat er vergeten wordt zijn ego's en het is nagenoeg onmogelijk om sommige topspelers goed met elkaar samen te spelen.
    Kijk maar naar Mr. ego himself Marc van Bommel, dat is gewoon geen goede teamspeler en mist het topniveau wat een Maradona in z'n gloredagen had om een team op sleeptouw te nemen.
    Seedorf en van Nistelrooy zijn ook al spelers met een giga ego van heb ik jou daar.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Van Bommel is juis een echte teamspeler die de rest vaak op sleeptouw neemt, over de vergelijking: maradonna is een spits en van bommel is een middenvelder, maar over hem hebben we het nu eigenlijk niet, maar nu we het er toch over hebben, of van Bommel er nu wel of niet in zou zitten, van Basten krijgt hem en de rest toch niet aan de praat.


    op de vot dermit

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dennis View Post
    Hij heeft er al een jaar getraind, het voetbal was waarschijnlijk niet om aan te zien

    Erelijst als trainer:
    Jong Ajax
    Kampioen: 2004
    Winnaar Amstel Cup beloften: 2004
    scherp...

  23. #23
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ja zit wat in, maar wat er vergeten wordt zijn ego's en het is nagenoeg onmogelijk om sommige topspelers goed met elkaar samen te spelen.
    Kijk maar naar Mr. ego himself Marc van Bommel, dat is gewoon geen goede teamspeler en mist het topniveau wat een Maradona in z'n gloredagen had om een team op sleeptouw te nemen.
    Seedorf en van Nistelrooy zijn ook al spelers met een giga ego van heb ik jou daar.

    Hahaha....vandaar zeker ook dat spelers als Makaay,Seedorf,van Bommel en van Nistelrooy bij de grootste clubs van Europa spelen en hebben gespeeld....er is geen land te vinden waar,zeker de laatste 3,niet opgesteld zouden worden maar hier niet....hier zeuren ze nu nog over Kluivert...de all time topscorder van Nederland...overgens met een lager gemiddelde dan van Nistelrooy in Oranje

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •