MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 109
  1. #76
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Hey Sebas, prachtig verslag man! Heerlijk om eens een verslag van een reporter te lezen die zowel het grondgevecht, als het staande spelletje begrijpt. Bedankt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Raamsdonksveer
    Posts
    1.844
    vCash
    72775

    Default

    Thnx voor het verslag !!

  3. #78
    chief108 Guest

    Default

    thnx Hunter!

  4. #79
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Heb het net nog even door zitten te lezen.......Vet live verslag Sebas....goede PBP!!!!!

  5. #80
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Heb weer een super avond gehad

    Watanabe gaf Oktay trouwens een zuivere elleboog op zn oog op het moment dat Oktay Watanabe voor de eerste keer aansloeg, als Oktay vanuit de guard hoekt komt zn hoofd (uiteraard) mee naar beneden, op dat moment prikte Watanabe geraffineerd zn elleboog op zn wenkbrauw ... direct na die elleboog gaf Oktay van "woede" de tweede hoek zo hard dat ie de Jappanner KO sloeg ... had Watanabe nog mazzel dat ik er direct tussensprong als die derde ook raak was geweest had ie toch wel wat langer out geweest .....
    Ush,
    Marco.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    Heb weer een super avond gehad

    Watanabe gaf Oktay trouwens een zuivere elleboog op zn oog op het moment dat Oktay Watanabe voor de eerste keer aansloeg, als Oktay vanuit de guard hoekt komt zn hoofd (uiteraard) mee naar beneden, op dat moment prikte Watanabe geraffineerd zn elleboog op zn wenkbrauw ... direct na die elleboog gaf Oktay van "woede" de tweede hoek zo hard dat ie de Jappanner KO sloeg ... had Watanabe nog mazzel dat ik er direct tussensprong als die derde ook raak was geweest had ie toch wel wat langer out geweest .....
    Bedankt voor je uitleg Marco. Vanuit onze hoek konden we niet zien wat er precies gebeurde. Watanabe bleef ondanks de ingrijpen nog wel even liggen!!!

  7. #82
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    166
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Het was weer een ouderwets topgala van Ultimate glory!



    Heb zelf de ko niet gezien helaas maar is een knie op het gezicht geen verboden handeling in de C-klasse? Pas toegestaan in de B-klasse!
    Ja, dat is verboden, maar zijn tegenstander zat midden in een combinatie en die knie kwam er gelijk achteraan toen hij al naar achter viel, hierbij stond hij nog wel op zijn benen trouwens.

    Echter in de tweede ronde geloof ik kreeg Geronimo ook een knie vol op zijn kaak na dezelfde combinatie--> rechtse stoot, linkse knie. Deze actie zag de scheids echter niet.

    Blijft een lastig verhaal voor die jongen ivm zijn leeftijd en skillz. Hij is een beetje slachtoffer van zijn eigen kwaliteiten.

  8. #83
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Oltje View Post
    Blijft een lastig verhaal voor die jongen ivm zijn leeftijd en skillz. Hij is een beetje slachtoffer van zijn eigen kwaliteiten.
    Das zeker waar, maar in hem schuilt het grootste Thaibokstalent van Nederland op dit moment. Nu al zo ontwikkeld!!!....sta niet graag in de schoenen van zijn tegenstanders die hij krijgt als hij een jaar of 20 is!!!

  9. #84
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    heel erg jammer voor Geronimo, maar hij heeft wel een goede team achter hem en zijn tijd komt nog.

  10. #85
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    was zeker een heel mooi gala ....................... partij van de avond was dion tegen hans beide gingen tot het uiterste ...............

    Latoel was weer indrukwekkend, zo relax als ie in de kleedkamer is zo woest is hij in de ring heel gaaf om dat te zien .......................

  11. #86
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    was zeker een heel mooi gala ....................... partij van de avond was dion tegen hans beide gingen tot het uiterste ...............

    Latoel was weer indrukwekkend, zo relax als ie in de kleedkamer is zo woest is hij in de ring heel gaaf om dat te zien .......................
    Is binnenkort ook wel te zien op de foto's dat hij behoorlijk woest in de ring is!!!!

    Waar zat je eigenlijk Tsuki???

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Is binnenkort ook wel te zien op de foto's dat hij behoorlijk woest in de ring is!!!!

    Waar zat je eigenlijk Tsuki???
    liep een beetje rond en in de hoek bij nathan en arno

  13. #88
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    liep een beetje rond en in de hoek bij nathan en arno
    haha...heb volgens mij wel een groepsfoto genomen. Moet ik vanmiddag even nakijken.

  14. #89
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Thx Hunter... top verslag

  15. #90
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    liep een beetje rond en in de hoek bij nathan en arno

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    heel kut van geronimo

    mooie overwinning van nieky holzken zo te lezen

  17. #92
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    thanks hunter ! mooi verslag.

  18. #93
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Was een topavond....Wat een dikke wedstrijden zeg. Ja, echt jammer van Geronimo. Ook balen dat Niels en Ahmet van ons niet hebben gewonnen. Okkie lekker wel. Jammer van die hechting bij zn wenkbrauw. Was gezellig in 't kwartiertje he poespas???? Was je nog lekker op tijd thuis? En nu weet ik ook wie die Tsuki is.... en Hunter...

  19. #94
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    ja ja was gezellig en ben op tijd thuis, Oktay is een toffe peer, erg relax gozer

  20. #95
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Highline View Post
    heel kut van geronimo

    mooie overwinning van nieky holzken zo te lezen
    Ja was tof. toch had ik het gevoel dat hij nog inhield. volgens mij als ie meer low kicks had gegeven was de Duitser eruit gegaan. Heeft ie binnenkort een belangrijk gevecht?

  21. #96
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Was een topavond....Wat een dikke wedstrijden zeg. Ja, echt jammer van Geronimo. Ook balen dat Niels en Ahmet van ons niet hebben gewonnen. Okkie lekker wel. Jammer van die hechting bij zn wenkbrauw. Was gezellig in 't kwartiertje he poespas???? Was je nog lekker op tijd thuis? En nu weet ik ook wie die Tsuki is.... en Hunter...
    En Marco (scheids)
    Ush,
    Marco.

  22. #97
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Oltje View Post
    Ja, dat is verboden, maar zijn tegenstander zat midden in een combinatie en die knie kwam er gelijk achteraan toen hij al naar achter viel, hierbij stond hij nog wel op zijn benen trouwens.

    Echter in de tweede ronde geloof ik kreeg Geronimo ook een knie vol op zijn kaak na dezelfde combinatie--> rechtse stoot, linkse knie. Deze actie zag de scheids echter niet.

    Blijft een lastig verhaal voor die jongen ivm zijn leeftijd en skillz. Hij is een beetje slachtoffer van zijn eigen kwaliteiten.
    Jouw jongen, Remco deed het ook goed Olaf. Veel betere dekking en combineren dan zijn tegenstander. Die gast uit Spanje kon wel een hoop hebben.

  23. #98
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Ja was tof. toch had ik het gevoel dat hij nog inhield. volgens mij als ie meer low kicks had gegeven was de Duitser eruit gegaan. Heeft ie binnenkort een belangrijk gevecht?
    binnekort tegen andy souwer

  24. #99
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    361
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    En Marco (scheids)
    Jaaaaaa

  25. #100
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sabby View Post
    Was een topavond....Wat een dikke wedstrijden zeg. Ja, echt jammer van Geronimo. Ook balen dat Niels en Ahmet van ons niet hebben gewonnen. Okkie lekker wel. Jammer van die hechting bij zn wenkbrauw. Was gezellig in 't kwartiertje he poespas???? Was je nog lekker op tijd thuis? En nu weet ik ook wie die Tsuki is.... en Hunter...
    EUH die Tsuki ? ....................

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •