MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Promotie Lucien Carbin en anderen!

    Thaiboksgoeroe Lucien Carbin is vanavond van 6e naar 7e dan Budokai gepromoveerd. Lucien, die ooit bij Bluming begon met Kyokushin en daar zelfs Europees kampioen werd, was enorm verrast met de uitreiking van Kancho Henk Kuipers (Chairman IBK). Kancho Kuipers roemde de prestaties van Lucien als vechter en trainer in zowel het Thaiboksen als Kyokushin. Tevens werden Tyrone Spong, Rodney Faverus en Eric Zowa bevorderd tot 1e dan Budokai. Tyrone en Rodney zullen beide aantreden in november tijdens de 1e wereldkampioenschappen Kokushin georganiseerd door de IBK (www.ibk.nl).
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Vanavond was een delegatie van FFC in Klazienaveen. Onder andere Lucien Carbin, Tyrone Spong, Rodney Faverus en Eric Zowa trainden mee. Normaal gesproken wordt er op de vrijdagavond alleen een gezamenlijke Kickbokstraining verzorgd door Lucien, maar deze avond was het Henk Kuipers die na de Kickbokstraining een aanvullende training verzorgde... en wel een Kyokushin karate-training!

    Het was een vrij pittige training. Danial Sharifi was ook van de partij. Danial: "Na de kickbokstraining deden de FFC-vechters mee met Kyokushin en dat was zwaar!! De vechters waren onder de indruk van de harde stoten van Henk." Lucien, Tyrone, Rodney en Eric, bij deze van harte gefeliciteerd met de promotie!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Mooi werk...van harte mannen het is jullie gegund, op naar de volgende dan-graad(wat in het geval van lucien nog wel een aardig tijdje zal duren)...

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    chief108 Guest

    Default

    LOL
    werd al gebeld dat ik wat gemist had...

    gefeliciteerd allemaal mannen!!!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    ze mogen vaker mee doen, super om met deze mannen te mogen trainen en dat zeiden zij van ons... mooi hé dat wederzijds respect ?!

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Deventer
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    leuk joh gefeliciteerd allemaal
    en een dikke kus voor ty ghehehehe
    Instagram : missmakaloy_

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Deventer
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default hmmmm

    Quote Originally Posted by HUNEBED View Post
    ze mogen vaker mee doen, super om met deze mannen te mogen trainen en dat zeiden zij van ons... mooi hé dat wederzijds respect ?!


    k wil ook wel een x meedoen
    Instagram : missmakaloy_

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Tsja...

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd!
    Meer dan verdiende promotie aan allen.

    Ik denk dat het een goede zaak is om van het Budo perspectief mensen te eren die de sport goed doen!

  11. #11
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Thumbs up

    Proficiat!!!

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Tevens werden Tyrone Spong, Rodney Faverus en Eric Zowa bevorderd tot 1e dan Budokai. (www.ibk.nl).
    En terecht! Deze heren zijn al jarenlang actief in het karate en kennen de kata's als geen ander...

  13. #13
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    emmen
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    Charger binnen onze budokai kennen we verschillende stromingen van kyokushin, Judo en all round.

    Kata is niet vereist binnen het all round.

    Volgens mij stond er ook nergens dat ze een karate graad kregen.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Allemaal van harte gefeliciteerd!!

    Ik vraag mij af wanneer Koen Scharrenberg eens gepromoveerd gaat worden.

    Osu,

    Harry

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    ffc proficiat met de promoties

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    43
    vCash
    126000

    Default teamgenoten

    grappig elkaar titeltjes geven in het zelfde team, al je zo vriend van elkaar moet blijven wat een farse

  17. #17
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    1.093
    vCash
    126000

    Default

    ik ben en blijf een mma liefhebber,
    maar wat is kyokushin een zware sport zeg. voordat ik in aanraking kwam met kyokushin, had ik een andere mening over kyokushin.
    je hoort weleens dat het geen harde sport is en dat ze niet op het hoofd mogen slaan enz..... maar geloof mij nog zwaardere/hardere sport bestaat niet.
    en als je ook nog met kancho henk kuipers moet trainen wordt het dan nog zwaarder, laat sparren met hem nou nog aan de kant.

    mooiste wat ik mee heb gemaakt tijdens training met kancho is discipline, die tijdens training heerst.

    ps. tip voor mensen die met kancho kuipers ooit gaan sparren. BLIJF BIJ HEM UIT DE BUURT
    Last edited by danial; 09-07-2007 at 06:06.
    Wanneer de leerling klaar is voor de strijd, komt de meester pas te verschijnen

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    gratzzz heren

    What am I? Flypaper for freaks?!


  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    ik ben en blijf een mma liefhebber,
    maar wat is kyokushin een zware sport zeg. voordat ik in aanraking kwam met kyokushin, had ik een andere mening over kyokushin.
    je hoort weleens dat het geen harde sport is en dat ze niet op het hoofd mogen slaan enz..... maar geloof mij nog zwaardere/hardere sport bestaat niet.
    en als je ook nog met kancho henk kuipers moet trainen wordt het dan nog zwaarder, laat sparren met hem nou nog aan de kant.

    mooiste wat ik mee heb gemaakt tijdens training met kancho is discipline, die tijdens training heerst.

    ps. tip voor mensen die met kancho kuipers ooit gaan sparren. BLIJF BIJ HEM UIT DE BUURT
    Ik zou me ook vereerd voelen om zo'n Budokai dangraad te ontvangen, maar blijkbaar kom ik daarvoor niet in aanmerking omdat mijn inbreng in de vechtsport niet wereldschokkend is geweest.
    Maar ik zou donderdag wel effe met Danial willen sparren om zijn ervaringen met de harde vechtsport met mij uit te wisselen. Kan ik daar ook nog wat van leren.
    Last edited by Dragon Tail; 09-07-2007 at 17:51.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  20. #20
    chief108 Guest

    Default

    LOL @ Danial....

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Thumbs up

    knap heren, mooi prestatie

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf het krom vinden dat Koen Scharrenberg nog steeds met een 4e dan rondloopt.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Emmen
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Osu sensei Gorter,

    Ik denk dat het verschil zit in het feit dat Koen Scharrenberg, één van Nederlands meest gewaardeerde Kyokushin karateka's, tegenwoordig aangesloten is bij een andere organisatie als die van Kaicho Bluming, namelijk het Shin Kyokushin.
    Het zou daarom ongepast zijn om hem een promotie te geven van een andere organisatie, mede vanwege het respect voor de Shin Kyokushin budokai's.

    Het staat natuurlijk zonder twijfel dat Koen Scharrenberg voor zowel het Team Hardcore, als alle full contact karateka's van onschatbare waarde is, en bovendien wordt hij door een ieder ook gerespecteerd om zijn karate vaardigheden en wijsheden.

    Osu en respect,
    Martin van Emmen

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    648
    vCash
    126000

    Default

    Osu Martin Sensei,

    Bedankt voor je uitleg. Ik snap het punt. Ik dacht/denk echter omdat Koen redelijk 'zwaar involved' is in Team Hardcore en in de IBK plus een enorme toegevoegde waarde heeft, een hogere Budokai graad wel toepasbaar zou zijn. Zoals Henk kancho aangeeft eerder in deze topic, geen karate maar een budokai (allround) graad zou dan toch moeten kunnen. Dit schaadt het respect richting Shin-Kyokushin m.i. niet.

    Maar goed dat is mijn mening.

    Osu,

    Harry

  25. #25
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Emmen
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal eens, maar ja.....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •