MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 103 of 103
  1. #101
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guru View Post
    Ik doe het alleen, als het gelijk niveau is!
    Ik heb in een ver verleden weleens getraind, maar ben geen trainingsfreak.
    Heb wel wat verstand van vechtsporten, hoewel mijn posts dat niet tonen, weet wel verschil tussen ground'n pound en een lowkick.
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHHA.
    HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

    Kortom: LMAO.
    Nu begrijp ik waarom je zo voor de homo's opkomt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  2. #102
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.882
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eric468 View Post
    Komt op mij over als een "ik doe het alleen als ik win" mentaliteit.

    En dat had je eerder moeten bedenken, toen de bedreigingen en uitdagingen begonnen
    Zo komt het bij de rest niet over, wel de feiten bij de waarheden houden.
    Niet zelf er een draai aan geven.
    Bovendien ben ik aan jou geen enkele verantwoording schuldig, heb je nog nooit op dit forum gezien.

    Vervolgens is onze Pigdog (souit 11) weer op het forum die van de stomzinnigheid, niks kan uitbrengen en vervolgens mij schaart tot de roze brigade.
    Ga zo door met je geweldige bashing.
    Zeg nou eens een keer dat je van turkse orgine bent, wees nou eens een kerel en eerlijk tegen mij en anderen.
    Maar een goede integratie komt alleen tot stand als moslims rekening willen houden met onze joods-christelijke tradities, en niet als de islam ons door de strot wordt geduwd.

  3. #103
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Die Guru

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •