Quote Originally Posted by Duncan View Post
Beste Solar,
Ik wist niet van het bestaan van die lijst af en kon er daarom niet op kijken.
Echter was ik me er terdege bewust van dat een jongen van mij geschorst is in Belgie.
Maar ik zou bij deze ook graag het e.e.a. toelichten.
Het betreft Eddy ter Veen van mijn sportschool, hij is geschorst omdat hij een haargroeimiddel(propecia) gebruikt waar een verboden stofje(Finasteride) in zit.
Zacht uitgedrukt is Eddy een gespierde spijker van 67kg, hij traint 3 maal per week en heeft aanleg om kaal te worden (hij lijkt als twee druppels water op z'n vader met dit verschil, Eddy heeft nog haar!)
Eddy heeft MMA als hobby en heeft verder geen ambities, hij heeft ook niet de intentie om zwaarder te worden of om meer te gaan trainen. (voor mij is duidelijk dat hij geen verboden middelen nodig heeft!)
Overigens is Eddy al enkele maanden volop bezig zijn onschuld te bewijzen en wij hebben al meerdere bezoeken aan de huisarts geleverd om duidelijkheid te krijgen waarom hij nu juist een product tegen haaruitval heeft voorgeschreven waar een verboden stofje in zit/zat?
Het uiteindelijke antwoord luidt "Ik wist niet dat je sporte en verder niet over nagedacht omdat het een onschuldig produkt is"
Verder zijn wij meerdere malen bij advocaten, wets/rechtswinkels te raden gegaan en hebben deze week nog twee brieven de deur uit gedaan...

Check voor de gein ff de volgende link: Finasteride - Wikipedia -> Dihydrotestosteron -> Androgeen (en dan het stukje: ...groei van de spiermassa en de kracht ervan)
Check dan volgende week ook ff op http://www.teamduncan.nl want hier valt het geweldig gespierde lichaam en de enorme haardos van Eddy te aanschouwen ;-)
Ik weet wie Eddy ter Veen is en ook zonder je toelichting kon ik me al moeilijk voorstellen dat hij doping gebruikt. Ik wees je alleen even op de lijst, omdat ik de indruk kreeg dat je het niet wist.

...ennuh Team Duncan eindelijk een website!
Dat werd tijd zeg. Was altijd moeilijk om info over je vechters te vinden.