MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 84 of 84
  1. #76
    chief108 Guest

    Default

    Rita Verdonk begint een eigen partij. Trots op Nederland. Wat een lekker pakkende naam. De afkorting is helaas minder. Nico Dijkshoorn.

    TON. Misschien dat Rita er een geslachtsoperatie voor over heeft en eindelijk haar snor eens laat groeien om een echte Ton te worden. Het komt niet eens als een verrassing. Aan die schalks om zich heen turende kop zag je al maanden dat ze het goede moment afwachtte om zich los te scheuren van de VVD. Daar is Rita goed in, ongepast het goede moment kiezen.
    Net op het moment dat prominente VVD'ers vlak na de verkiezingen afscheid namen van de kamer belegde zij een krankzinnige persconferentie in een café en verscheen daar in de grafjurk van Sneeuwwitjes stiefmoeder. Rita draagt wel graag zwart maar kijkt er liever niet naar als het achter een loket staat te wachten op een verblijfsvergunning.

    Werktitel
    En dan nu haar eigen partij. Trots Op Nederland. Ik moet zeggen, de naam valt me nog mee. Het is een werktitel, dus het kan nog alle kanten op. 'Verplicht Castreren En Dan Het Land Uit'. 'Blanke Wijken Met Doorgroeimogelijkheden'. 'Eigen Volk Eerst.' Ik denk dat ze tijdens de brainstorm bij Rita thuis allemaal voorbij zijn gekomen.
    Lijst Buitenlanders Stinken. Lijst Bang Voor Knoflook. Lijst Wij Hebben Onze Clitoris Nog En Jullie Niet. Lijst Mark Rutte Woont Nog Bij Zijn Moeder. Had allemaal gekund. Bij Rita kijk je nergens van op. Geef haar een podium en ze bestormt het. Ze heeft ooit drie keer in een week met Theo van Gogh gebeld over het recept van Echte Hollandse Cake en vond zich toen genoeg vriendin om een stuitend politiek praatje te houden bij zijn herdenking.


    Klomp
    Trots Op Nederland. Op de verkiezingsposter staat Rita naakt in een klomp met een streekroman op haar lichaam geprojecteerd. Ze zal en moet keihard over Ayaan Hirsi Ali heengaan, die onlangs nog als Zeeuws meisje op de voorkant van het Volkskrant Magazine poseerde. Het gaat al lang niet meer om politiek alleen.
    Twee getraumatiseerde vrouwen die een wedstrijd verpissen houden, meer is het niet. Trots op Nederland, het is meer een leus die een veel te duur reclamebureau in opdracht van de verzamelde provincies verzint om Nederland weer eens goed op de kaart te zetten.


    Trots Op Duitsland
    Iedereen die trots is op zijn land wantrouw ik. Potentiële extremisten. Knokken voor je landgrens, dan weet je het wel. Een waanidee, dat je trots moet zijn op het land waar je toevallig bent geboren. Voor hetzelfde geld was Rita een trotse medicijnman ergens in Nieuw-Guinea. Stond ze nu met een peniskoker voor zich uit verkiezingsposters op bomen te plakken met klevend speeksel van de Wipi Wipi.
    Er zijn al wat mensen over de kling gejaagd omdat er iemand trots met een vaandel voor een groep ging lopen. Ik denk zomaar dat ze in Duitsland 1933 deze partijnaam graag zelf hadden verzonnen. Trots Op Duitsland.


    Benepen
    Als ik ergens niet trots op ben dan is het Nederland. Een dom, benepen autowassersland, met zogenaamd vernieuwende televisie. Heroïne in je kont laten spuiten of in een trein aan de noodrem trekken en kijken wat er gebeurt. Die vreselijk domme BNN leukigheid. Trots op Nederland en dat met dit eten. Boerenkool met worst. Vlees in een vel proppen, koken en dan aardappelen met groente door elkaar mengen. Wees er maar trots op.
    Die kut-Hema met al zijn wanstaltige Annie MG Schmidt producten. Ik wil helemaal geen dekbed overtrek met de hond van Jip en Janneke er op. Twee zwarte kinderen trouwens. Zal ook wel niet meer mogen van Rita.
    Trots moeten zijn op een land waar je in twee uur doorheen rijdt. Op een land waar de literatuur voor 80 procent wordt geschreven door mensen die vroeger door protestantse ouders met een stok op hun rug werden geslagen. Het wordt tijd voor een nieuw geluid. Een nieuwe partij. Lijst Nooit Meer Nederland.


    (c) NU.nl/Nico Dijkshoorn
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Sorry Chief, kvind je posts meestal kick ass, maar deze slaat echt nergens op.

  3. #78
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Benepen
    Als ik ergens niet trots op ben dan is het Nederland. Een dom, benepen autowassersland, met zogenaamd vernieuwende televisie. Heroïne in je kont laten spuiten of in een trein aan de noodrem trekken en kijken wat er gebeurt. Die vreselijk domme BNN leukigheid. Trots op Nederland en dat met dit eten. Boerenkool met worst. Vlees in een vel proppen, koken en dan aardappelen met groente door elkaar mengen. Wees er maar trots op.
    Die kut-Hema met al zijn wanstaltige Annie MG Schmidt producten. Ik wil helemaal geen dekbed overtrek met de hond van Jip en Janneke er op. Twee zwarte kinderen trouwens. Zal ook wel niet meer mogen van Rita.
    Trots moeten zijn op een land waar je in twee uur doorheen rijdt. Op een land waar de literatuur voor 80 procent wordt geschreven door mensen die vroeger door protestantse ouders met een stok op hun rug werden geslagen. Het wordt tijd voor een nieuw geluid. Een nieuwe partij. Lijst Nooit Meer Nederland.

    (c) NU.nl/Nico Dijkshoorn
    Ach.....Alsof al die moraalridders van NU.nl de wijsheid in pacht hebben.......dit stukje slaat inderdaad helemaal nergens op!

  4. #79
    Jochem Guest

    Default

    Hehe, het daagt mij wel lekker uit.

    "Voor hetzelfde geld was Rita een trotse medicijnman ergens in Nieuw-Guinea. Stond ze nu met een peniskoker voor zich uit verkiezingsposters op bomen te plakken met klevend speeksel van de Wipi Wipi."


    En die vond ik wel leuk

  5. #80
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Ach.....Alsof al die moraalridders van NU.nl de wijsheid in pacht hebben.......dit stukje slaat inderdaad helemaal nergens op!
    er staan echt wel stukjes in die kloppen
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  6. #81
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    Sorry Chief, kvind je posts meestal kick ass, maar deze slaat echt nergens op.
    vind je?

    ik vond hem wel grappig

    en er klopt est veel van IMHO

  7. #82
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Pfff chief, wat stem jij als ik vragen mag?

    Stukje van nu.nl is zo ontzettend dom, weet niet wat voor debiel dat is, maar die gozer mag wat mij betreft gedropt worden in Kanaleneiland.
    Alleen al de mate van respectloosheid, als ik het niet eens ben met bijvoorbeeld Wouter Bos dan ga ik niet zo'n beledigend stuk schrijven, zeker niet op een site die toch wel nieuwswaarde heeft en veel gelezen wordt.

    Het zieligste is nog, dat wat Verdonk ook doet, ze wordt door de linkse moraalridders die links lullen en rechts zakkenvullen altijd neergezet als een extreem-rechts iemand die buitenlanders haat.
    maarja, dat krijg je als je in dit land eens regels durft uit te voeren niet alleen te maken en daarna er geen reet meer mee doet!

  8. #83
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    De toon is niet echt respectvol vind ik.
    Maar de boodschap klopt imo.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  9. #84
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Vond het wel grappig, maakt niet veel uit of het klopt.....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •