MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 115
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default Wilders: werkloze buitenlanders het land uit

    Wilders: werkloze buitenlanders het land uit


    DEN HAAG - Buitenlanders die werkloos zijn en geen Nederlands paspoort hebben, moeten het land uit. Dat is een van de maatregelen waarmee de Partij voor de Vrijheid (PVV) de „islamisering” van Nederland wil tegengaan. Fractievoorzitter Geert Wilders presenteerde zijn plan woensdag tijdens de algemene beschouwingen.

    „Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken”, zei Wilders. De PVV pleit ook voor een totale immigratiestop voor mensen uit moslimlanden. Verder zou de pardonregeling voor een oude groep asielzoekers moeten worden teruggedraaid, mogen er geen nieuwe moskeeën meer bij komen, moet de boerka worden verboden en moet iedere vreemdeling na één gepleegd misdrijf worden uitgezet.

    Wilders stelde ook voor de dubbele nationaliteit te verbieden. Niemand mag volgens de PVV-leider meer de Nederlandse nationaliteit krijgen zolang hij nog een ander paspoort heeft. Daarbij maakt het niet uit of het mogelijk is om afstand te doen van de nationaliteit van het andere land.

    „De islam is het grootste probleem in Nederland”, zei Wilders. Volgens hem doet het kabinet niets om de „massa-immigratie en islamisering” te stoppen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Wat een mongool !

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    ja die man spoort niet

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by nijmegen2 View Post
    De PVV pleit ook voor een totale immigratiestop voor mensen uit moslimlanden en er geen nieuwe moskeeën meer bij komen.
    Dit zijn de enigste twee punten waarmee ik wel eens ben. Alhoewel het natuurlijk erg moeilijk is om oorlogsslachtoffers te weigeren...deze komen bijna altijd uit een moslimland!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by nijmegen2 View Post

    „Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken”, zei Wilders.

    Wilders stelde ook voor de dubbele nationaliteit te verbieden. Niemand mag volgens de PVV-leider meer de Nederlandse nationaliteit krijgen zolang hij nog een ander paspoort heeft.

    Niets mis mee toch ??
    Gasten die hier komen om enkel te profiteren zijn wat mij betreft ook niet welkom.
    En die dubbele nationaliteit heb ik altijd al onzin gevonden.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.922
    vCash
    126000

    Default

    Wat is de volgende stap:

    Alle moslims moeten met een teken op hun kleding zodat iedereen ziet dat ze moslim zijn?

    Wat een eikel
    "I have no use for bodyguards, but I have a very special use for two highly trained certified public accountants. (Elvis Presley)

  7. #7
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    575
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Niets mis mee toch ??
    Gasten die hier komen om enkel te profiteren zijn wat mij betreft ook niet welkom.
    En die dubbele nationaliteit heb ik altijd al onzin gevonden.

    X2

  8. #8
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    hm als ze nu allemaal wanhopig naar een baan opzoek gaan, stijgt de werklooshijd van de autochtonen weer, dus daar schieten we ook niets mee op..

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Ik vraag me ook af in welk land ter wereld je welkom bent zonder te gaan werken.

    Sterker nog zonder werk en met een uitkering

    O ja Nederland...

    Wilders is gek, ja en de rest niet zeker
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Staat er ook iets over de werkloze 'autochtonen' (echt stom woord)? en wat zijn oplossingen daar voor zijn? of worden die maar op een eilandje ergens gedropt dan? jammer dat hij zich op 1 groep focussed, maar laat wel weer het PVV nivo zien! gooo wilders.. haha
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    949
    vCash
    126000

    Default

    Tenminste nog 1 persoon die de feiten goed heeft en er iets over durft te zeggen, de rest bedrijft struisvogelpolitiek.....

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Niets mis mee toch ??
    Wat is er mis mee vraag je... Laat ik even net zo ongenuanceerd zijn als Wilders. Stel dat je hier bent geboren, maar je hebt de (niet-Nederlandse) nationaliteit van je ouders, die laten we zeggen uit Indonesie komen. Je ben inmiddels 25, net afgestudeerd en op zoek naar een baan. Zoals zoveel net afgestudeerden heb je niet meteen een baan, maar, je bent op zoek. Dan pakken we het formidabele criterium van Wilders erbij:"Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken"... hmmm dan wordt het dus je biezen pakken.

    Je zult met me eens moeten zijn dat dit toch echt niet de bedoeling kan zijn. Ten eerste is het niet rechtvaardig en ten tweede heeft de Nederlandse maatschappij veel geld geďnvesteerd in bovengenoemde persoon (denk aan studiekosten). Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik de vergelijking maak met een bedrijf, dan zou ik toch zeker iets terug willen voor deze investering. Met andere woorden: laat deze persoon op zoek gaan naar werk. Ten derde: geldt deze maatregel ook voor Duitsers, Belgen etc. of alleen voor moslims?! Ik vermoed dat laatste.

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    En die dubbele nationaliteit heb ik altijd al onzin gevonden.
    Zeg dat maar tegen de vrouw van Wilders...

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jopke View Post
    hm als ze nu allemaal wanhopig naar een baan opzoek gaan, stijgt de werklooshijd van de autochtonen weer, dus daar schieten we ook niets mee op..

    Ja stel je voor dat ze onze baantjes als shoarmabakker of pizzakoerier afpakken, dan zouden we allemaal zonder werk zitten.....


    Kom nou, een werkloze buitenlander is zo nutteloos en zelfs slecht voor ons land. Een werkloze autochtoon is ons probleem, een werkloze allochtoon het probleem van het land waar ie vandaan komt.
    Last edited by Muay Thai Elite; 20-09-2007 at 21:48.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Nou, van mij mag iedereen die niet werkt op donderen naar z'n eigen land. Heel normaal toch? Het gaat om de profiteurs. Ik weet het, het is nu heel makkelijk om uitzonderingen te gaan zoeken (vluchtelingen etc.), maar Wilders heeft wel gelijk. Er word teveel geprofiteerd van de voorzieningen waar ik me elke dag de tering voor moet werken. En er is altijd werk Roy. Dan ga je maar loempia's vouwen of perkjes uitharken. Maar het zijn hele volksstammen die niet willen werken... En daar zijn inderdaad ook heel veel Nederlanders bij. Maar eerst de parasieten eruit, en daarna de rest keihard aanpakken. Knuffeltijd is wat mij betreft voorbij. Ow, en voor de racisme roepers. Ik werk op een scholengemeenschap met 2300 jongeren. En daar zitten heel wat jonge Turken en Marokanen bij die keihard studeren en met wie ik prima kan opschieten.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Wat is er mis mee vraag je... Laat ik even net zo ongenuanceerd zijn als Wilders. Stel dat je hier bent geboren, maar je hebt de (niet-Nederlandse) nationaliteit van je ouders, die laten we zeggen uit Indonesie komen. Je ben inmiddels 25, net afgestudeerd en op zoek naar een baan. Zoals zoveel net afgestudeerden heb je niet meteen een baan, maar, je bent op zoek. Dan pakken we het formidabele criterium van Wilders erbij:"Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken"... hmmm dan wordt het dus je biezen pakken.

    Je zult met me eens moeten zijn dat dit toch echt niet de bedoeling kan zijn. Ten eerste is het niet rechtvaardig en ten tweede heeft de Nederlandse maatschappij veel geld geďnvesteerd in bovengenoemde persoon (denk aan studiekosten). Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik de vergelijking maak met een bedrijf, dan zou ik toch zeker iets terug willen voor deze investering. Met andere woorden: laat deze persoon op zoek gaan naar werk. Ten derde: geldt deze maatregel ook voor Duitsers, Belgen etc. of alleen voor moslims?! Ik vermoed dat laatste.


    Zeg dat maar tegen de vrouw van Wilders...
    1. Net afgestudeerden komen niet in aanmerking voor een bijstandsuitkering. De nieuwe wet zegt dat je moet solliciteren voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Pas afgestudeerden hebben net als ik ook gedaan heb nog een aantal maaden StuFi, die je naderhand terugbetaald.

    2. Het percentage dat afstudeerd aan een HBO of WO en vervolgens langdurig beland in de bijstand is volgens het CBS nog geen 1%

    3. Wilders doelt op langdurige werkelozen werkweigeraars en niet op vers afgestudeerden.


  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Ben het compleet met Iwan eens

  17. #17
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben benieuwd hoelang Wilders dit gaat vol houden.
    Het is toch te triest voor woorden dat hij alleen maar over moslims lult,dat valt toch niet te ontkennen?
    Alsof als alle moslims weg zijn(iets wat NOOIT gaat gebeuren)alles ineens koek en ei is,en we leefden nog lang en gelukkig........
    Tering hoe naief kun je zijn?

  18. #18
    Jochem Guest

    Default

    Lekker makkelijk roepen die kosheck imitator. Weet iemand om hoeveel mensen het gaat, waarom ze niet werken, etc. Hij klinkt alsof hele volksstammen niet werken. Ik las toevallig vandaag dat 2,2 % van alle mannen in Nederland niet werken. En als dit percentage nog veel lager wordt, krijgen we een probleem met de economie.

    En Buitenlanders het land uit, bekt ook lekker. De meeste buitenlanders hier werken gewoon, op een grote groep vluchtelingen na. Maar wtf, deze MOGEN vaak niet eens werken. Die zitten in halve concentratiekampen jarenlang te wachten op toestemming om hier te blijven, en dan pas mogen ze hier werken, maar dan zijn het geen buitenlanders meer...

    Wilders speelt in op negatieve gevoelens, maar onderbouwen ho maar. En iedereen gelooft het zonder even zelf na te denken.

  19. #19
    Jochem Guest

    Default

    Ff maar nog een artikel opgezocht. Lullen over werkeloosheid in Nederland is gelul in de marge. Tuurlijk moeten excessen bestreden worden, maar in feite is het gewoon populistisch gelul.
    Nederland heeft opnieuw minste werklozen van EU -



    3 juli 2007, 12:30




    BRUSSEL (ANP) - Nederland heeft opnieuw het laagste werkloosheidscijfer in de Europese Unie i. Dat blijkt uit dinsdag gepresenteerde cijfers van Eurostat i, het statistisch bureau van de EU.
    Nederland en Denemarken strijden elke maand om de eerste plaats als het gaat om het minste aantal werklozen. Nederland had in mei 3,2 procent werklozen en Denemarken 3,3 procent. Slowakije en Polen blijven koplopers met de hoogste werkloosheidscijfers.
    Volgens Eurostat zaten in mei van dit jaar 16,4 miljoen mannen en vrouwen in de hele EU zonder betaalde baan. Een jaar geleden waren dat er nog 18,6 miljoen.
    Het totale werkloosheidscijfer voor de hele Unie is 7 procent. In 22 lidstaten is het werkloosheidscijfer gedaald, in vier gestegen en alleen Roemenië is gelijk gebleven.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    479
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Kom nou, een werkloze buitenlander is zo nutteloos en zelfs slecht voor ons land. Een werkloze autochtoon is ons probleem, een werkloze allochtoon het probleem van het land waar ie vandaan komt.
    Een allochtoon is een Nederlander.. en in bezit van een nl paspoort, een buitenlander niet... Volgens mij halen mensen de twee begrippen "allochtoon" en "buitenlander" doorelkaar. En ik denk dat Wilders daar slim gebruik van heeft gemaakt..
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    479
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    BRUSSEL (ANP) - Nederland heeft opnieuw het laagste werkloosheidscijfer in de Europese Unie i. Dat blijkt uit dinsdag gepresenteerde cijfers van Eurostat i, het statistisch bureau van de EU.
    Nederland en Denemarken strijden elke maand om de eerste plaats als het gaat om het minste aantal werklozen. Nederland had in mei 3,2 procent werklozen en Denemarken 3,3 procent. Slowakije en Polen blijven koplopers met de hoogste werkloosheidscijfers.
    Volgens Eurostat zaten in mei van dit jaar 16,4 miljoen mannen en vrouwen in de hele EU zonder betaalde baan. Een jaar geleden waren dat er nog 18,6 miljoen.
    Het totale werkloosheidscijfer voor de hele Unie is 7 procent. In 22 lidstaten is het werkloosheidscijfer gedaald, in vier gestegen en alleen Roemenië is gelijk gebleven.
    fff economisch gelul....
    Deze werklozen, zijn dat niet de mensen die geen werk hebben maar dat wel zoeken in die maand. (en behoren dus tot de "labor force")
    Maar mensen die geen werk hebben en ook niet in die maand opzoek waren naar een baan, behoren niet tot de "werklozen".
    Volgens mij zat het zo...

    Werkloosheid percentage onder niet westerse allochtonen in 2006 was 15,5%
    You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well I'm the only one here. Who do you think you're talking to?

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ten derde: geldt deze maatregel ook voor Duitsers, Belgen etc. of alleen voor moslims?! Ik vermoed dat laatste.
    Ik ook

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #23
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Vid het juist goed dat hij emt deze plannen komt, er mag best tegenwicht worden gegeven aan de islamisering van nederland.
    We zijn nog altijd een lang met een joods/christelijke traditie en laten we dat alsjeblieft zo houden!

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    1. Net afgestudeerden komen niet in aanmerking voor een bijstandsuitkering. De nieuwe wet zegt dat je moet solliciteren voordat je in aanmerking komt voor een uitkering. Pas afgestudeerden hebben net als ik ook gedaan heb nog een aantal maaden StuFi, die je naderhand terugbetaald.

    2. Het percentage dat afstudeerd aan een HBO of WO en vervolgens langdurig beland in de bijstand is volgens het CBS nog geen 1%
    Nou, als je dan toevallig niet de Nederlandse nationaliteit hebt, dan moet je - en ik citeer - je biezen pakken!

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    3. Wilders doelt op langdurige werkelozen werkweigeraars en niet op vers afgestudeerden.
    Het zal allemaal wel, maar die ongenuanceerde tekst "Ben je geen Nederlander en werkloos, dan moet je je biezen pakken. Het is werken of vertrekken" zegt toch echt iets anders! Het is dit populistische taalgebruik waar ik mij enorm aan stoor.

  25. #25
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    We zijn nog altijd een lang met een joods/christelijke traditie en laten we dat alsjeblieft zo houden!
    ze mogen van mij ook al die christenhonden het land uit schoppen...

    als het dan toch over tuig hebt....

    en waren die joden ook geen bedreiging van onze normen en waarden ooit?

    uiteindelijk zijn we hier maar gewoon een stelletje heidense hunebedbouwers toch?
    laten we dat alsjeblieft zo houden!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •