MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 5 of 5
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default Prison Break Season 3

    zoals de die hard fans al weten, en gewone fans nu te weten komen, gaat prison break seizoen 3 op 17 september in amerika van start. het zal het laatste seizoen worden voorlopig, in tegenstelling wat in de extra's van de box van seizoen 1 wordt gesuggereerd. er wordt namelijk gezegd dat er scripts voor 5 seizoenen zijn.
    eigenlijk vind ik dat ze na het 2de seizoen alleen een iets van anderhalf uur durende slot-episode hadden moeten maken en daarna stoppen, want seizoen 1 kan toch niet getopt worden.
    anyway, hier is de torrent waarmee je een preview van 17 minuten kunt downloaden van wat ik denk, de 1ste aflevering van seizoen 3 is.
    het is wel echt, dus geen hoax of gelekte shit...
    enjoy

    http://www.mininova.org/tor/853303
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Netjes afronden het verhaal. Had van mij al idd einde van Seizoen 2 afgelopen mogen zijn. Maargoed, ga het toch maar weer volgen.


  3. #3
    Jochem Guest

    Default

    Ik ben ermee gestopt halverwege seizoen 2. Van mij hadden ze het bij 1 seizoen mogen laten, dat was gaaf. Ik wacht eigenlijk op HEROES seizoen 2, damn wat vond ik het eerste seizoen gaaf. HIRO rules!

  4. #4
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Deventer
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    Heroes heel vet.....Zit ook te wachten..
    Real power can't be given, it must be taken....

  5. #5
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Ik ben ermee gestopt halverwege seizoen 2. Van mij hadden ze het bij 1 seizoen mogen laten, dat was gaaf. Ik wacht eigenlijk op HEROES seizoen 2, damn wat vond ik het eerste seizoen gaaf. HIRO rules!
    Ik sluit me bij alle facetten van dit relaas aan

    (behalve dan dat ik niet eens de moeite heb genomen om s2 te gaan kijken. In 1 zag je al dat er extra afleveringen tussen waren gepropt die eigenlijk overbodig waren)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •