MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 84

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default Verdonk richt 'Trots op Nederland' op

    DEN HAAG - Rita Verdonk, die uit de VVD-fractie is gezet en als eenmansfractie in de Tweede Kamer zit, richt een politieke beweging op met als naam ,,Trots op Nederland''.

    De beweging zal zich vooral bezighouden met maatschappelijke problemen als files, ouderenzorg, onderwijs, immigratie en integratie.

    Verdonk, die in conflict kwam met de VVD en niet langer lid is van die partij, wil zich richten op die 99 procent van de Nederlanders, die geen lid is van een politieke partij.

    Afgelopen maandag kondigde ze aan weg te gaan bij de VVD, nadat het VVD-bestuur Verdonk had gedwongen te kiezen tussen haar Kamerzetel en het VVD-lidmaatschap. Het bestuur wilde een einde maken aan de situatie dat er in het parlement twee fracties van VVD'ers actief waren.

    Voor Verdonk heeft steeds vast gestaan dat ze haar Kamerzetel niet zou opgeven. Woensdagavond geeft ze media verdere toelichting op haar nieuwe beweging. In een gesprek met het tv-programma EenVandaag zegt ze onder meer met haar ,,brede volkspartij'' zeker mee te doen aan de volgende Tweede Kamerverkiezingen.
    (ANP)

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Alleen die naam al.....

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Alleen die naam al.....
    Heeeeeeeeey we zijn het met elkaar eens

    Wat een malloot die Verdonk. Maar goed, ze gaat het vast wel redden.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    949
    vCash
    126000

    Default

    Eerst Wilders, nu Verdonk uit de VVD gestapt. Gaat lekker daar.... Het wordt nog lastig kiezen op rechts de komende verkiezingen Ik zal ze beide eens goed volgen de komende maanden

    Staat wel vast dat VVD mijn stem kwijt is, nu maar hopen dat Rita een goed team om haar heen kan krijgen en niet een tweede LPF wordt. Wilders wil hierom geen nieuwe leden bij de partij, om te voorkomen dat verkeerde lieden er met de partij van door gaan (Bron: De Telegraaf van vandaag).

    Lastige keuze, jammer dat ze niet in 1 partij zitten, was het toch een stuk eenvoudiger geweest.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Alleen die naam al.....
    Damn, ben jij dna zo'n "linkse rakker"'?
    Je mag trots zijn op je land, Nederland, het land waarin we allemaal wonen!Maar door de "linkse rakkers"' zal het wel weer uitgelegd worden als racistisch...

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Damn, ben jij dna zo'n "linkse rakker"'?
    Damn,ben jij dan zo'n "rechtse bal"?

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Damn,ben jij dan zo'n "rechtse bal"?
    Dat is geen antwoord op mijn vraag.

    Om op jouw vraag antwoord te geven: nee, ik ben links en rechts, ligt eraan welke onderwerpen. Een bal ben ik al helemaal niet, hele familie komt uit de Schilderswijk

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Dat is geen antwoord op mijn vraag.

    Om op jouw vraag antwoord te geven: nee, ik ben links en rechts, ligt eraan welke onderwerpen. Een bal ben ik al helemaal niet, hele familie komt uit de Schilderswijk

    Dan kunnen we elkaar de hand geven,ik ben ook niet echt links of rechts,al neig ik wel véél meer naar links dan naar rechts.
    Als er nu verkiezingen zouden zijn zou ik iig niet weten op wie ik zou moeten stemmen.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Je zegt het goed, eerst Wilders, nu Verdonk. Van hetzelfde laken een pak. Veel schreeuwen en niks realiseren.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Je zegt het goed, eerst Wilders, nu Verdonk. Van hetzelfde laken een pak. Veel schreeuwen en niks realiseren.
    Ja dát doen alle politici he? Hoor Balkenende de laatste tijd ook niet meer zovaak over z'n normen en waarden zeveren.....

    Ik stem PVV all the way.. Al is t maar om als laatste te lachen, als er ineens minder problemen zijn in Nederland omdat al die teringlijers weggestuurd zijn!

  11. #11
    Jochem Guest

    Default

    De naam "Trots op Nederland" roept bij mij ook kotsneigingen op. Heeft weinig met politieke voorkeur te maken denk ik zo.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    De naam "Trots op Nederland" roept bij mij ook kotsneigingen op. Heeft weinig met politieke voorkeur te maken denk ik zo.

    Argumentatie alstublieft

  13. #13
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik had dus hetzelfde probleem.
    Ik heb het wat makkelijekr misschien omdat ik Christelijk ben, dus ik wilde graag op een Christelijke partij stemmen.
    Het CDA ligt dan voor de hand, maar die waaien teveel met de wind mee en durven nergens voor op te komen, dus werd het de ChristenUnie en voila, ze kwamen in de regering!`

  14. #14
    Jochem Guest

    Default

    IMO is het gewoon goedkoop scoren. Ik bedoel, wat de neuk is dit voor naam voor een politieke partij die zich wil "bezighouden met maatschappelijke problemen als files, ouderenzorg, onderwijs, immigratie en integratie."

    Ik bedoel, moet ik trotser worden op NL als er minder files en buitenlanders zijn?

    Besides de naam, en de persona verdonk, een goed alternatief op rechts vind ik niet verkeerd. Maar het gaat nu al weer de verkeerde kant op.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Bovendien neigt die naam ook nog eens naar het nationalisme,heel slim bedacht.

    Inspelen op onderbuikgevoelens (brrrrrrrr,wat een smerig woord).....

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    Bovendien neigt die naam ook nog eens naar het nationalisme,heel slim bedacht.
    Nationaliisme is een goed iets, trots zijn op je eigen land en cultuur!

    Jochem: de naam refereert ernaar dat zij de mensen weer trots wil maken in Nederland te wonen, dat wil zij bereiken door: filevermidnering, betere zorg, aanpakken van het immigratieprobleem etc. niks mis mee volgens mij!

    Bovendien is Verdonk niet zo extreem als Wilders en dus is zij voor mij een serieuze stemmingsoptie.

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Nationaliisme is een goed iets, trots zijn op je eigen land en cultuur!
    nationalisme is een goed iets zolang je je eigen land en cultuur maar niet als superieur boven anderen gaat zien.
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  18. #18
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Nationaliisme is een goed iets, trots zijn op je eigen land en cultuur!
    Waar ben je trots op dan?

    Slavernrijverleden? Falend immigratie beleid? Moord op de gebroeders de Wit?

    Zeg het maar. Ik zie het niet.

    Ik ben met je eens dat her erger kan dan Nederland, maar waar kan je nou met recht trots op zijn?

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.048
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blazin.arr0w:::: View Post
    Waar ben je trots op dan?

    Slavernrijverleden? Falend immigratie beleid? Moord op de gebroeders de Wit?

    Zeg het maar. Ik zie het niet.

    Ik ben met je eens dat her erger kan dan Nederland, maar waar kan je nou met recht trots op zijn?
    Ik heb niets met Verdonk en Wilders en haar nieuwe motto, maar er is genoeg om trots over te zijn.

    - Nederland is zo'n beetje het meest inventieve land op watergebied.
    - Van oudsher een hele vrije cultuur waar filosofen naar toe kwamen om hun mening vorm te geven.
    - Nederland geeft veel hulp aan ontwikkelingslanden(relatief)
    - Nederland heeft lange tijd heel open gestaan naar vreemdelingen.
    - Nederland bereikt op sportgebied behoorlijk veel voor zo'n belachelijk klein land.
    - Nederland heeft aan de wieg van Europese eenwording gestaan.

    En er is nog wel meer. Er is een hoop mis in dit land maar ik vind het verbazend dat er niets is in jouw ogen waar je trots op kan zijn.

  20. #20
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    949
    vCash
    126000

    Default

    Trots zijn op bakken met geld in een eindeloze put gooien in zgn. ontwikkelingslanden en de deur wijd open hebben gezet en zetten voor vreemdelingen zijn voor mij geen punten op trots op te zijn.....

    Waarom besteden wij als klein landje relatief/procentueel het meeste (meer dan Duitsland en Frankrijk) van ons BNP aan ontwikkelingshulp? Gister was in het nieuws dat de basisbeurs wellicht gaat veranderen in een lening, terwijl de basisbeurs juist omhoog moet om iedereen de schoolbanken in te krijgen, dat is toch de toekomst van Nederland! Bespaar dan eerst op onnodige verkwistingen zou ik zeggen....

    Janmaat zei het zo mooi: Eigen volk eerst.....

    Als mensen echt problemen hebben in hun vaderland heb ik absoluut geen problemen mee als ze hier aankloppen, heb zelfs een goede vriend die Soedan is ontvlucht en hier gewoon werkt en inmiddels een koophuis, vrouw en 2 kinderen heeft. Maar de economische vluchtelingen uit Turkije en Marokko en hun 'gezinshereniging' en daarna hun handje op houden, niet Nederlands leren en hun kinderen niet in bedwang kunnen houden, stop daar direct maar mee om hun te bekostigen en geef ze een enkeltje terug naar waar ze vandaan komen!

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mossad View Post
    Ik heb niets met Verdonk en Wilders en haar nieuwe motto, maar er is genoeg om trots over te zijn.

    - Nederland is zo'n beetje het meest inventieve land op watergebied.
    - Van oudsher een hele vrije cultuur waar filosofen naar toe kwamen om hun mening vorm te geven.
    - Nederland geeft veel hulp aan ontwikkelingslanden(relatief)
    - Nederland heeft lange tijd heel open gestaan naar vreemdelingen.
    - Nederland bereikt op sportgebied behoorlijk veel voor zo'n belachelijk klein land.
    - Nederland heeft aan de wieg van Europese eenwording gestaan.

    En er is nog wel meer. Er is een hoop mis in dit land maar ik vind het verbazend dat er niets is in jouw ogen waar je trots op kan zijn.

    Totally agree

  22. #22
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    1.175
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zich niet aansluiten bij Wilders dan?
    The sparrow never lands where the tiger roams.

    We are all one.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Influcted View Post
    Waarom zich niet aansluiten bij Wilders dan?
    Dat wijf wil altijd de baas zijn,dat is iig iets wat ze wél duidelijk heeft gemaakt de laatste tijd....

  24. #24
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    TON?
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    TON?
    Die naam is taktisch gekozen...

    Stem op TON en de moslims verdwijnen als sneeuw voor de zon.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •