MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 103
  1. #51
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    waar de fok slaat dat nou weer op.

    op mossad zn droge gevoel voor humor
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Het is echt grappig dat iedereen nu zo pro homo is
    iedereen???
    donder toch op met je generaliserende flikkerpraatjes...

  3. #53
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    iedereen???
    donder toch op met je generaliserende flikkerpraatjes...
    hey poepie.. nu niet zo doen he... ik had het niet over dit forum, maar in het algemeen en dan de pvv'ers en what not, dus haal nu die stok maar weer uit je arse en calm down schat.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  4. #54
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    949
    vCash
    126000

    Default Golf aangiftes mishandelde homo's

    AMSTERDAM - Bij de Amsterdamse politie stromen momenteel de aangiften binnen van homo's die zeggen te zijn mishandeld door groepen, voornamelijk Marokkaanse, jongeren.

    Het geweld van allochtone jongeren tegen homoseksuelen in Amsterdam begint angstaanjagende vormen aan te nemen.

    De meldingen volgen op het bericht van de politie dat een groep van vier Marokkanen, een Surinamer en een Turk is aangehouden voor dergelijke delicten. De politie vroeg om getuigen en wilde dat slachtoffers zich zouden melden. Dat is gebeurd. Zes personen hebben zich gisteren gemeld, waarbij het zeker gaat om vier nieuwe gevallen. Een daarvan is gepleegd door de eerder aangehouden groep allochtonen.


    Inmiddels staat de teller van homohaatincidenten in de hoofdstad op tien.


    Dat zijn de officiële cijfers, maar volgens de politie is dit aantal slechts het topje van ijsberg, omdat veel slachtoffers uit angst of schaamte geen aangifte durven doen.


    Ernstig


    ,,Daarom blijf ik slachtoffers en getuigen oproepen om zich bij ons te melden. Alleen dan kunnen we dit vreselijke misdrijf de kop indrukken. Ik vind dit uit de grond van mijn hart het meest ernstige vergrijp: geweld omdat iemand een andere seksuele geaardheid, ras of religie heeft", zegt de Amsterdamse hoofdcommissaris Bernard Welten.


    ,,In een stad als Amsterdam tolereren we dit soort zaken niet. Zeker ook gezien de historie van Amsterdam is discriminatie verwerpelijk en verachtelijk en dat moeten we - voordat het een trend wordt - keihard de kop indrukken. Dat doen we onder andere door de drempel voor iedereen die met homohaat in aanraking komt zo laag mogelijk te maken. Slachtoffers en getuigen kunnen zich 24 uur bij ons melden en we zullen nog nadrukkelijker gaan surveilleren."


    De politie heeft een telefoonnummer geopend waar slachtoffers zich 24 uur per dag kunnen melden.

  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Het gaat waarschijnlijk ook niet zozeer om het feit dat het vroeger ook al gebeurde, maar veel meer om het feit dat wij (de Nederlanders) er nu wel een beetje klaar mee zijn (want homo zijn was vroeger ook híer een echte sensatie, maar nu gewoon niet meer), en die buitenlanders nu ineens weer beginnen met het zinloos in elkaar slaan van die mensen.

    En dan zeg ik, moeten we weer 30 jaar terug (zoals ik al eerder las in deze thread), of mogen zij lekkr in Casablanca poten gaan rammen?

    Ga eens lekkr voor een vliegticket sparen, zeg ik dan. Geen rascistische opmerking, gewoon probleemoplossend, dunkt me..

  6. #56
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    ik snap niet echt waarom groeperingen die vaak hun bek ophalen over hoe zij gediscrimineerd worden andere groepen gaan discrimineren..
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Tering muay gay emile, wat ben jij een onnozel schaap, meer schrijf ik niet.


    op de vot dermit

  8. #58
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    waar de fok slaat dat nou weer op.
    Relax maar, bedoel er niks mee

  9. #59
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Tering Muay Thai Elite, wat ben jij een geweldig magistraal persoon, meer schrijf ik niet.
    Meer hoef je ook niet te schrijven, mijn zoon..

    Hahaha, retard

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    dat hoeft ook niet, ik hoef je niet belachelijk te maken, dat doe je zelf al.


    op de vot dermit

  11. #61
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Jij bent zo'n stinkerd die altijd t laatste woord wil hebben he?

  12. #62
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    eigenlijk is het wel beetje belachelijk, juist met die topics bringen we afstand tussen NL'ers en buitenlanders.
    wie zijn buitenlanders??? wie in bezit is van een nederlandse paspoort is dan gewoon een nederlander. al die marokanen die jullie noemen zijn de 3de generatie en zijn hier geboren en getogen. joneren vooral allochtonen en zijn 90% de van in samenleving gegroeid en niet in hun familie, dus in onze nederlandse samenleving. dat ze dan crimineel worden of wat dan ook heeft ook puur daarmee te maken. hoeveel nederlanders zijn er tegen homo's? ik zal je zeggen HEEL VEEL. wat is dat dan voor onzin dat je elke keer groep allochtonen bij betrekt. laatste maand zijn er homos door groep nederlanders mishandelt, 3 maand terug zijn er weer twee in groningen mishandelt, heeft iemand van gehoord?? nee, omdat de daders geen allochtonen waren.
    tot er geen einde komt aan rasictische praatjes, zal er ook geen eind komen aan al die gebeurtenissen.
    als je als nederlanders marokanen beledigd, turken uitlacht en moslims beledigd, krijg je dat ook terug van die groep.

  13. #63
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk zelf dat de intolerantie van homo's voornamelijk voortkomt uit de allochtone moslim hoek.
    Natuurlijk zijn er ook veel autochtone homohaters maar die hebben zich altijd redelijk op de achtergrond gehouden. Nu er steeds meer anti homo oproepen worden gedaan gaat deze groep zich ook weer roeren. Zij worden hierin bevestigd in hun vooroordeel jegens homo's. Overigens voordat deze problemen met allochtonen de kop op stak waren het voornamelijk de Christenen die problemen hebben met homosexuelen, en nog! Maar ik geloof niet dat de Christenen homo's zullen gaan molesteren omdat ze het niets vinden.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  14. #64
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adam View Post
    tot er geen einde komt aan rasictische praatjes, zal er ook geen eind komen aan al die gebeurtenissen.
    als je als nederlanders marokanen beledigd, turken uitlacht en moslims beledigd, krijg je dat ook terug van die groep.
    De PVDA heeft deze lui uitgenodigd in de jaren'70 zonder de mensen te laten integreren en zonder duidelijkheid te geven dat ze terugmoesten.
    Je moet de rollen NIET omdraaien.
    Wij zijn meer dan schappelijk geweest....
    Denk je nou echt dat ze zo doen vanwege rascistische praatjes, dit is ontstaan vanuit een gebrekkige opvoeding en tussen twee werelden in, niet 100% moslim zijn en niet 100% nederlander zijn.
    De ouders en regering zijn de schuldigen.

    Er komt geen einde aan dit stelselmatig bekritiseren.
    Let op mijn woorden, de PVV wordt groter en groter als dit kabinet geen spijkers met koppen gaat slaan de komende 3,5 jaar.
    Zie het als een ultimatum.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  15. #65
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    De PVDA heeft deze lui uitgenodigd in de jaren'70 zonder de mensen te laten integreren en zonder duidelijkheid te geven dat ze terugmoesten.
    dus je geeft de schuld aan nederlandse regering. we zijn nu bijna 40jaar verder, 3de generatie is al aanwezig.

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Let op mijn woorden, de PVV wordt groter en groter als dit kabinet geen spijkers met koppen gaat slaan de komende 3,5 jaar.
    Zie het als een ultimatum.
    dan hebben we pas problemen in nederland, PVV beledigd de hele moslims gemeenschap, is dat een goeie partij om een multiculturele land te regeren.

    en ik heb nog een vraagje aan jou guru. graag met ja en nee beantwoorden. ligt het probleem aan allochtonen???? zoja ok, zo niet dus aan regering die minder allert en actief is

  16. #66
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    Het is echt grappig dat iedereen nu zo pro homo is
    Inderdaad die vuile rugridders moeten ze kapotslaan. Dat ze met hun gore kop van een flat moeten worden gegooid is een goeie regel. Vuile spermazuigers met hun handtasjes. Marokkanen zijn mijn vrienden, die weten tenminste hoe je de daad bij het woord voegt. Hollanders praten altijd veel en doen nooit iets. Marokkanen die doen het tenminste! Niks geen gepraat. Nee! gewoon neerslaan, intimideren, in de vijver gooien en op het gezicht meppen!

    The enemy of my enemy is my friend!
    Marokkanen zijn mijn vrienden

    ICH BIN EIN MAROKANER

    me.biiyen.ignore = true
    Last edited by Biiyen; 05-07-2007 at 04:56.


  17. #67
    chief108 Guest

    Default

    en de emoties lopen weer eens hoog op

  18. #68
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by adam View Post
    en ik heb nog een vraagje aan jou guru. graag met ja en nee beantwoorden. ligt het probleem aan allochtonen???? zoja ok, zo niet dus aan regering die minder allert en actief is
    Geen ja en geen nee maar...
    Beide, het beleid en de regering is daar een belangrijk aandeel aan.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  19. #69
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Geen ja en geen nee maar...
    Beide, het beleid en de regering is daar een belangrijk aandeel aan.
    ik zal alleen iets zeggen en daarmee ben ik uit.
    ten eerste ik hoef jou niet, noch iemand anders gaan overtuigen. ik ben zelf werkzaam geweest bij justitie en door hun werkmethode ben ik weggegaan.
    jij en paar anderen hebben hele tijd over allochtonen of moslims. OK, je hoort weleens dat marrokanen en surinamen dat gedaan hebben. ik zal paar punten noemen:
    1. je hoort hier en daar dat die marrokaan en die surinaam en turk in amsterdam dat hebben geflikt en dat in rotterdam, waarom hoor je nooit dat een turk of marrokaan dat in groningen of limburg gedaan hebben (komt niet vaak voor).
    2. het ligt dus niet aan bevolking maar aan waar ze wonen. meestal westen, kan dus zeker zeggen dat het aan Nederlandse beleid ligt, en wie is nederlandse beleid, mensen die achter schermen werken, dus ook PVV.
    3. moslims hoor ik hier en daar. ik zal u wat zeggen. moslims zijn niet alleen marrokanen. mensen uit afghanistan, irak,iran, sumalie, tunes, veel afrikanen, en veel en veel andere landen zijn ook moslims, waarom hoor je daar niks over. waarom hoor ik tenminste nooit(bijna nooit). klein groep heeft voor de rest verpest. en omdat ze moslims zijn, zijn er ineens alle moslims slecht of zijn ze achterlijk, dat hoor je toch de leider van PVV zeggen, IS DAT NORMAAL????

    4. ik heb ook met zsielzoekers gewerkt. wat verwacht je van die mensen als ze 10 jaar in een opvang zitten (net een gevangenis, ze mogen niks)??? ze mogen niet naar school, ze mogen niet werken, helemaal niks. verwacht je dan dat ze na al die tijd ineens gaan nederlanders worden, zou jij het kunnen?? NEE

    5. kijk maar naar de kijk cijfers, als je als asielzoeker verblijfs krijg en in aanmerking van een huis komt. kijk dan waar en wat voor huis je krijgt, een flat waar alleen maar van dit soort mensen zijn, verwacht je dan anders???

  20. #70
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Damn jij hebt bij justitie gewerkt, met je gebrekkige typcapaciteiten...?

  21. #71
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    amsterdam
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    inderdaad, dat hoor ik vaker van mensen als jou, als je goed kan typen dan kan je bij justitie werken?
    verder hoef ik niet diep op ingaan. het is ook niet van belang,
    trouwens: waarom ga je niet reageren om mijn mening over allochtonen en overheid enz.... omdat je helemaal geen idee hebt, als je daarover praat. wil je disscus.? dan doen we het, maar met feiten en niet met je halfgebakke meningen van je.. fijne dag nog

  22. #72
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Gozer, als ik nou uberhaupt kón lezen wat je typt, zouden we kunnen discussieren, maar zelfs dan zijn er nog 2 factoren waar je geen rekening mee houdt:
    1. Als ik met je in discussie ga, zou het lijken alsof het me boeit wat je te melden hebt, en dat is niet het geval..
    2. Ik ben hier niet om te discussieren met wie of wat over wie of wat dan ook, ik ben god..

  23. #73
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    2. Ik ben hier niet om te discussieren met wie of wat over wie of wat dan ook, ik ben god..
    hahaha mafkees

  24. #74
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    he guru waarom zeg je niets over die nederlandse mariniers die met 6 man in eindhoven twee homo s hadden inmekaargeslagen en die groep canadese mariniers in amsterdam die ook homos hadden in mekaar geslagen lees jij nooit een krant of kijk jij niet naar het nos journaal of kijk je en lees je wel maar zie je en lees je alleen maar dingen die je wilt lezen en zien om je racistiche ideeen te versprijden vuile racist.
    Volgens mij ben jij echt zwaar gepest vroeger op school waarschijnlijk door allochtone jongeren of hebben ze je vriendin afgepakt er zit veel opgekropte woede bij jou.
    Je zit ook nog is op een vechtsportforum dus je houd van vechtsport, volgens mij baal je echt van die marokaanse antiliaanse turkse surinaamse armeense tunesise mma en kickboks toppers die de naam van nederland elke week wel ergens op de werled hoog houden.

    trouwens ik weeg 74 kilo maak niet uit hoeveel jij weegt guru maar allah of god of boedha oooh man allemaal weten ze dat ik tegen jou in de ring zou willen staan en het liefst op pride regels.

    Bij deze ik daag je uit

    accepteer het please en ik hoef geen gage.

  25. #75
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    en we hebben een keyboard warrior....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •