MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 89

Thread: Bitje ??

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default Bitje ??

    vond mijn bitje na een jaar of 8 toch niet echt super meer zitten

    dus ff pannetje opwarmen beetje kloten en nou krijg ik niet meer zo mooi klemmend als dat hij eerst zat. valt me smoel uit

    is hier miss een bitjes dokter ?? die mij kan vertellen hoe ik dat klote ding perfect zittend kan krijgen


    thanks

  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    ik heb zo'n groen shock doctor bitje, een jaar of 2 geleden gekocht. heel fijn ding, met een of andere gel vulling. kostte wel 20 euro, maar dan heb je wel wat

  3. #3
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    behind you, turn around
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    kun je er goed mee praten?

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RtoDeep View Post
    vond mijn bitje na een jaar of 8 toch niet echt super meer zitten

    dus ff pannetje opwarmen beetje kloten en nou krijg ik niet meer zo mooi klemmend als dat hij eerst zat. valt me smoel uit

    is hier miss een bitjes dokter ?? die mij kan vertellen hoe ik dat klote ding perfect zittend kan krijgen


    thanks
    Koop een nieuwe man,,gierige aap

    Im Not Looking 4 Trouble, But Im Ready 4 It
    Chute Boxe & Luta Livre

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha toppunt van gierigheid.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ehm, gewoon, water koker. Water in een bakje doen, bitje er 10 seconde in. Dan als jenet je bek niet meer brand indoen en flink aanzuigen en evt. met je vingers aanduwen dat het strak zit. Inhouden totdat het wat afgekoeld is en dan onder de koude kraan houden.
    Dan zou het strak moeten zitten, zo niet, zal je toch een nieuwe moeten kopen.


  7. #7

    Default

    Als het bitje te oud is zal het niet lukken om hem opnieuw passend te krijgen. Zoals de anderen zeiden, nieuwe kopen

    ={Si Vis Pacem Para Bellum}=
    ={It's not about the size of the dog in the fight, it's about the size of the fight in the dog}=
    ={Talk softly but carry a big stick}=

  8. #8
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    en wat kost een bitje????

    3,50????

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap ) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by ValeTudo View Post
    Koop een nieuwe man,,gierige aap

    +1

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap ) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!

    Is idd een heel erg dure investering, te duur zelfs want die van shockdoctor is beter kan ik je vertellen (en 80euri goedkoper).

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    +1




    Is idd een heel erg dure investering, te duur zelfs want die van shockdoctor is beter kan ik je vertellen (en 80euri goedkoper).
    Waar zit dan het verschil in?

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Octavius View Post
    Waar zit dan het verschil in?
    Nou, het verschil zit erin dat mijn tandarts niet zulke goeie afdrukken kan maken als RisingSun ofzo want die van mij zat totaal niet goed

    Ik heb echt een heel moeilijk gebit en heb veel bitjes gepast die nooit goed pasten, of die me tandvlees openhaalden, eruit flikkerden ga maar door.
    Deze bestaat gewoon uit 2 delen, waardoor die gel alle kanten uitkan zeg maar als je hem "klaarbijt" voor gebruik en dus niet dat hele bitje hoeft te vervormen.
    En die gel word gewoon goed zacht als je m warm maakt en vloeit dan gewoon om je tanden heen.
    Afkoelen en klaar is kees, word keihard daarna (heb nog nooit gehad dat er stukjes afbraken of dat t weer vloeibaar werd).

  13. #13
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb vandaag een shock doctor DNA power gel gekocht en gekookt enzo. Ik kocht hem in de aanbieding omdat hij een nieuwe naam heeft gekregen namelijk de nano..
    Ik ben die tapijt dingen gewekt en ik moet zeggen.. had ik veeel eerder moeten doen.
    Het botjes zit als gegoten, is erg compact en is veel makkelijk klaar te happen. Na een poos met een bek vol tapout is dit veel en veel beter. Vanavond eerste training ermee

  14. #14
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    QPO
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap ) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!
    Heb ook zo'n bitje vind het echt ideaal en past perfect.
    Had hiervoor zo.n gel bitje maar vond ik toch net niet hoor....
    `Make your body your machine`Train hard fight easy`Pain is temporary pride forever`
    `May god have mercy upon my enemies because in won't`Go hard or go home`Better sweat in training than bleed in battle`there is no substitute for victory

  15. #15
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Heb net een bitje bij de tandarts laten maken, met gipsafdruk ben ik wel 100 euro kwijt, maar hij zit helemaal perfect en is super! Ik heb mijn voortand er al uit geslagen gehad ( door forumbroeder payap ) en ik weet wat het allemaal kost om een kroon te laten zetten die er nu eindelijk inzit. Dan heb ik die investering er wel voor over om te voorkomen dat het nog een x gebeurt!
    100euro voor met gipsafdruk bij?????!!!!!Is veel te veel man.Ik heb mijn bitje ook bij een tandarts laten maken,met gipsafdruk bij en die vraagt 30euro!!!!!!!Het past perfect en de gipsafdruk heb je voor altijd.By the way,hij maakt zen gipsafdruk zelf onmiddelijk en niet in een labo.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    heeft iemand al eens zijn tok op maat laten maken?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thrillseekah View Post
    heeft iemand al eens zijn tok op maat laten maken?
    HAHAHAH


    uh nee eigenlijk niet xxxxl en hij paste

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    100euro voor met gipsafdruk bij?????!!!!!Is veel te veel man.Ik heb mijn bitje ook bij een tandarts laten maken,met gipsafdruk bij en die vraagt 30euro!!!!!!!Het past perfect en de gipsafdruk heb je voor altijd.By the way,hij maakt zen gipsafdruk zelf onmiddelijk en niet in een labo.
    Dan ben ik zwaar genaaid...

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    ja snap wat je bedoeld, maar dat bitje is zelf maar 20 euro, alleen voor de labaratoriumkosten voor de gipsafdruk betaal je 80 euro, maar je krijgt die afdruk wel dus die kan altijd weer gebruikt worden. Hiervoor heb ik de shockdoktor ook gehad en die is opzich ook goed,alleen sluit ie nooit zo perfect aan als dat ie custom made is IK krijg die namelijk bijna niet meer uit mn mond zo gegoten zit ie, die moet ik er echt uittrekken.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    HAHAH

    nou zn gierige aap ben ik ook weer niet , maarja het is zo, ik heb na al die jaren een beetje een band met dat bitje

    oke ik ga wel een nieuwe halen

    iemand nog een tip? en meer dan 25 geef ik dr niet voor, of hij moet ook gelijk me tanden poetsen en de was voor me doen, dan wel
    Last edited by RtoDeep; 19-08-2007 at 08:14.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RtoDeep View Post
    HAHAH

    nou zn gierige aap ben ik ook weer niet , maarja het is zo, ik heb na al die jaren een beetje een band met dat bitje

    oke ik ga wel een nieuwe halen

    iemand nog een tip? en meer dan 25 geef ik dr niet voor, of hij moet ook gelijk me tanden poetsen en de was voor me doen, dan wel
    je kan er wel mee vissen als je m niet poetst...

  22. #22
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    weet iemand in omgeving rotterdam of hercules die schock docter ook verkoopt??

  23. #23
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat je daar wel een vechtsportwinkel hebt, en anders verkoopt intersport ze ook wel.

  24. #24
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb een shockdoctor. Zoeen met een blauwe gelvulling erin.. Ik heb 'm ook al vijf a zes jaar denk ik.. maar zo perfect als deze zit.. ben er dan ook echt aan gehecht , dus ik snap wel dat je zelfs na 8 jaar je oude bnitje in ere probeert te herstellen

  25. #25
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    behind you, turn around
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    @Fr3ddy: ben ook opzoek naar eentje, welke moet ik hebben van shockdoctor? je hebt er zoveel! en kun je er een beetje mee praten? en daarmee bedoel ik niet dat er alleen maar klinkers uit komen. kun je echt zonder al te veel te slissen praten, en ziet je gezicht er niet meteen uit als een opgeblazen kikker? alvast bedankt. die matsuru plastic dingetjes zijn namelijk 3xniets

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •