MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 109 of 109
  1. #101
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    166
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Jouw jongen, Remco deed het ook goed Olaf. Veel betere dekking en combineren dan zijn tegenstander. Die gast uit Spanje kon wel een hoop hebben.
    He Marcel, bedankt. Het was zijn eerste C partij, hij deed het leuk, laatste ronde was hij helemaal leeg. Ze hebben er iig een lekkere beukpartij van gemaakt, iedereen vond het spektakel. Was je er ook?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    EUH die Tsuki ? ....................
    Sommige gasten vallen op....dan vraag je je af wie 't is enzo.....

  3. #103
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    There can be only one....

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Sommige gasten vallen op....dan vraag je je af wie 't is enzo.....
    .......................

  5. #105
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Was een erg leuk gala, met een paar echt mooie partijen! Jammer van Hans, maar hij was inderdaad niet erg veelzijdig in zijn aanvallen vanuit de guard. Hij zag er na de partij wel veel beter uit dan Dion, dus zo slecht heeft hij het helemaal niet gedaan!

    Bedankt voor de pbp Sebas. Ook voor de mensen die er waren is het handig om te lezen wat er nou precies aan de hand was met Oktay! Die submission op Murad was ook super zeg, goed team hebben die Polen precies!

    Ik zat schuin achter Ronald ... erg relaxe kerel, maar stinken naar bier dat 'ie deed!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  6. #106
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Thumbs up

    klasse weer sebas

  7. #107
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    het was echt een supergala! respect voor de organisatie en de vechters waardoor het ook ditmaal weer een geweldig event is geworden. Hoogtepunten van de avond waren voor mij de te gekke breakdance van raymond jarman die ondanks zijn verlies gewoon direct liet zien geen slechte verliezer te zijn. De KO die Vincent Latoel scoorde, wat een stoot (!) net jackson tegen lidell 2 en de beste partij van de avond in mijn ogen Dion Staring tegen Hans Stringer. Beide gingen tot het uiterste en de partij ging echt voortdurend over en weer. Ik had alleen wel een draw verwacht bij deze partij. Dion staring had het overwicht qua takedowns maar wist er vervolgens in mijn ogen niet genoeg mee te doen om echt een punten voorsprong te verdienen. Hans Stringer vond ik staand zelfs scherper en zijn sweeps en mount wogen naar mening even zwaar als de takedowns van Dion. Ik hoop dat de beide heren elkaar nogmaals gaan tegenkomen in de ring en deze partij nog eens fijntjes over doen. Ook dan ben ik er zeker bij!

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Mijn verslag van dit gala staat nu op kickboks.nl

  9. #109
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Oltje View Post
    He Marcel, bedankt. Het was zijn eerste C partij, hij deed het leuk, laatste ronde was hij helemaal leeg. Ze hebben er iig een lekkere beukpartij van gemaakt, iedereen vond het spektakel. Was je er ook?
    Ja het was de eerste keer dat ik op zo'n echt MMA georienteerd gala was.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •