MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 68
  1. #1
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default Commercie rond vechtsporten.

    De afgelopen jaren is de aandacht voor verschillende vechtsporten groot toegenomen! De branche maakt een grote verandering mee..... Wat is hier de reden van? En hoe kunnen sponsoren hierop inspelen?

    Graag hoor ik van jullie een aantal aanbevelingen en reacties rond de toename van aandacht bij vechtsporten!

    Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Dus je zou graag hebben dat wij je thesis/paper in jouw plaats schrijven?


  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by dimitri View Post
    Dus je zou graag hebben dat wij je thesis/paper in jouw plaats schrijven?

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Girlfight View Post
    Nee Dimitri,

    Het zit anders in elkaar. Ik werk voor een sportmerk, die ik nu niet kan noemen. We zoeken naar sponsor opties op verschillende sportvlakken. Gezien kick-, thai, en boxen in het verleden een vaak negatief imago had zijn de sponsors hierin voorzichtig. Maar nu de rellen in voetbal land ook steeds meer toenemen is de aandacht voor ander groeiende sporten toegenomen. Vandaar mijn vraag wat jullie kijk hierop is, zodat ik dit kan meenemen in mijn presentatie!

    Hoop op jullie reacties, alvast bedankt.
    Kijk even op GOLDEN GLORY onderaan de pagina staat sponsor info, mooie powerpoint presentatie, met kijckcijfers, tv station etc etc

  5. #5
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Nee, woon gewoon in Nederland hoor (hoewel sommige mijn Dorp niet echt Nederlands vinden ).
    Snap best dat er geld nodig is voor een gezonde sport.
    Maar ik denk dat de balans doorslaat en daarom zeg ik niet nog meer commercie als nu. Sapp is een reeel voorbeeld hoor, en daar zijn er nog meer van.
    Als vechtsportliefhebber (weet niet wie je bent dankzij je pseudoniem)
    kan je het toch niet waarderen dat er twee pannekoeken staan te schutteren op TV terwijl je weet dat betere jongens niet aan bod komen omdat het commerciel beter is om Koreanen en Japaners neer te zetten???
    Jij had toch ook liever Manhoef tegen JLB gezien IPV die Koreaan zeker?
    Bij the final eleminations horen de beste 16 zwaargewichten te staan, en niet een paar goeie en een paar commerciele.
    Ik denk ook niet dat de vraag is of er sponsoren nodig zijn, maar wie gaat uiteindelijk bepalen wat er gebeurt. En ik vind niet dat een sponsor dat moet gaan doen!
    Is dat in plopsaland anders?
    Tuurlijk had ik dat liver gezien, had ook liver Nederlanders in het toernooi gezien, maar ja Japanse K-1 organsiatie betaald bepaalde wedstrijden ivm TV uitzending naar Japan. Ben nu maar blij dat je wee Aerts en Schilt en andere toppers kan zien in Nederland die anders simpelweg niet te betalen zouden zijn geweest door een promotor.
    Zoals ik al zei, soms gewoon wegslikken als er een "clown" bij zit!
    Dioe overigens wel twee keer won van Ernesto Hoost!

  6. #6
    Jochem Guest

    Default

    Quote Originally Posted by kabouterstamper View Post
    Ik dacht dat dat allemaal kwam door die manager van GG, had goeie contacten bij de ANP en Telegraaf en SBS en andere media. Die manager schreef de hele tijd artiekelen en stuurde foto's naar media land, zoals een goeie manager dat behoord te doen!
    Hij deed dat niet alleen in Nederland maar ook veel andere landen, top voor de sport.
    Hij had ook contacten met o.a de topjournalist
    Als je in derde persoon over jezelf gaat roepen dat de populariteit van K-1 "allemaal kwam door die manager van GG" komt nogal zielig over. Post dan onder je eigen naam, leg het duidelijk uit waarom je dit vind en niet onder een of pseudoniem in die achterlijke kaboutertaal.

    Ik denk dat het format van K-1 hoofdzakelijk verantwoordelijk is voor de populariteit. Tuurlijk helpt publiciteit, je moet er ooit een 1e keer mee in aanraking komen.

  7. #7
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    Nee Dimitri,

    Het zit anders in elkaar. Ik werk voor een sportmerk, die ik nu niet kan noemen. We zoeken naar sponsor opties op verschillende sportvlakken. Gezien kick-, thai, en boxen in het verleden een vaak negatief imago had zijn de sponsors hierin voorzichtig. Maar nu de rellen in voetbal land ook steeds meer toenemen is de aandacht voor ander groeiende sporten toegenomen. Vandaar mijn vraag wat jullie kijk hierop is, zodat ik dit kan meenemen in mijn presentatie!

    Hoop op jullie reacties, alvast bedankt.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn weinig voorbeelden te noemen dat commercie goed geweest is voor een sport op langer termijn.
    Ik snap best dat vechters er wat aan willen overhouden en dat promotors niet alleen voor de hobby bezig zijn.
    Maar zie voorlopig meer na dan voordelen aan de combi van het grote geld en sport.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    veel spraken van versporting van de sport maar ook versporting van de samenleving.

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Girlfight View Post
    De afgelopen jaren is de aandacht voor verschillende vechtsporten groot toegenomen! De branche maakt een grote verandering mee..... Wat is hier de reden van? En hoe kunnen sponsoren hierop inspelen?

    Graag hoor ik van jullie een aantal aanbevelingen en reacties rond de toename van aandacht bij vechtsporten!

    Alvast bedankt!
    Ik dacht dat dat allemaal kwam door die manager van GG, had goeie contacten bij de ANP en Telegraaf en SBS en andere media. Die manager schreef de hele tijd artiekelen en stuurde foto's naar media land, zoals een goeie manager dat behoord te doen!
    Hij deed dat niet alleen in Nederland maar ook veel andere landen, top voor de sport.
    Hij had ook contacten met o.a de topjournalist

  11. #11
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Aanbeveling is :stop met verdere commercie. De mensen die dit tot nu gedaan hebben, hadden hier zelf belang bij.(voorbeeld hierboven)
    Ik denk dat de meeste vechtsportliefhebber met meer respect terugkijken naar bv de K1 van 10-12 jaar terug. De commercie heeft de K-1 ook geen goed gedaan. Hebben we allemaal kunnen ervaren door bv onze( zeer commerciele vechter) Bob Sapp. Die heeft toch de kans gehad om 16.000 man en een gestreste promoter 2x voor joker te zetten. Terwijl hij de kans kreeg om nota bene tegen Hoost en Aerts te vechten. Normaal gesproken een droom voor iedere SPORTER. Die kregen de kans niet omdat het COMMERCIEL niet interresant was.
    Vechten voor je plaats en geen andere belangen S.V.P.

    Leuk topic. Ben erg benieuwd meningen van andere.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Aanbeveling is :stop met verdere commercie. De mensen die dit tot nu gedaan hebben, hadden hier zelf belang bij.(voorbeeld hierboven)
    Ik denk dat de meeste vechtsportliefhebber met meer respect terugkijken naar bv de K1 van 10-12 jaar terug. De commercie heeft de K-1 ook geen goed gedaan. Hebben we allemaal kunnen ervaren door bv onze( zeer commerciele vechter) Bob Sapp. Die heeft toch de kans gehad om 16.000 man en een gestreste promoter 2x voor joker te zetten. Terwijl hij de kans kreeg om nota bene tegen Hoost en Aerts te vechten. Normaal gesproken een droom voor iedere SPORTER. Die kregen de kans niet omdat het COMMERCIEL niet interresant was.
    Vechten voor je plaats en geen andere belangen S.V.P.

    Leuk topic. Ben erg benieuwd meningen van andere.
    Hahahahahahahaha heb je in het voormalige Communistische Rusland of China geleefd, Noord Korea misschien?
    Er is helemaal niks mis met commercie, die K-1 waar jij het over hebt (ook toen al jaren geleden), kon de beste vechters ter wereld tegen elkaar laten uitkomen, omdat er een tv zender als Fuji achter zat en grote sponsoren, commercie heet dat!
    Ik denk dat alle vechtsporters en fans het top vinden hun helden te kunnen zien op tv (jawel dankzij commercie) en dat sportscholen een toeloop krijgen van jonge leerlingen die door dit soort uitzendingen zich aanmelden op sportscholen. Sportzaken die meer handschoenen verkopen en vechtsportartiekelen. Vechters die meer gage krijgen en proffesioneel kunnen leven van de sport, dankzij de commercie. Vechters die sponsoren krijgen voor hun kleding vanwege tv uitzendingen en kranten die aandacht besteden.
    Een goeie manager doet dit soort dingen zodat zijn vechter meer geld kan verdienen en ja daar krijgt hij weer een percentage voor. Goed dat er eindelijk iemand proffesioneel mee bezig is en dat we nu K-1 live kunnen kijken op bv een Nederlandse zender!
    Voor niks werken kan ook maar dat betaald je maandelijkse lasten niet en ook niet je TV aansluiting om te kijken naar je favoriete helden.
    Bob Sapp is een slecht voorbeeld en met alleen Nederlandse vechters krijg je wereldwijd ook niet de gewenste kijkcijfers.
    Als je af en toe naar een drol moet kijken maar die krikt de buitenlandse tv ratings omhoog, zodat grote zenders weer een jaar bijtekenen, is niet zo erg. Gewoon weg slikken zo'n gevecht en genieten van de echte vechters!
    Weet je toevallig nog goeie sponsoren?

  13. #13
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    zou mooi zijn als die commercie leidde tot het uitzenden van mooie partijen.
    Als ik nu Eurosport aanzet heb ik 1) oude K1/thaiboksgevechten voor de 10de keer
    2) een stelletje koreanen die elkaar proberen te slaan, terwijl die niet eens kunnen meedraaien op C-klasse in nederland.


  14. #14
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    internet, connected, breedband, apparatuur is goedkoper, meer exposure, meer animo, verharde maatschappij(-en)

  15. #15
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by kabouterstamper View Post
    Hahahahahahahaha heb je in het voormalige Communistische Rusland of China geleefd, Noord Korea misschien?
    Er is helemaal niks mis met commercie, die K-1 waar jij het over hebt (ook toen al jaren geleden), kon de beste vechters ter wereld tegen elkaar laten uitkomen, omdat er een tv zender als Fuji achter zat en grote sponsoren, commercie heet dat!
    Ik denk dat alle vechtsporters en fans het top vinden hun helden te kunnen zien op tv (jawel dankzij commercie) en dat sportscholen een toeloop krijgen van jonge leerlingen die door dit soort uitzendingen zich aanmelden op sportscholen. Sportzaken die meer handschoenen verkopen en vechtsportartiekelen. Vechters die meer gage krijgen en proffesioneel kunnen leven van de sport, dankzij de commercie. Vechters die sponsoren krijgen voor hun kleding vanwege tv uitzendingen en kranten die aandacht besteden.
    Een goeie manager doet dit soort dingen zodat zijn vechter meer geld kan verdienen en ja daar krijgt hij weer een percentage voor. Goed dat er eindelijk iemand proffesioneel mee bezig is en dat we nu K-1 live kunnen kijken op bv een Nederlandse zender!
    Voor niks werken kan ook maar dat betaald je maandelijkse lasten niet en ook niet je TV aansluiting om te kijken naar je favoriete helden.
    Bob Sapp is een slecht voorbeeld en met alleen Nederlandse vechters krijg je wereldwijd ook niet de gewenste kijkcijfers.
    Als je af en toe naar een drol moet kijken maar die krikt de buitenlandse tv ratings omhoog, zodat grote zenders weer een jaar bijtekenen, is niet zo erg. Gewoon weg slikken zo'n gevecht en genieten van de echte vechters!
    Weet je toevallig nog goeie sponsoren?

    RIGHT ON SPOT!!!

  16. #16
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Nee, woon gewoon in Nederland hoor (hoewel sommige mijn Dorp niet echt Nederlands vinden ).
    Snap best dat er geld nodig is voor een gezonde sport.
    Maar ik denk dat de balans doorslaat en daarom zeg ik niet nog meer commercie als nu. Sapp is een reeel voorbeeld hoor, en daar zijn er nog meer van.
    Als vechtsportliefhebber (weet niet wie je bent dankzij je pseudoniem)
    kan je het toch niet waarderen dat er twee pannekoeken staan te schutteren op TV terwijl je weet dat betere jongens niet aan bod komen omdat het commerciel beter is om Koreanen en Japaners neer te zetten???
    Jij had toch ook liever Manhoef tegen JLB gezien IPV die Koreaan zeker?
    Bij the final eleminations horen de beste 16 zwaargewichten te staan, en niet een paar goeie en een paar commerciele.
    Ik denk ook niet dat de vraag is of er sponsoren nodig zijn, maar wie gaat uiteindelijk bepalen wat er gebeurt. En ik vind niet dat een sponsor dat moet gaan doen!
    Is dat in plopsaland anders?

  17. #17
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jochem View Post
    Als je in derde persoon over jezelf gaat roepen dat de populariteit van K-1 "allemaal kwam door die manager van GG" komt nogal zielig over. Post dan onder je eigen naam, leg het duidelijk uit waarom je dit vind en niet onder een of pseudoniem in die achterlijke kaboutertaal.

    Ik denk dat het format van K-1 hoofdzakelijk verantwoordelijk is voor de populariteit. Tuurlijk helpt publiciteit, je moet er ooit een 1e keer mee in aanraking komen.
    Ja die is helemaal zielig die manager van GG, is een hebberd en denk alleen maar aan commercie. De pers was gewoon 14 jaar aan het slapen en er stond nooit niks in geen een krant, laat staan dat er een Nederlandse zender iets live uitzond met regelmaat.
    Waar wordt door mij geschreven dat alle popularitiet van de K-1 door die manager van GG kwam?
    Het is wel toevallig dat nu Sem Schilt kampioen is, we hier alle K-1 GPrix en K-1 Max op tv zien met als aftieteling , jawel die zieligerd van GG.
    Daarvoor waren 4 x Hoost, 3 x Aerts, 2 x Bonjansky kampioen en zagen we in Nederland alleen maar de fabeltjeskrant met af en toe een artiekel van de GWK'r op een site! Tot dan toe nog nooit live beelden van een K-1 geweest op Nederlandse tv.
    Ook staat de K-1 elke keer in de krant van Dagblad in het Noorden tot de Telegraaf.
    Ik vindt dat het duidelijk wordt uitgelegd, blijkbaar is die manager een van de weinige die foto's en artiekelen stuurt naar kranten en bladen, goeie contacten met de media heeft en gelukkig K-1 (elke K-1 GP met regelmaat) op de Nederlandse en Buitelandse Tv brengt!
    Ik hoorde overigens net van de topjournalist dat SBS6 heeft bijgetekend voor volgend.
    Dus die commercie zal nog wel even aanhouden en het zal nog wel veel populairder gaan worden.
    Kaboutertaal is nodig, want zoals jezelf al zei: er zijn ook achterlijke forum bezoekers en GWK'r op dit forum, om deze toch enigsinds iets duidenlijk te maken is die taal noodzakenlijk!
    Ik weet dat het voor normale niet jaloerse forum bezoekers een beetje kinderachtig is die kaboutertaal, maar we spreken dan ook over hele jaloerse en gestoorde sprookjesfiguren die zelfs kaboutertaal niet kunnen lezen. Het wordt vaak voorgelezen aan die "figuren" (ze kunnen niet lezen of lezen een verhaal heel anders dan dat er staat) en dan helpt alleen hele simpele taal!

  18. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Nee, woon gewoon in Nederland hoor (hoewel sommige mijn Dorp niet echt Nederlands vinden ).
    Snap best dat er geld nodig is voor een gezonde sport.
    Maar ik denk dat de balans doorslaat en daarom zeg ik niet nog meer commercie als nu. Sapp is een reeel voorbeeld hoor, en daar zijn er nog meer van.
    Als vechtsportliefhebber (weet niet wie je bent dankzij je pseudoniem)
    kan je het toch niet waarderen dat er twee pannekoeken staan te schutteren op TV terwijl je weet dat betere jongens niet aan bod komen omdat het commerciel beter is om Koreanen en Japaners neer te zetten???
    Jij had toch ook liever Manhoef tegen JLB gezien IPV die Koreaan zeker?
    Bij the final eleminations horen de beste 16 zwaargewichten te staan, en niet een paar goeie en een paar commerciele.
    Ik denk ook niet dat de vraag is of er sponsoren nodig zijn, maar wie gaat uiteindelijk bepalen wat er gebeurt. En ik vind niet dat een sponsor dat moet gaan doen!
    Is dat in plopsaland anders?
    Die beste 16 krijg je niet bij elkaar om ze nootjes voor te houden of een vakantie reisje aan te bieden (die vechten voor geld). Als aan elke kwalificatie toernooi Nederlanders zouden meedoen staan er waarschijnlijk van de 16 finalist 15 Nederlanders en een geluksvogel uit het buitenland. Hoe lang denk je dat je dan nog naar de K-1 kunt kijken?
    Een sponsor bepaald niet wat er gebeurt maar de K-1 en TV, als daar een drollenpartij tussen zit, wegslikken. Als ik bv de manager was van Le Banner zou ik Melvin ook niet hebben geaccepteerd vlak voor de wedstrijd!
    Misschien als ze Le Banner een paar ton meer had betaald om tegen Melvin te vechten en een gegarandeerde plek bij the last 8 had jij door COMMERCIE die partij wel kunnen zien!

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    .
    Last edited by IJsbrand; 06-11-2007 at 09:21.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Hiermee geef je precies het probleem aan. Zijn we het toch met elkaar eens en is het dus niet goed voor de SPORT en sporters. Als een partij om veel geld meer en een gegarandeerde plaats bij de laatste 8 wel doorgaat heeft dat niets met beste 8 vechters te maken.
    Ik zie erg graag Nederlanders vechten hoor, maar dan niet tegen een Mighty Mo of een Sapp. Was jammer(wel begrijpelijk) dat Bonjasky/Aerts niet doorging maar Schilt/Aerts was toch iets wat iedereen had willen zien.
    Maar voor een paar ton meer......

    Enne volgens mij wordt een drol wegslikken nooit lekker hoor!

  21. #21
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    72
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by IJsbrand View Post
    Hiermee geef je precies het probleem aan. Zijn we het toch met elkaar eens en is het dus niet goed voor de SPORT en sporters. Als een partij om veel geld meer en een gegarandeerde plaats bij de laatste 8 wel doorgaat heeft dat niets met beste 8 vechters te maken.
    Ik zie erg graag Nederlanders vechten hoor, maar dan niet tegen een Mighty Mo of een Sapp. Was jammer(wel begrijpelijk) dat Bonjasky/Aerts niet doorging maar Schilt/Aerts was toch iets wat iedereen had willen zien.
    Maar voor een paar ton meer......

    Enne volgens mij wordt een drol wegslikken nooit lekker hoor!
    Ik ben het dus niet met je eens, je leest niet goed wat ik schrijf.
    De sport is aan het groeien en er bemoeien zich commerciele mensen mee. De situatie is niet zoals jij hem beschreef, er was een uitvaller en de K-1 had graag Melvin tegen Le Banner gezien, maar zij kwamen daar niet uit met het managment van le Banner. Als je het van Le banner zijn managment kant bekijkt hebben ze het heel goed gedaan en maakten gebruik van de situatie!
    Als bepaalde figuren als Mo en Sapp er niet meer zijn alleen maar Nederlanders, hoe lang denk je dat de K-1 dan nog kan voortbestaan?
    Er is dan geen commentaar mogelijk op dit forum want de K-1 is dan gewoon weg, kijk maar wat er gebeurde met Pride toen Fuji de stekker eruit trok!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    68
    vCash
    126000

    Default

    Ik lees heel goed wat je schrijft en weet best dat er geld mee gemoeid is.
    Ik schrijf ook nergens dat iemand voor niks hoeft te vechten en er niets aan over hoeft te houden. Meer commercie(en daar ging het topic over) als nu is geen goede zaak. Zonder geld gaat het echt niet lukken, maar we willen toch geen Don King praktijken. Ik ben ervoor dat een organisatie het initiatief neemt uit oogpunt van VECHTERS en niet alleen uit oogpunt van GELD. Zelf had ik het niet acceptabel gevonden dat een JLB een tegenstander weigert, maar er is veel GELD mee gemoeid dus een Koreaanse pannekoek voor JLB en Manhoef....pech joh.
    Maar ik denk dat jij meer achtergrond in het management heb, en ik had heel graag meer willen vechten!
    En vechters kunnen niet zonder organisatie, en andersom hetzelfde.
    Het gaat uiteindelijk om belangen maar de belangen van een vechter zijn niet altijd dezelfde als die van een organisatie.

  23. #23
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Quote Originally Posted by kabouterstamper View Post
    Ik dacht dat dat allemaal kwam door die manager van GG, had goeie contacten bij de ANP en Telegraaf en SBS en andere media. Die manager schreef de hele tijd artiekelen en stuurde foto's naar media land, zoals een goeie manager dat behoord te doen!
    Hij deed dat niet alleen in Nederland maar ook veel andere landen, top voor de sport.
    Hij had ook contacten met o.a de topjournalist
    Laat me niet lachen. Contacten bij de Telegraaf. Ben heel benieuwd met wie. 'Hij schreef de hele tijd artikelen... Waarin/op danwel. Op een underground forum waar dan nog geen normale Nederlandse volzin wordt geproduceerd. Mylene de la Haye was de eerste presentatrice die K-1 op de Nederlandse buis bracht. Van 1999 t/m 2001. Sem was nog niet eens in beeld. De Telegraaf was de eerste landelijke krant die een journalist (een echte) naar Japan stuurde voor een k-1 repo. In 2001 wel te verstaan. Sindsdien doen ze dit ieder jaar. Andere kranten volgden sporadisch, waaronder NRC Handelsblad in 2002. Later kwam ook het AD sporadisch met een repo. Ook een keer over Schilt, maar dat gaat vanzelf als je champ bent. De Volkskrant heeft uiteindelijk ook eens wat aan K-1 gedaan. En nu sinds dit jaar dagblad 'de Pers'.
    Dat het dagblad van het Noorden aandacht aan Sem besteed lijkt me nogal logisch. Lezers identificeren zich graag met hun 'buurman'. Zo bericht het Noord-Hollands dagblad al sinds 1936 over Ernesto Hoost..
    Dat BB SBS heeft warmgemaakt, is mooi. hulde! Maar een zender bepaalt uiteindelijk zelf wat het uitzendt en niet BB/GG.

    Het op de borst geklop van de GG hoek, oh wat zijn we geweldig, wordt een beetje zielig zo langzamerhand. Fair enough, ze leveren al twee jaar de k-1 champ, met een beetje geluk dit jaar weer. Ere wie ere toekomt, maar suggereer niet dat je het halve mediacircus op je conto kan schrijven.
    Daar is de media, gelukkig, te onafhankelijk voor.

    osu

  24. #24
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Girlfight View Post
    Nee Dimitri,

    Het zit anders in elkaar. Ik werk voor een sportmerk, die ik nu niet kan noemen. We zoeken naar sponsor opties op verschillende sportvlakken. Gezien kick-, thai, en boxen in het verleden een vaak negatief imago had zijn de sponsors hierin voorzichtig. Maar nu de rellen in voetbal land ook steeds meer toenemen is de aandacht voor ander groeiende sporten toegenomen. Vandaar mijn vraag wat jullie kijk hierop is, zodat ik dit kan meenemen in mijn presentatie!

    Hoop op jullie reacties, alvast bedankt.
    w00, die conclusie trok je even heel snel. Las er bijna overheen, maar: Je stelt dus dat het toenemende geweld in de voetballerij bevorderend is voor de vechtsport? Dat is toch een hele vreemde beredenering als je het mij vraagt. Zeker als je dat presenteert aan een sportmerk lol.

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MJOKKIE View Post
    ..........Zo bericht het Noord-Hollands dagblad al sinds 1936 over Ernesto Hoost......osu
    1936 was geen goed jaar voor Ernesto.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •