MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 25
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Thumbs up SBS6, Fred Royers..

    Heel gaaf dat dit uitgezonden is! super commentaar tijdens de wedstrijden en leuk vorm gegeven, ook de uitleg van wie de vechters zijn is super!
    Doorgaan!! en hopelijk in de toekomst alle partijen van de qualificaties en finale!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Idd, maar ik vind dat Royers af en toe wel een beetje eenzijdig is met zijn commentaar.
    Hij schatte Zambidis naar mijn mening echt veel te laag in, en mijn gevoel zegt me dat dat komt door die sparpartij hier in Nederland tegen Ray Staring.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Red face

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Idd, maar ik vind dat Royers af en toe wel een beetje eenzijdig is met zijn commentaar.
    Hij schatte Zambidis naar mijn mening echt veel te laag in, en mijn gevoel zegt me dat dat komt door die sparpartij hier in Nederland tegen Ray Staring.
    ja ik vind ook dat hij soms nogal negative overkomt
    als commentaar moet je juist positief mogelijk zijn vind ik, niet dat je een of ander vecher zwart gaan maken terwijl hun fans of landgenoten ook meekijkt

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik vind hem juist heel correct

  5. #5
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik vind hem ook wel correct....vind het alleen jammer dat je eigenlijk aan zijn commentaar min of meer al kunt horen wie de winnaar is van het gevecht....maar verders TOP dat SBS het allemaal uitzend al zou aandacht voor gevechten waarbij geen Nederlanders of halve Nederlanders de ring ingaan ook wel wat aandacht mogen krijgen....

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    103
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat hij her erg goed doet in ieder geval.
    Heb veel respect voor deze man hij geeft naar mijn mening wel goed comentaar.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    ben het niet eens met wat er wordt gezegd over het commentaar over Zambidis, hij stelt dat hij vooraf Drago meer kans zou geven en omschrijft Zambidis precies als de vechter die hij is, niet meer en niet minder...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik vind het commentaar van Fred ook erg goed en top dat ze het uitgezonden hebben

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het echt super dat sbs de k1 max heeft uigezonden, vorig jaar had niemand dit kunnen geloven.
    Fred Royers als commentator is natuurlijk helemaal te gek, ik luister altijd graag naar deze man. Hij verteld altijd leuke interessante achtergrond informatie, heeft verstand van zaken en wat ik ook belangrijk vind, hij blijft gewoon lekker zichzelf!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAJAK View Post
    Ik vind het echt super dat sbs de k1 max heeft uigezonden, vorig jaar had niemand dit kunnen geloven.
    Fred Royers als commentator is natuurlijk helemaal te gek, ik luister altijd graag naar deze man. Hij verteld altijd leuke interessante achtergrond informatie, heeft verstand van zaken en wat ik ook belangrijk vind, hij blijft gewoon lekker zichzelf!
    ik heb ook echt genoten gister,

    kraus vocht erg mooi!!!

    het is alleen wel heel erg de Nederlandse kant, zou mooi zijn als ze in de toekomst meer tijd krijgen en meerdere gevechten lieten zien (bijvoorbeeld Sato, Masato)

    vond deze uitzending veel lekkerder gemonteerd en lopen dan de Amsterdam uitzending. hopelijk blijft er een stijgende lijn in!

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    in 9 van de 10 gevallen weet je ook wel wie de winnaar is
    zeker Fred, die zit heel zijn leven in deze wereld en moet alles bekijken en analyseren. Dan kan je ook wel een beetje bepalen wie wat gaat doen

  12. #12
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het juist heel goed en nuchter hoe Fred het commentaar gaf, juist voor de 'leek' lijkt me dat heel goed.
    Ik hoop dat SBS het blijft doen op deze manier!! (misschien iets minder reclame haha)
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik vond het een goede uitzending! Zou inderdaad wel mooi zijn als ze ook Masato en andere buitenlandse toppers laten zien.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    LOL... zit net de partij van Holtzken Buakaw nog even te kijken, maar Masato zit wel in de uitzending! Tussen de 2e en 3e ronde zie je gewoon een shot van hem tijdens een eigen rustpauze van een partij haha. Grappig.

  15. #15

    Default

    Is echt een goede ontwikkeling dat SBS6 zijn "nek zo uitsteekt" hoop dat dit nog vaker zal gebeuren!!

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Was top! en heb genoten.

    En wat Drago vs Zambidis betreft! Dit heeft mij ook erg veel VCash gekost deze uitslag.

    Drago was zeker ver uit de favoriet voor deze partij.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  17. #17
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    41
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAJAK View Post
    Ik vind het echt super dat sbs de k1 max heeft uigezonden, vorig jaar had niemand dit kunnen geloven.
    Fred Royers als commentator is natuurlijk helemaal te gek, ik luister altijd graag naar deze man. Hij verteld altijd leuke interessante achtergrond informatie, heeft verstand van zaken en wat ik ook belangrijk vind, hij blijft gewoon lekker zichzelf!

    Zo die man kan zo vet praten he.. Als hij praat dan zit je helemaal in concentratie.. Vroeger als we wedstrijden hadden met KB Arnhem en we zaten in de auto dan vertelde hij verhalen over toen hij nog een jaar of 22 was.. Hij vertelde dat met zoveel bezieling dat je helemaal meeleefde en over de grappige dingen die hij vertelde (wat hij heeft meegemaakt) lag je dan weer helemaal strak. Die man heeft een gave wat betreft dingen overbrengen. Ook tijdens wedstrijden.. vlak voordat je op moet, en hij bezig is met het insmeren van vaseline op je gezicht dan praat hij zo zacht.. heel slim want dan doe je beter je je best om te luisteren en ben je dus automatisch geconcentreerder zonder dat je het in de gaten hebt

    Mijn stem heeft ie!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default



    Fred is super !! Als commentator hadden ze bij SBS geen betere kunnen nemen. Hier is voor alle Fred Royers fans een foto van Fred uit z'n gloriejaren.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Aan Fred kun je merken dat hij kennis van zaken heeft en daarnaast heeft hij een goede duidelijke commentaar stem en niet onbelangrijk humor. 3 dikke pluspunten die VOOR Fred spreken. Denk dat ze bij SBS6 ook wel blij zijn dat ze een vakman bij zich hebben.

    Vind alleen dat ze die Hans "Kun je nog wel over straat?" Kraai eens op cursus moeten sturen, dat domme debiele geklets van hem slaat nergens op... Ook de vraag aan Sapp "What is Peter Aerts strong point?" ... Sapp keek echt van "meen je dat nu serieus?" Je hebt het over Peter Fucking Aerts! Wat denk je zelf dat ze strongpoints zijn, mafkees!


  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ik vind het commentaar van Fred ook erg goed en top dat ze het uitgezonden hebben
    niks aan toe te voegen. fred roeleert, en sbs ook een beetje

  21. #21
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    140
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    vond deze uitzending veel lekkerder gemonteerd en lopen dan de Amsterdam uitzending. hopelijk blijft er een stijgende lijn in!
    Eens!

    Persoonlijk vind ik het ook leuk dat de opkomst steeds gefilmd wordt. Het werd dit keer ook gebracht als serieus sportevenement. De verhouding reclame/sport was prima. En de side-kick van Fred was ook al niet storend. Hij zei zelf dat hij een absolute leek was op vechtsportgebied, maar kwam toch met fatsoenlijke vragen.
    Ik heb Kraaij niet gemist...

  22. #22
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ook ik ben verklaard Fred fan. Het enige wat ik aan te merken heb is dat hij wat mindere goden soms wel erg afbrandt in de trand van: Hij kan helemaal niets.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ook ik ben verklaard Fred fan. Het enige wat ik aan te merken heb is dat hij wat mindere goden soms wel erg afbrandt in de trand van: Hij kan helemaal niets.
    hier ben ik het mee eens "ga der maar aanstaan" dit zegt fred zelf ook regelmatig. het is al heel wat lef voor nodig om die ring in te stappen ook al krijg je er 20.000 dollar voor.

  24. #24
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Fred ook top.Alleen krijg ik af en toe het idee dat ze alleen in Nederland kunnen kickboksen.En ze er in het buitenland niks van kunnen.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Dat klopt wel een beetje, maar heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij het nieuwe (Nederlandse) lekenpubliek wil aanspreken. De boodschap is dan: hey hallo! Hier zijn Nederlanders op het hoogste niveau bezig! (een beetje zoals vroeger bij het darts)

    Ik luister ook graag naar Fred, maar sommige stopwoordjes/zinnen (zoals: ze kennen elkaar door en door), trek ik niet meer, al heb ik natuurlijk bovengemiddeld veel gezien.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •