MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default Emin Ozbasi - Brian Hordijk

    Persoonlijk vond ik dit 1 van de mooiste partijen van de avond in Arnhem. Emin is imo een heel begaafde vechter. Die jongen kijkt heel goed, beweegt mooi weg, trapt/bokst goed en die losse knieen zijn gewoon een lust voor het oog.
    Hordijk is een echte karakterknokker en komt ook een aantal malen mooi door! De partij eindigde onbeslist vanwege puntenaftrek voor Emin in de laatste ronde.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    x2. Ozbasi is zeker een vechter die het erg hoog kan gaan schoppen. Hij liet ook gisteravond een mooie technische partij zien!!

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fr3ddy View Post
    Persoonlijk vond ik dit 1 van de mooiste partijen van de avond in Arnhem. Emin is imo een heel begaafde vechter. Die jongen kijkt heel goed, beweegt mooi weg, trapt/bokst goed en die losse knieen zijn gewoon een lust voor het oog.
    Hordijk is een echte karakterknokker en komt ook een aantal malen mooi door! De partij eindigde onbeslist vanwege puntenaftrek voor Emin in de laatste ronde.
    Ik had persoonlijk Hordijk op winst staan. Emin trapt veel en hard maar wel heel veel op de dekking. Waar Hordijk m.i. onder andere veel rake stoten op het hoofd maakte. Ik dacht zo iets van eerste 2 rondes voor Emin en de laatste 3 voor Hordijk.

    Maar ze komen er allebei wel denk ik.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Dan is onbeslist misschien de beste optie valt ook niks af te dingen aan de prestatie van Hordijk. Hij deed het erg goed!

    Maar ik was wel gecharmeerd van de stijl van die Ozbasi.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •