MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default Interviewtje Joost Bauhaus

    Joost Bauhaus over zijn partij van komende zondag


    Tijdens de voorbereiding op zijn gevecht voor de Nederlandse titel tegen Papyan Karapet heeft Joost Bauhaus even de tijd genomen om wat korte vragen te beantwoorden van Royal Rumble en de organisatie van The Battle of Arnhem.


    Zondag 14 oktober vecht je tegen
    Papyan Karapetvoor de Nederlandse titel. Wat weet je over je tegenstander?
    Joost: Dit wordt nu de vierde keer dat we tegenover elkaar zullen staan in de ring, dus we zijn zeker geen onbekenden van elkaar. Ik heb twee keer van hem gewonnen en één keer is de partij onbeslist geëindigd. Deze keer zal het er denk ik nog heftiger aan toe gaan, omdat de Nederlandse titel bemachtigd kan worden.


    Hoe verloopt je training tot nu toe? Zijn er speciale aanpassingen gedaan voor je komende tegenstander of is het business as usual?
    Joost: Mijn training verloopt prima. Ik heb het ook niet op mijn tegenstander aangepast. Hij staat erom bekend dat hij een ontzettend goede conditie heeft, dus daar moet je wel goed op letten. Maar drie weken geleden heb ik nog een wedstrijd geknokt, dus ik zit goed in het ritme.


    Wat voor soort gevecht verwacht je?
    Joost: Ik verwacht dat het vijf rondes bikkelen wordt, waarin ik veel punten moet scoren. Ik kan me niet herinneren dat Karapet ooit KO is gegaan, de wedstrijd zal dus naar alle waarschijnlijkheid op punten beslist worden.


    Durf je een voorspelling te doen wat betreft de uitkomst van de partij?
    Joost: Ik hoop natuurlijk op de winst. Ik heb er hard voor getraind en ik ga ervan uit dat ik een goed resultaat ga behalen.

    Wil je nog iets kwijt aan je fans en de lezers?
    Joost: Ik hoop dat iedereen mij zal steunen tijdens de wedstrijd!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Topper die Joost, ik heb hem in Finland aan het werk gezien en daar sloopte hij zijn tegenstander systematisch. Ben benieuwd naar deze partij!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Succes Joost! Weet zeker dat je gaat knallen zondag!

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    ze hebben al eens tegen over elkaar gestaan, volgens mij 1x in toernooi vorm (toen won joost) en 1x losse partij toen won Karapet.
    Karapet staat erom bekend dat hij de longinhoud van een paard heeft, die jongen wordt ook erg goed begeleid door Perry Ubeda...

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    ze hebben al eens tegen over elkaar gestaan, volgens mij 1x in toernooi vorm (toen won joost) en 1x losse partij toen won Karapet.
    Karapet staat erom bekend dat hij de longinhoud van een paard heeft, die jongen wordt ook erg goed begeleid door Perry Ubeda...

    Quote Originally Posted by Joost
    Dit wordt nu de vierde keer dat we tegenover elkaar zullen staan in de ring, dus we zijn zeker geen onbekenden van elkaar. Ik heb twee keer van hem gewonnen en één keer is de partij onbeslist geëindigd.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rosso View Post
    ze hebben al eens tegen over elkaar gestaan, volgens mij 1x in toernooi vorm (toen won joost) en 1x losse partij toen won Karapet.
    Karapet staat erom bekend dat hij de longinhoud van een paard heeft, die jongen wordt ook erg goed begeleid door Perry Ubeda...
    Hij heeft idd een nog niet verloren van hem.

    Ben ervan overtuigd dat Joost een goeie partij neer gaat zetten.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •