MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 89 of 89

Thread: Bitje ??

  1. #76
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    Nijmegen
    Posts
    337
    vCash
    126000

    Default

    serieus, er gaat niets boven die simpele dingen van twee euro, als het passen mis gaat haal je gewoon een nieuwe, netzolang tot je er een hebt die perfect zit
    kan je alsnog 70E uitgeven omdat je ze kwijt moet.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by schurem View Post
    serieus, er gaat niets boven die simpele dingen van twee euro, als het passen mis gaat haal je gewoon een nieuwe, netzolang tot je er een hebt die perfect zit
    kan je alsnog 70E uitgeven omdat je ze kwijt moet.
    Misschien kan je er eentje lenen van een teamgenoot of zo, kwestie van de kosten nog meer te drukken.


  3. #78
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb gister zo'n shockdoc gehaald ik had gelezen dat er veel positieve reacties over waren.
    Bij mij blijft dat ding voor geen meter zitten valt zo van mn tanden af blijft niet zitten en zit niet fijn voor mij echt een nutteloze investering geweest!

  4. #79
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    behind you, turn around
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    ik heb een vraag, kun je een beetje praten met die shock doctor's? ik wil natuurlijk wel een beetje verstaanbaar zijn!

  5. #80
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    behind you, turn around
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    kun je er goed mee praten?

  6. #81
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Het handige aan een bitje is dat je hem aan en uit kan doen! Echt een top uitvinding!

    Ligt ook aan je eigen articulatie.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #82
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb vandaag een shock doctor DNA power gel gekocht en gekookt enzo. Ik kocht hem in de aanbieding omdat hij een nieuwe naam heeft gekregen namelijk de nano..
    Ik ben die tapijt dingen gewekt en ik moet zeggen.. had ik veeel eerder moeten doen.
    Het botjes zit als gegoten, is erg compact en is veel makkelijk klaar te happen. Na een poos met een bek vol tapout is dit veel en veel beter. Vanavond eerste training ermee

  8. #83
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Hmmz, mn zegje hierboven staat vol met autocorrect fouten vanaf mn telefoon typen is soms wat moeilijk succes met lezen Haha

  9. #84
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    behind you, turn around
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    @Fr3ddy: ben ook opzoek naar eentje, welke moet ik hebben van shockdoctor? je hebt er zoveel! en kun je er een beetje mee praten? en daarmee bedoel ik niet dat er alleen maar klinkers uit komen. kun je echt zonder al te veel te slissen praten, en ziet je gezicht er niet meteen uit als een opgeblazen kikker? alvast bedankt. die matsuru plastic dingetjes zijn namelijk 3xniets

  10. #85
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    behind you, turn around
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    ja pansier, dat is ook erg hygienisch en smakelijk voor de mensen die eromheen staan!

  11. #86
    Join Date
    Mar 2012
    Location
    behind you, turn around
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Ik heb inmiddels m'n tweede van de tandarts, en ik kan iedereen die investering aanraden. Ik moet echt m'n twee handen gebruiken om hem eruit te krijgen, en de onderkant heeft de afdruk van m'n onderste rij tanden, dus als ik 'm inheb is m'n kaak 1 stevig geheel hetgeen m'n tanden, kaak en hersenen beschermt. Ik zie niet in hoe een shockdoctor dat beter zou doen, al lijkt het me een betere oplossing dan een goedkoop bitje.

    Ik heb de eerste keer €77 en dit jaar €85 betaald, maar dat is het me meer dan waard.
    waar laat je het doen? heb je keuze in kleur enz.? kun je er goed mee praten?

  12. #87
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    leiden
    Posts
    239
    vCash
    126000

    Default

    Je Moët knokken, niet lullen die dna van shockdocter gaat dat wel mee trouwens. Kan me voorstellen dat dat met een die op maat is ook goed kan. maar volgens mij weegt de veiligheid hoger dan het geluid dat je produceerd dus als je het geld wil uitgeven northwest het gewoon doen. Ken overigens wel gasten met van die custom-made bitjes en die houden hun bek ook niet dicht...

  13. #88
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by karatekid View Post
    ja pansier, dat is ook erg hygienisch en smakelijk voor de mensen die eromheen staan!
    Je hebt zeker een chemisch pak aan om te voorkomen dat er zweet op de grond valt?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #89
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by karatekid View Post
    waar laat je het doen? heb je keuze in kleur enz.? kun je er goed mee praten?
    Zoals je in de tekst leest heeft hij hem van de tandarts, dit kan jij ook.

    Lol.... Het is geen modeshow.

    Je kan er gewoon mee praten als je geen beperking hebt.

    De kosten zijn bij iedereen verschillend, dit ligt aan je verzekering. Zo had ik hem zonder kosten.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •