MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 170
  1. #101
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    @Shinbone,

    deze topic was door Chico gestart naar aanleiding van een dicussie op een andere topic. In deze topic komen de argumenten welke jij nu aanvoert ook ter sprake.
    Kan die draad nu ff niet vinden.
    Chico?? help me out...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in den nabijheid van Rotterdam
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    o, ik was mij niet bewust van die andere discussie.

  3. #103
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik kan hem niet vinden, vreemd.

  4. #104
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

  5. #105
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    hehe.. ik helemaal voor niets zoeken

    ik dacht al... shinbone heeft een stuk van de discussie gemist
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  6. #106
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    in den nabijheid van Rotterdam
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Ja excuses, ik heb dat topic over het hoofd gezien.

  7. #107
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Vecht deze freaky-tatoo kereltje nog>??
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij is gewoon een neo nazi . een idoot dus

  9. #109
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Een nazi die werd geowned door onze eigen Jason Jones
    :-)

  10. #110
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    2.602
    vCash
    126000

    Default



    back panthers tat...

    ik geloof dat dat een beetje voor dezelfde dingen staat als die gast zijn tatoo

  11. #111
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Zeker weten enamer.. Black Panthers zijn militante strijders voor meer power voor het zwarte ras. Eigenlijk gewoon de tegenhangers van de neo-nazis...

  12. #112
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Sorry hoor maar die gast hoort gewoon niet te vechten...

    De hakenkruis is symbool voor het ergste kwaad die er is.... Dat hij dat zelf wil moet hij zelf weten maar zo'n persoon zou ik niet in mijn organisatie willen hebben.
    Er bestaat zoiets als imagoschade, als je gaat solliciteren kom je ook niet in je trainingspak..
    Ik bedoel te zeggen dat hij dondersgoed moet weten dat zo'n tattoe hebben effect heeft op je leven in een maatschappij en je hierdoor het jezelf moeilijk maakt.. Ben al verbaasd dat hij uberhaupt heb mogen vechten.

    Mensen die de vergelijking trekken met geloof, Malcom X, tattoe van Monson dat zijn allemaal zaken die ook niet goed zijn maar die voor mij gevoel in een totaal ander beeld zijn als de hakenkruis...

    Als ik zo'n persoon tegen kom dan gaan alle alarmbellen bij mij rinkelen en verdiend die gozer gewoon een portie klappen, hoewel ik weet dat dit niet de beste manier is maar zo voel ik het wel... Kan mij gewoon niet voorstellen dat mensen het maar goed vinden en dat zij vinden dat het bij vrijheids van mening hoort... Heb zoveel gezien en gelezen over de WOII dat ik nog steeds vol verbazing kijk dat zoiets 65 jaar geleden heeft kunnen gebeuren...

    Nog even over dat blackpower/blackpanther

    Dat was een beweging die zich inzette voor burgerrechten voor de zwarte bevolking, als je de geschiedenis goed kent dan weet je dat de zwarte bevolking jaren lang is onderdrukt en zij niet dezelfde kansen hebben gekregen als de blanken. Daar vochten zij voor, dat er ondertussen een militante tak is ontstaan die geweld gebruikte is ook meteen hun downfall geworden (het was dus geen haatgroep t.o.v. andere rasssen)... Dat je nazisme en blackpanther als vergelijking trekt zie ik als heel stuitend... Hoe veel doden heeft de blackpanther beweging op zich gehad t.o.v. nazisme... maar goed mensen denken over dit soort zaken erg verschillend..

    Black Panther Party - Wikipedia, the free encyclopedia

    OFFTOPIC; Zie dat onze donkere Nederlander Jason Jones van die gast heb gewonnen hahahahahah!!!!!!!! ok dan!
    Last edited by Fasada; 20-06-2008 at 18:15.

  13. #113
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Emoties, ouwe.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    860
    vCash
    126000

    Default

    hoe zit het met alexander broertje van fedor,Is hij ook Neo Natie omdat hij 1 hakenkruis op zijn knie heeft.

  15. #115
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Nee, bij ééntje ben je nog geen nazi. Pas bij minstens drie op het lichaam, of een enkele op je voorhoofd of hart ben je een nazi.

    Hell, ik heb een hakenkruis op m'n onderarm. Maakt dat mij dan gelijk een nazi? Dat zou een beetje te kort door de bocht zijn.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  16. #116
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by De dikke nudist View Post
    Nee, bij ééntje ben je nog geen nazi. Pas bij minstens drie op het lichaam, of een enkele op je voorhoofd of hart ben je een nazi.

    Hell, ik heb een hakenkruis op m'n onderarm. Maakt dat mij dan gelijk een nazi? Dat zou een beetje te kort door de bocht zijn.

    serieus ?

  17. #117
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Lekker boeien allemaal zeg.

  18. #118
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    lang leve jason jones

  19. #119
    anonymous001 Guest

    Default

    Blunderdiscussie, dit.

  20. #120
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    die melvin heeft gewoon in de bak gezeten in de us of a, een lange tijd, en daar is het gewoon kiezen voor een kleur of ge assrapred worden, wat zou jij dan doen...... fok arian brotherhood. maar dat schrijf ik nu, vanuit een nederlands perspectief lijkt me, daar is het in de bak toch iets anders.


    op de vot dermit

  21. #121
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Hij moet zelf weten wat hij doet, maar als je zo zichtbaar een tattoe heb staan dan vind ik dat gewoon ziek. Van Aleksander heb ik het een hele poos niet geweten omdat die niet heel goed zichtbaar is. Ook van hem vind ik het erg, alleen hij loopt er niet mee te koop en heeft meerdere malen aangegeven dat het iets is uit het verleden is en dat hij er afstand van doet. Wat hij zelf in zijn hoofd denkt kan ik niet oordelen maar hij weet het goed te verbergen. De grote en de plaatsing van een tattoe kan heel bepalend zijn en hierdoor confronterend. Van hem vind ik gewoon too much, zo op z'n borst met een adelaar..

  22. #122
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    die melvin heeft gewoon in de bak gezeten in de us of a, een lange tijd, en daar is het gewoon kiezen voor een kleur of ge assrapred worden, wat zou jij dan doen...... fok arian brotherhood. maar dat schrijf ik nu, vanuit een nederlands perspectief lijkt me, daar is het in de bak toch iets anders.
    in de bak terecht komen is ook een keuze...

  23. #123

    Default

    een trotse blanke met een swastika? welk trots mens gaat nu met een swastika lopen... moet zich kapot schamen. en die praatjes over geen 'downtalk', volgens mij zegt ie dat nu, maar kan me niet voorstellen dat hij in zijn eigen omgeving beschaafd praat over 'anderen'.
    hoe dan ook; deze vent lijkt gevormd te zijn in het amerikaanse justitiele systeem. wat dat betreft hebben we makkelijk praten, hij komt uit een bruut systeem.

  24. #124
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Sam for providing this interview. I understand what he is saying but it makes no sense to promote yourself with a symbol that clearly was meant to promote hate and superiority of one over another. He has justified all of this in his own mind. What he is saying about promoting his people is not beyond any other race doing the same thing but how he is doing it is disgusting. I hope that others will not promote such a deranged individual.


    x10000

  25. #125
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    6.144
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by enamer View Post
    http://www.osirisshoes.com/news/wp-c...nt/rampage.jpg

    back panthers tat...

    ik geloof dat dat een beetje voor dezelfde dingen staat als die gast zijn tatoo
    volgens mij hebben de black panthers geen miljoenen mensen afgevoerd en gruwelijk vermooord.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •