MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Babalu vs Heath (bruut gevecht) Filmpje

    Door dit gevecht is Babalu ontslagen bij de UFC

    http://nl.youtube.com/watch?v=YLzj_Eg3puo
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    en terrecht

  3. #3
    chief108 Guest

    Default

    thnx...

    wat een smeerboel zeg...

  4. #4
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Onvoorstelbaar dat Mazagatti het gevecht niet stopte om in ieder geval de cut te bekijken...z'n snor zat zeker in de weg...
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Ja wel echt een brakke scheids die materazzi. en terecht dat babalu er uit is geschopt.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Bloodbath,,scheids moet idd veel eerder ff een arts laten kijken,dit gaat nergens over. Of het ontslag na de choke terecht is? Twijfelachtig.Er was toch al een boete van 25k$ betaald?

    thnx voor filmpje btw,,,wat zijn reps en hoe werkt het pcies ?
    Im Not Looking 4 Trouble, But Im Ready 4 It
    Chute Boxe & Luta Livre

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    op t weegschaaltje drukken en kiezen of je + of - wilt geven, heb je alvast reps gegeven, had je wel nodig....

  8. #8
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    op t weegschaaltje drukken en kiezen of je + of - wilt geven, heb je alvast reps gegeven, had je wel nodig....
    Een niet nader te noemen iemand heeft me in de min gezet.
    Beetje kinderachtig maar ok

    thnQ ijsbier

    (ijsbier si teh pwn ole ole)

    edit : reps added, en voor jou ook ijsbier
    Im Not Looking 4 Trouble, But Im Ready 4 It
    Chute Boxe & Luta Livre

  9. #9
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    toch zie je dat wel meer, dat er niet meteen losgelaten wordt wanneer een tegenstander aftikt

  10. #10
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Wat een bloedbad

  11. #11
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by detje View Post
    toch zie je dat wel meer, dat er niet meteen losgelaten wordt wanneer een tegenstander aftikt
    Er gebeurt idd wel meer in het heetst van de strijd,als ze elke voetballer moeten ontslaan die de regels niet helemaal naleeft?? omg..

    Zware geldboete en berisping lijkt mij iig meer dan voldoende
    Im Not Looking 4 Trouble, But Im Ready 4 It
    Chute Boxe & Luta Livre

  12. #12
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik kan babalu wel begrijpen..

    Wat veel mensen niet weten is dat david heath bij opkomst een tshirt droeg met daarop de mug-shot (politie foto) van sobral...

    dit is gewoon pure provocatie.. Daarom hield sobral zijn choke ff 3 seconden langer vast. eigen schuld dikke bult..

    jammer dat ie weg moet bij de ufc.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ValeTudo View Post
    Er gebeurt idd wel meer in het heetst van de strijd,als ze elke voetballer moeten ontslaan die de regels niet helemaal naleeft?? omg..

    Zware geldboete en berisping lijkt mij iig meer dan voldoende
    Het gebeurde in het heetst van de strijd inderdaad. Ontslag is m.i. daarom een iets te zwaar middel; een geldboete en evt. schorsing lijkt mij voldoende. Check trouwens ff het canvas waar ze liggen op het moment dat Babulu de choke aanzet: "Death sentence"

  14. #14
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    toepasselijke sponsoring

  15. #15
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Genk, Belgium
    Posts
    702
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dacide View Post
    Ik kan babalu wel begrijpen..

    Wat veel mensen niet weten is dat david heath bij opkomst een tshirt droeg met daarop de mug-shot (politie foto) van sobral...

    dit is gewoon pure provocatie.. Daarom hield sobral zijn choke ff 3 seconden langer vast. eigen schuld dikke bult..

    jammer dat ie weg moet bij de ufc.
    idd ... tijdens de staredown van de weight-in had Heath ook iets in de aard van "motherfucker" tegen Babalu gezegd. maarja, het is een spijtige zaak dat Babalu uit de UFC is gezet na zo'n gevecht.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ze moeten de scheids ontslaan

  17. #17
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Voor mij maakt het geen ene fuck uit hoeveel bloed er rond vloeit...
    Volgens mij wordt er puur gekeken of de persoon in kwestie kan doorvechten zonder dat ie bloed in zijn ogen krijgt (verminderd zichtvermogen)..

    Maar ik heb die partij nu al een paar keer gezien en die david heath krijgt toch echt wel bloed in zijn ogen.. of ben ik nu scheel?

  18. #18
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    385
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by detje View Post
    toch zie je dat wel meer, dat er niet meteen losgelaten wordt wanneer een tegenstander aftikt
    +1 Vind ik ook wel hoor dat er regelmatig niet echt onmiddelijk losglaten word als er afgeklopt word:Royce Gracie deed het ook wel eens heb ik gezien in paar gevechten vroeger en er zijn er nog.T is echt wel verkeerd natuurlijk want zoiets is mss niks voor degene die hem zet maar dat "iets" langer afklemmen kan fataal zijn of toch wel heel erg voor degene die afklopt.Maar wat ik wel vind van deze partij is is dat niet alleen Babalu maar ook de scheidsrechter moet geschorst worden voor het niet tijdig ingrijpen bij het gevecht want de bloed stroomde er wel uit.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by F@dur View Post
    "iets" langer afklemmen kan fataal zijn of toch wel heel erg voor degene die afklopt.
    Je ziet ook wel eens dat iemand niet eens de kans meer krijgt om af te kloppen (dus out gaat ) en dat de scheids het pas een paar sec later echt in de gaten heeft. Of het nou echt zo erg is? Moet idd geen tientallen secondes gaan duren

    edit: Je weet natuurlijk niet hoe een en ander contractueel is vastgelegd wat betreft straf en boetes
    Im Not Looking 4 Trouble, But Im Ready 4 It
    Chute Boxe & Luta Livre

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ValeTudo View Post
    Je ziet ook wel eens dat iemand niet eens de kans meer krijgt om af te kloppen (dus out gaat ) en dat de scheids het pas een paar sec later echt in de gaten heeft. Of het nou echt zo erg is? Moet idd geen tientallen secondes gaan duren

    edit: Je weet natuurlijk niet hoe een en ander contractueel is vastgelegd wat betreft straf en boetes
    Er zijn zelfs mensen die het leuk vinden om 'out gechoked' te worden
    http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=74569

  21. #21
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Er zijn zelfs mensen die het leuk vinden om 'out gechoked' te worden
    http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=74569
    Werkt helaas niet bij mij,,had ik wel willen zien
    Im Not Looking 4 Trouble, But Im Ready 4 It
    Chute Boxe & Luta Livre

  22. #22
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik kan me goed voorstellen dat als je bezig bent met knokken, het niet direct doordringt dat je los moet laten. Of je hebt zo'n bloodlust dat je het gewoon niet wilt. Is niet eens zo erg imo. Twee mensen die elkaar willen afmaken zijn niet echt optimaal aanspreekbaar, dat weet je als scheids.
    En daarom moet de scheids gewoon op elk moment adequaat in kunnen grijpen!
    ...die knakker die in het goede oude UFC scheidste (are YOU ready!!?), die sprong er bovenop, sleurde vechters van elkaar vandaan, was met stemvolume zwaar overtuigend, kalmeerde berserkers als het moest..dat soort acties zijn nodig bij dit soort partijen.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Sobral heeft na het gevecht toegegeven dat hij het opzettelijk deed en dat het niet in het heetst van de strijd is.

    Het eerste dat de ref tegen de vechters zegt is "obey my commands at all time".

    Sobral is daar duidelijk niet in geslaagd.

    Ontslag is natuurlijk wel wat overdreven, zeker als hij al zo'n boete moet betalen.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    317
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    ik kan me goed voorstellen dat als je bezig bent met knokken, het niet direct doordringt dat je los moet laten. Of je hebt zo'n bloodlust dat je het gewoon niet wilt. Is niet eens zo erg imo. Twee mensen die elkaar willen afmaken zijn niet echt optimaal aanspreekbaar, dat weet je als scheids.
    En daarom moet de scheids gewoon op elk moment adequaat in kunnen grijpen!
    ...die knakker die in het goede oude UFC scheidste (are YOU ready!!?), die sprong er bovenop, sleurde vechters van elkaar vandaan, was met stemvolume zwaar overtuigend, kalmeerde berserkers als het moest..dat soort acties zijn nodig bij dit soort partijen.
    R U Ready? R U Ready! .. Lets bring it on..

    Big John McCarthy is ook wel indrukwekkend
    Last edited by ValeTudo; 31-08-2007 at 22:23.
    Im Not Looking 4 Trouble, But Im Ready 4 It
    Chute Boxe & Luta Livre

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Sobral heeft na het gevecht toegegeven dat hij het opzettelijk deed en dat het niet in het heetst van de strijd is.
    Maar is het volgens jou zo dat wanneer het in het heetst van de strijd gebeurde, er geen sprake was van opzet? Volgens mij sluit het een het ander namelijk niet uit; er kan heel goed sprake zijn van opzet en een geval van heetst van de strijd. Enige wat je je volgens mij af kunt vragen is of het ook met voorbedachte rade was... In dat geval zou het niet 'in het heetst van de strijd' zijn gebeurd.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •