MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10

Thread: Seedorf

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default Seedorf

    Is gekozen tot beste middenvelder van het afgelopen Champions League jaar

    Kaka beste aanvaller en Maldini beste verdediger. Cech is als beste keeper verkozen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1.175
    vCash
    126000

    Default

    Volkomen mee eens.
    The sparrow never lands where the tiger roams.

    We are all one.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.283
    vCash
    126000

    Default

    leuk voor hem


    Aujourd'ui ne pas executez de homofile - vandaag geen flikker uitgevoerd.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    sweet, misschien krijgt ie van marco van kwasten een vaste basisplaats!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Mourinho: "Seedorf Mister Champions League"
    Clarence Seedorf werd vorige week gekroond tot middenvelder van het jaar in de Champions League. Hij werd gekozen door coaches die in het prestigieuze toernooi actief waren, en kreeg daarbij lovende woorden.
    Zo omschreef Chelsea-trainer José Mourinho als 'Mister Champions League' en noemde Bayern-coach Ottmar Hitzfeld Seedorf 'één van de meest complete middenvelders van Europa'. "Mooie woorden, die kan ik in mijn zak steken", verwoordde Seedorf zijn trots tegenover Sportweek.

    Seedorf kreeg de voorkeur van de oefenmeesters boven andere grote namen als Steven Gerrard, Andrea Pirlo en Frank Lampard. "Die namen geven mijn uitverkiezing extra glans. Net als het feit dat de coaches van de Champions League-deelnemers de keuze hebben bepaald. De Gouden Bal wordt bepaald door journalisten en met alle respect voor hen, de mening van toptrainers maakt het meer prestigieus", legde de prijswinnaar uit.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    in zijn penalty mis periode had ik een hekel aan hem en zijn sterallures maar sinds hij volwassen is geworden en de sterren van de hemel speelt kan ik niet anders dan beamen dat hij een van nederlands beste spelers is en idd beste middenvelder van Europa!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mike View Post
    in zijn penalty mis periode had ik een hekel aan hem en zijn sterallures maar sinds hij volwassen is geworden en de sterren van de hemel speelt kan ik niet anders dan beamen dat hij een van nederlands beste spelers is en idd beste middenvelder van Europa!

    Ik ben de bescheiden mening toe gedaan dat hij al volwassen was toen hij een jaar of 12 was,en ik denk dat de Nederlandse bevolking dat niet pruimt,en dat men dan van sterallures/kapsones spreekt.
    Ik vond dat bij hem juist wel meevallen,edgar en patje,die hadden juist sterallures.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    patje ? hahaha

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Toevallig heb ik Seedorf en Davids wel eens gesproken in hun eerste jaren en van steralures was zeker geen sprake.

    Seedorf is altijd gewoon eerlijk geweest. Minuten na de gewonnen CL finale zei hij ja, ik steek het niet onder stoelen of banken dat ik naar het buitenland wil.
    Gewoon eerlijk, en kijk, hij heeft het gedaan en HOE!

    En Kluivert...tsja, die heeft zich te veel laten leven. Maar als je de afgelopen p$v - Ajax even bekijkt dan weet je hoe hij ligt in Amsterdam.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    laten we nou niet met zn allen doen alsof seedorf zich vroeger normaal gedroeg
    de man had absoluut last van sterallures. Ook hij was een vervelend lid van de kabel die voor veel onrust zorgde in de nationale ploeg.

    of je het hem kwalijk kan nemen aangezien hij nog geen twintig was en al op t hoogste niveau presteerde en verdiende is een ander verhaal

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •