MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 89

Thread: Bitje ??

  1. #51
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Is zo'n shockdoctor gelijk klaar om te gebruiken of moet die ook eerst het kokende water in.

    Ik heb er al genoeg verziekt omdat ik ze te lang in het water liet liggen en vervolgens de uiteindes aan elkaar vast plakte....


    Ja ik heb toevallig vorige week een nieuwe gehaald (zo'n dubbel bitje) Maar ik heb hem te lang in het warme water gehouden,, ik d8 ik doe het even in de reclame onderbreken van de SuperMovie Kickbokser (van Damme) maar jah, toen begon de flim weer en euhh, dat bitje was net een hompje kaugom ofzo..

    Ik denk dat ik zo'n Shock Doc ga halen: aangezien de onderstaande berichten....
    Last edited by Slome; 03-12-2007 at 03:10.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #52
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Robbie! View Post
    Moet je ff de vorige berichten lezen! Heb ook bij tandarts laten maken. Zit perfect, moet em er ook echt uittrekken, zo passend is ie dus. Kostte volgens mij ongeveer 80 euro, maar gedeelte werd ook nog vergoed door ziekenfonds. Dus al met al was ik ongeveer 20 euri kwijt! Je hebt ook van die goedkope dingen van 2,50 euro die niet te vormen zijn.
    20 euro? ben je aanvullend verzekerd en zoja ben je het hele jaar verder niet naar de tandarts geweest toevallig?

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  3. #53
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    vond zo'n dubbel bitje niet zo fijn bij het uitademen door die kleine opening... Toen maar een gewone enkele gehaald, maar die zat op de een of andere manier nooit helemaal vast...
    Aangezien ik lang genoeg zo'n beugel heb moeten dragen en me dat al genoeg gekost had heb ik toen maar besloten een aan te laten maken bij de tandarts, voor de zekerheid... kost inderdaad flink meer maar past precies en als het goed is houd je dat ding ook wel de rest van je leven, in ieder geval zolang die tanden er nog zijn...

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    ik heb zowel dubbele als bovenbitjes gehad.... liever boven bitje dan dubbel... dubbel is lastiger ademen!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  5. #55
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Bitjes ain't shit but ho's and tricks..

  6. #56
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    ik heb altijd boven bitjes nooit problemen mee en bijven bij mij altijd zitten!!

  7. #57
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    173
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by timaarts87 View Post
    Bitje bij de tandarts laten maken is superduur, een bitje van 2.50 zit super en is bijna net zo goed..
    dan heb je nog nooit een fatsoenlijke van de tandarts gehad. Maar moet zeggen dat ik al aan mijn tweede ben en ik nog steeds een voorkeur heb voor de oude. Het ligt er maar net aan hoe het uitvalt.

    Bij de tandarts zit er een ruimte aan de onderkant zodat je goed dicht kunt bijten en de bovenkant zit muurvast, bovendien staat mijn naam erin, altijd handig..

  8. #58
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RtoDeep View Post
    vond mijn bitje na een jaar of 8 toch niet echt super meer zitten

    dus ff pannetje opwarmen beetje kloten en nou krijg ik niet meer zo mooi klemmend als dat hij eerst zat. valt me smoel uit

    is hier miss een bitjes dokter ?? die mij kan vertellen hoe ik dat klote ding perfect zittend kan krijgen


    thanks

    gierige aap

  9. #59
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    zijn die van de tandarts en een shockdoc beide voor bovengebit en ondergebit?

    Is een van de tandarts altijd beter als een shockdoc?


    Is dit waar wat hier onder wordt gezegd?

    Er zijn toch nog vrij veel mensen die bij een tandarts bitjes laten aanmeten of pakketjes bestellen om mold van je gebit te maken waarna deze voor je gemaakt wordt en naar je opgestuurd wordt. Om nog maar te zwijgen over het aantal mensen met een standaard 2 a 3 euro bitje.

    Ik wil via deze weg iedereen erop wijzen dat tandarts bitjes zich voornamelijk richten op het beschermen van de tanden en niet ook op het beschermen van het kaakgewricht en daarmee hersenschuddingen en zelfs hersen letsel
    Last edited by MB667; 15-07-2008 at 12:25.


    op de vot dermit

  10. #60
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Ik wil via deze weg iedereen erop wijzen dat tandarts bitjes zich voornamelijk richten op het beschermen van de tanden en niet ook op het beschermen van het kaakgewricht en daarmee hersenschuddingen en zelfs hersen letsel

    x2

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Dus een shockdoc is beter als een bitje van de tandarts? Een shockdoc zorgt wel voor bescherming van het kaakgewricht? Doet een normaal bitje dat niet dan?


    op de vot dermit

  12. #62
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    gewoon hard je kiezen op elkaar bijten scheelt al een hoop.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  13. #63
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    = Slecht voor je tanden

  14. #64
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    beter een tand kapot dan je kaak ontwricht



    MTE wat een brute SIG
    ik ben dat thisisspartaschatje al vergeten
    "If you have to stop and think, it's too late"

  15. #65
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb inmiddels m'n tweede van de tandarts, en ik kan iedereen die investering aanraden. Ik moet echt m'n twee handen gebruiken om hem eruit te krijgen, en de onderkant heeft de afdruk van m'n onderste rij tanden, dus als ik 'm inheb is m'n kaak 1 stevig geheel hetgeen m'n tanden, kaak en hersenen beschermt. Ik zie niet in hoe een shockdoctor dat beter zou doen, al lijkt het me een betere oplossing dan een goedkoop bitje.

    Ik heb de eerste keer €77 en dit jaar €85 betaald, maar dat is het me meer dan waard.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  16. #66
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    127.0.0.1
    Posts
    1.163
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by HUNTER View Post
    Ik heb ook zo'n shockdoctor, maar ik vind m veel te groot. Leuk die gelvulling, maar je hebt wel je hele bek vol zitten. Wat dat betreft is die iets goedkopere shockdoctor (die zwart-witte met bliksems) meer iets voor mij.
    Heb je daar niet mee dat ie weer te smal is bijvoorbeeld? aangezien dat een "Jeugd bitje" is..
    - 98% of forum users copy these messages from other people to put in their sig...If you're one of the 2% that don't, put this in your sig -

  17. #67
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Ik heb inmiddels m'n tweede van de tandarts, en ik kan iedereen die investering aanraden. Ik moet echt m'n twee handen gebruiken om hem eruit te krijgen, en de onderkant heeft de afdruk van m'n onderste rij tanden, dus als ik 'm inheb is m'n kaak 1 stevig geheel hetgeen m'n tanden, kaak en hersenen beschermt. Ik zie niet in hoe een shockdoctor dat beter zou doen, al lijkt het me een betere oplossing dan een goedkoop bitje.

    Ik heb de eerste keer €77 en dit jaar €85 betaald, maar dat is het me meer dan waard.
    ook zo
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  18. #68
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Power Compression Short with Cup Pocket


    iemand al eens van zo'n ding gehoord?
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  19. #69
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    .... Lame..

  20. #70
    anonymous001 Guest

    Default

    Bovendien... wat heeft het met bitjes te maken? Je gaat toch geen tok in mond steken?

  21. #71
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.183
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Socrates View Post
    Bovendien... wat heeft het met bitjes te maken? Je gaat toch geen tok in mond steken?
    het is van shockdoc, en aangezien het daar toch al over ging...
    Quote:
    Originally Posted by Rosso
    Hell, voor 14 K liet ik me zelf wel 2 gram in mn bek schuiven en door een gast pompen

  22. #72
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Ja maar we hadden het niet over ondergoed van Shockdoc... Damn, weet je wat, vraag je voortaan af: Stel nou dat echte vechters over iedere soort tok, bitje of handschoen eerst een thread zouden moeten aanmaken om te vragen of het wel geschikt, koosjer, goed of handig is, zou er dan wel ooit gevochten worden?

    Het antwoord op die vraag had je kunnen weerhouden van het posten van een nutteloos geldkloppend product dat gewoon een "modern" vervangsel is van die goede ouwe plastic / houten tok.

  23. #73
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Ja maar we hadden het niet over ondergoed van Shockdoc... Damn, weet je wat, vraag je voortaan af: Stel nou dat echte vechters over iedere soort tok, bitje of handschoen eerst een thread zouden moeten aanmaken om te vragen of het wel geschikt, koosjer, goed of handig is, zou er dan wel ooit gevochten worden?

    Het antwoord op die vraag had je kunnen weerhouden van het posten van een nutteloos geldkloppend product dat gewoon een "modern" vervangsel is van die goede ouwe plastic / houten tok.
    reps voor deze, jongen...

  24. #74
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    96
    vCash
    126000

    Default

    Nadat ik alle posts heb gelezen wil ik ook voor een shockdocter gaan.
    Ik ben een beginnend kickboxer dus heb nog nooit zo'n bitje in me mond gehad.

    Nu vraag ik me alleen af , of mensen ervaring hebben met de duurdere variant van shockdocter namelijk de http://www.rugbyshop.be/images/pictu...2c16f72217.jpg


    Ik weet dat het persoonlijk is welke beter zit en welke niet maar misschien dat mensen iets weten over de erg positieve / negatieve ervaringen met de duurdere variant

  25. #75
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon effe om te horen of de thread starter na twee jaar al de stap heeft durven zetten om z'n ondertussen 10 jaar oude bidje van een paar euro te vervangen door een nieuw bitje van een paar euro.

    En?


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •