MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 49 of 49
  1. #26
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Mo: Zie HMC nog niet de complete pot z'n dekking goed houden
    Aerts: technisch beter
    Sawa: leuke vechter met meer capaciteiten als 't er uit komt...
    JLB: veel sterker dan Karaev
    Feitosa: veel completere vechter
    Leko: dit maal op punten
    Schilt: duidelijk toch? Wint dit jaar gewoon weer.
    Hari: Mits hij geen fouten maakt moet dit lukken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    ELIMINATIONS
    Peter Aerts vs Ray Sefo

    Jerome LeBanner vs Ruslan Karaev (mocht deze vechten)

    Yusuke Fujimoto vs Junichi Sawayashiki (zetten jullie maar lekker je geld op fujimoto jongensdeze man won van pannekoeken als Randy Kim maar ook van Mitsugu Noda, Lebanner en Nicolas Vermont en dat zijn zeker geen pannekoeken)

    Remy Bonjasky vs Stefan"Blitz" Leko

    Semmy Schilt vs Paul Slowinski

    Glaube Feitosa vs Chalid "Die Faust"

    Badr Hari vs Doug Viney

    Hong-Man Choi vs Mighty Mo

    --------------------------------------------

    Randy Kim vs Yong-Soo Park (dont care, hoop dat beide KTFO gaan)


    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Karaev vecht niet
    Kom ajb niet tof doen hier met inside informatie om het vervolgens niet te onderbouwen, zeg dan niets.
    Waarom vecht Karaev niet?

  3. #28
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Sportfan tof doen... Ik denk, zonder de achtergronden te kennen, dat sportfan dit niet zomaar zegt. Daarbij, 'it makes sense. Kareev moet gewoon eerst van een pannekoek winnen om zijn vertrouwen weer op te bouwen. Iedereen schijt in zijn broek, de eerste partij na een k.o!. Dan wil je niet graag tegen JBL. Zou het verbieden als ik zijn manager, trainer, moeder was.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Mighty Mo: Ik denk dat Hong-Man Choi toch weer dat ene foutje gaat maken en tegen een rechtse haymaker aanloopt.

    Peter Aerts: In principe is Aerts natuurlijk een veel betere kickbokser, het enige gevaar schuilt er in dat hij kwetsbaar is op z'n hoofd omdat hij altijd z'n dekking laat zakken. Maar het lijkt me dat Plas dat ook gezien heeft.

    Sawayashiki: Ken 'm niet maar als ik de verhalen zo lees is hij beter dan Fujimoto. Hong Kong was een wanvertoning.

    Jerome leBanner: Karaev kan beter een jaartje er tussenuit gaan of misschien is het zelfs verstandiger om helemaal te stoppen. Le Banner heeft natuurlijk ook z'n beste tijd gehad. De lamme tegen de blinde.

    Glaube Feitosa: Ik zie Arab niet winnen, Feitosa is veel completer en heeft ook veel meer ervaring.

    Remy Bonjasky: Ik hoop dat Bonjasky weer z'n oude niveau bereikt, vind hem sinds z'n vertrek bij Mejiro slecht combineren. Is in principe technisch een volmaakte vechter. Als hij in vorm is maakt Leko geen schijn van kans.

    Sem Schilt: Slowinsky is een aardige vechter, Schilt is buitencategorie. Een Schilt in vorm kent geen gelijke, of het moet Aerts in supervorm zijn.

    Badr Hari: Badr is de toekomst, moet alleen nog wat kilootjes aankomen en leren z'n kop goed in te pakken. Technisch één van de beste, en het lijkt dat Passenier 'm mentaal op de rails heeft gekregen.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Mighty Mo: Completer dan HMC.

    Peter Aerts: Behoeft geen uitleg. Wel toevoegen dat ik het jammer vind dat iemand als Sefo er hier al uit kan gaan.

    Sawayashiki: Beide niet al te sterk, maar Saw. lijkt me van Fuj. te moeten kunnen winnen.

    Jerome leBanner: Karaev zal na zijn KO's met knikkende knietjes verschijnen. Weer tegen een Knock outer, dus ik denk dat ie weer KO gaat. Ik zie JBL ook niet ver komen in de finale. Beste tijd gehad denk ik.

    Glaube Feitosa: Allrounder dan A. Hoop dat ie door komt. Als ie zn dag heeft vind ik m erg aantrekkelijk om te zien vechten.

    Remy Bonjasky: Terugkeer van Remy. Goeie kans om weer orde op zaken te stellen na een aantal wat "mindere" partijen. Ook al door omstandigheden. Gun 't m!

    Sem Schilt: Wie klopt Sem? Iig niet Slow.

    Badr Hari: Badr is goed bezig. In een winning mood en ik denk dat ie in de finale ook hoge ogen kan gooien.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    kunnen wij er mee op de foto highline

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    kunnen wij er mee op de foto highline
    jep , en er hard mee weg rennen , wat zullen ze op ebay bieden?

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    gewoon in de grote GP finale Peter Aerts vs JLB. ben schilt moe.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    Sportfan tof doen... Ik denk, zonder de achtergronden te kennen, dat sportfan dit niet zomaar zegt. Daarbij, 'it makes sense. Kareev moet gewoon eerst van een pannekoek winnen om zijn vertrouwen weer op te bouwen. Iedereen schijt in zijn broek, de eerste partij na een k.o!. Dan wil je niet graag tegen JBL. Zou het verbieden als ik zijn manager, trainer, moeder was.
    Dat zal best, het is alleen heel irritant als er weer zon gerucht op internet verschijnt.
    Als hij zulke betrouwbare info heeft kan ie dat toch gewoon zeggen? dan zijn er ook nergens speculaties, maar als er niets mag uitlekken kan je ook gewoon niks zeggen.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie Badr nou niet bepaald hoge ogen gooien. Natuurlijk is ie wel gegroeid, maar hij is -vooral onder druk- erg kwetsbaar. Z'n dekking is slecht en ik vind hem nog niet slim genoeg vechten. Voordat ie Karaev k.o. sloeg ging ie zelf ook hard naar het canvas en als je dan kijkt met welk gemak Melvin diezelfde Karaev neersloeg...hmmm tja....ik weet het niet hoor.
    Daarbij komt dat Badr nog nooit tegen de absolute top heeft gestaan.

    Leko komt aardig in de buurt, maar ook tegen hem ging hij zwaar k.o. alvorens hem zelf k.o. te trappen. En toernooi vechten is toch wat anders dan een losse bout.

    Ben benieuwd of hij het echt waar gaat maken...

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Dat zal best, het is alleen heel irritant als er weer zon gerucht op internet verschijnt.
    Als hij zulke betrouwbare info heeft kan ie dat toch gewoon zeggen? dan zijn er ook nergens speculaties, maar als er niets mag uitlekken kan je ook gewoon niks zeggen.
    Lopez, Sportfan post hier al jaren en is altijd een uiterst betrouwbare bron gebleken, als ik me niet vergis zelfs nog in het Shoto-tijdperk.
    Maar zoals altijd in vechtsportland doen sommige partijen er alles aan om ervoor te zorgen dat "inside geruchten" niet ij het grote publiek terechtkomen (hoodpartijen die niet doorgaan etc) dusheb een beetje respect als er mensen zijn die de inside info wel willen delen met het (mixfight) publiek. Wat de voor Sportfan moverende redenen zijn en hoe hij aan deze informatie komt doet er niet toe lijkt me.Hij kletst niet uit zijn nek zover mij bekend.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Ik heb het "gerucht" ook gehoord dat Karaev niet vecht...
    Onderstaande post is een post van Joop Kasteel.... (ook) moderator op www.anabolicresource.nl

    Heb net Bjorn Breggy gesproken. Le Banner vecht WAARSCHIJNLIJK niet tegen Karaev. Er is een kans dat Bjorn in mag vallen en bij winst zich kan plaatsen voor Tokio. Ik ben erg blij voor Bjorn, temeer omdat ik denk dat Karaev niet van hem kan winnen. Karaev is bovendien al 4 keer (in 1 jaar) zeer zwaar K.O gegaan dus ik denk dat hij de impact van Bjorn niet kan houden. Overigens vind ik dit rot voor Karaev omdat zijn management die jongen een jaar binnen zou moeten houden en die jongen niet opnieuw zou moeten blootstellen aan eventueel (blijvend) letsel. Als je zo zwaar neer bent gegaan, vooral tegen Manhoef, moet je gewoon niet vechten.
    Je zou bovenstaande post ook kunnen lezen alsof JLB niet vecht maar ik neem aan dat Joop een foutje heeft gemaakt en een keer de naam Karaev poste ipv JLB
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  13. #38
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown View Post
    Lopez, Sportfan post hier al jaren en is altijd een uiterst betrouwbare bron gebleken, als ik me niet vergis zelfs nog in het Shoto-tijdperk.
    Maar zoals altijd in vechtsportland doen sommige partijen er alles aan om ervoor te zorgen dat "inside geruchten" niet ij het grote publiek terechtkomen (hoodpartijen die niet doorgaan etc) dusheb een beetje respect als er mensen zijn die de inside info wel willen delen met het (mixfight) publiek. Wat de voor Sportfan moverende redenen zijn en hoe hij aan deze informatie komt doet er niet toe lijkt me.Hij kletst niet uit zijn nek zover mij bekend.
    Maakt niet uit, niemand is bij geruchten gebaat toch?
    Uit Rusland hoor ik net dat dit niet waar is en Karaev wel vecht, hij heeft alleen een visa probleempje en moet daarom behoorlijk omreizen, dat zou de enige reden zijn dat hij niet vecht.
    Waar ik dat vandaan heb zeg ik niet want dat is mode geloof ik
    Snap je nu wat ik bedoel?
    Last edited by lopez86; 23-09-2007 at 21:39.

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.901
    vCash
    126000

    Default

    Choi, denk net als de rest dat Mo te eenzijdig is, als Choi een lowkick leert uit te delen blijft Mo nergens.

    Aerts, Sefo is op zijn retour terwijl Aerts een tweede jeugd beleefd, is mijn titelkandidaat.

    Sawayashiki, op basis van wat ik van hem heb gelezen, denk niet dat ik hem ken.

    Le Banner, ook als Karaev niet vecht...

    Glaube Feitosa, deze partij gaat tot het eind en de (niet uit Nederland vechtende) karateka zal de uitslag mee krijgen

    Bonjasky, completere vechter die Leko alle hoeken van de ring laat zien, als het goed zit in zijn hoofd.

    Slowinsky, ze zullen Schilt nu toch wel een keer door hebben? Schilt is een echte kampioen en een groot atleet, vindt het alleen niet om aan te zien.

    Hari, Hari is top...
    Is that a guardjumper in your pocket or are you just happy to see me?


  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Maakt niet uit, niemand is bij geruchten gebaat toch?
    Uit Rusland hoor ik net dat dit niet waar is en Karaev wel vecht, hij heeft alleen een visa probleempje en moet daarom behoorlijk omreizen, dat zou de enige reden zijn dat hij niet vecht.
    Waar ik dat vandaan heb zeg ik niet want dat is mode geloof ik
    Snap je nu wat ik bedoel?
    K1 fans, nee die zijn betrouwbaar.

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    LOL @ Sportfan ....

    Die wederom beweest geen loze geruchten hier neer te zetten !!!

    GO MELVIN !!!!
    Ush,
    Marco.

  17. #42
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mijn info is er nog een uitvaller... maar ik zeg niets meer :-)

    Anders gaat Lopez69 weer de sier maken op k1fans... of mij beschuldigen van een 'gerucht'...

    Met sportieve groet,

    Sportfan.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Aaaaah en we hebben je nog wel reps gegeven

  19. #44
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in den nabijheid van Rotterdam
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Kunt u het ons alstublieft vertellen sportfan?

  20. #45
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Volgens mijn info is er nog een uitvaller... maar ik zeg niets meer :-)

    Anders gaat Lopez69 weer de sier maken op k1fans... of mij beschuldigen van een 'gerucht'...

    Met sportieve groet,

    Sportfan.
    Stuur iedereen maar een PM behalve Lopez69 dan !!!

    Zie je wat je nou met je reacties uitlokt Lopez??
    Ush,
    Marco.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marco (scheids) View Post
    Stuur iedereen maar een PM behalve Lopez69 dan !!!

    Zie je wat je nou met je reacties uitlokt Lopez??
    damnit lopez.... .. leer eerst eens even een lesje geschiedenis vordat je begint te schreeuwen.


  22. #47
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in den nabijheid van Rotterdam
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Sportfan, met een dag voor de wedstrijd wie zal er dan nog uitvallen?

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik heb er zin in

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •