MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 61 of 61
  1. #51
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default !

    Quote Originally Posted by Thomasmurda View Post
    190 kg lijkt me een beetje overdreven..
    Ik overdrijf nooit! sterker nog hij woog 190.2kg! Trapt goed stoot goed en houd zijn rondjes netjes vol!!!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default Weer top fotos

    mooie foto s paspoes super! en een erg strak gala!!!

  3. #53
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Van mij mag Kapila wel vaker op een gala staan, want volgens mij vecht niet zo vaak meer als pak m beet 2 a 3 jaar terug. Echt mooi om naar te kijken, altijd spektakel! Dat ie nou minder vecht zal misschien ook wel met z'n overstap naar de A-klasse te maken hebben, maar het is hoe dan ook een vechter met een topspirit. Hopelijk breekt ie straks echt door.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Effective View Post
    Van mij mag Kapila wel vaker op een gala staan, want volgens mij vecht niet zo vaak meer als pak m beet 2 a 3 jaar terug. Echt mooi om naar te kijken, altijd spektakel! Dat ie nou minder vecht zal misschien ook wel met z'n overstap naar de A-klasse te maken hebben, maar het is hoe dan ook een vechter met een topspirit. Hopelijk breekt ie straks echt door.
    Helemaal mee eens. Zo zijn er nog diverse vechters in het Noorden, die het zeer goed doen. Deze zouden zich nog meer kunnen profileren in het circuit. Ik denk hierbij aan ( in willekeurige volgorde en zeker niet volledige lijst): Niezemuller, Reemeier, Tomasoa, Duut , Rooder, Delgado. Er loopt zoveel talent rond. Misschien moeten de scholen meer gaan samenwerken om meer uit het talent te halen. Kennis is kracht, kennis delen is macht. Ik zou er voor zijn en volgens mij zijn er best wel goede afspraken te maken om dit goed te regelen.

  5. #55
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Helemaal mee eens. Zo zijn er nog diverse vechters in het Noorden, die het zeer goed doen. Deze zouden zich nog meer kunnen profileren in het circuit. Ik denk hierbij aan ( in willekeurige volgorde en zeker niet volledige lijst): Niezemuller, Reemeier, Tomasoa, Duut , Rooder, Delgado. Er loopt zoveel talent rond. Misschien moeten de scholen meer gaan samenwerken om meer uit het talent te halen. Kennis is kracht, kennis delen is macht. Ik zou er voor zijn en volgens mij zijn er best wel goede afspraken te maken om dit goed te regelen.
    x2

  6. #56
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Helemaal mee eens. Zo zijn er nog diverse vechters in het Noorden, die het zeer goed doen. Deze zouden zich nog meer kunnen profileren in het circuit. Ik denk hierbij aan ( in willekeurige volgorde en zeker niet volledige lijst): Niezemuller, Reemeier, Tomasoa, Duut , Rooder, Delgado. Er loopt zoveel talent rond. Misschien moeten de scholen meer gaan samenwerken om meer uit het talent te halen. Kennis is kracht, kennis delen is macht. Ik zou er voor zijn en volgens mij zijn er best wel goede afspraken te maken om dit goed te regelen.
    x3 Osu er staan hier vechters bij die al samen werken onder anderen bij Hardcore en Dave jonkers er moeten 3 van in Ter Apel vechten de 24ste november

    osu jan

    sportgroeten



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  7. #57
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    x3 Osu er staan hier vechters bij die al samen werken onder anderen bij Hardcore en Dave jonkers er moeten 3 van in Ter Apel vechten de 24ste november

    osu jan

    sportgroeten
    OSU Jan!

    Wie van deze mannen vechten er in Ter Apel, Kapila ook toevallig? In dat geval rij ik graag richting Grunn!

    OSU!!

    Edit: Zie net in een andere topic de line-up.
    Last edited by Effective; 14-11-2007 at 11:04.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    x3 Osu er staan hier vechters bij die al samen werken onder anderen bij Hardcore en Dave jonkers er moeten 3 van in Ter Apel vechten de 24ste november

    osu jan

    sportgroeten
    Maar wie o wie neemt het initiatief tot samenwerking??? Kijk ik ben niet actief als trainer of als sportschoolhouder iod. Maar ik wist het wel, als ik het wel was. Als je als Noordelijke vechter landelijk mee wilt tellen, dan ontkom je er niet aan dat er samengewerkt moet worden. Dennis lijkt mij daar wel een geschikt persoon voor. Iemand die wars is van politiek en gewoon gaat voor de sport.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    delfzijl
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default !

    Kapila vecht niet in ter apel! Wel Delgado, reemeier en Duut!

    Ik en kb groningen en Baguala trainden voor een tijdje geleden samen! Maar is de laatste tijd niet van gekomen! helaas!

    Ikben een groot voorstander om samen te werken, ook wat gala's betreft ik heb hier een vergadering voor geregeld voor de zomer en we hebben agenda voor gemaakt.

    Met Samenwerking kom je veel verder in deze sport, maar helaas willen vele scholen gewoon lekker voor zich zelf blijven!

    Team Hardcore is zeker goed bezig alleen zou ik daar wat meer noordelingen met veel talent inwillen zien.dan zoals nu een gevestigde orde maar dat s mijn mening!

    Ikwil me graag inzettenvoor een samen werking alleen je loopt veel te een muur!

    En trainen bij Dave is leuk, maar daar draait eigenlijk alles omSem wat heel logisch is!!!!

    Osu Dennis

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •