MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 98
  1. #51

    Default

    Oke prima, bedankt borracha..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #52
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    119
    vCash
    126000

    Default

    Er is echt geen mogelijkheid om eerder te wegen? Stel je vecht om half 1, dat je om half 10 weegt?

    Ik ga al out bij de gedachte ...

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Lol... iemand is zwaar aan het weightcutten

  4. #54
    Jochem Guest

    Default

    Er lijkt met ons team(Gracie Barra NL/Pardoel sports) iets mis te zijn gegaan met de gewichten. Een hoop man staan ingedeeld bij andere gewichten als opgegeven. Ik zal vanavond nog even een mail sturen met de correcte gewichten.

  5. #55
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    kolere lekker groot ploegje voor de -79kg white belt.

    Ik neem nog maar een extra bakje kwark voor het slapen gaan.
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  6. #56
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    119
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Lol... iemand is zwaar aan het weightcutten
    Yes, wordt mn eerste keer in een lagere gewichtklasse...en dat valt niet mee, maarja...we zullen zien.

    Elke gram telt zeg maar *gaat weer trainen in zn 3 dubbellaagse outfit*

  7. #57
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    maar om ff terug te komen op wiggerts vraag, kun je wel eerder van te voren wegen??

  8. #58
    Join Date
    Sep 2005
    Posts
    55
    vCash
    126000

    Default

    We zullen klasse voor klasse wegen.
    's Ochtends om 9.00 is er nog geen tijd om iemand tussendoor te wegen.
    Dan zullen we alleen de witte band lichtgewichten wegen, maar vanaf het einde van de ochtend kun je gewoon tussendoor ook alvast wegen voor latere klasses.
    (Om de pijn van het dieeten te verzachten :-)

  9. #59
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    leuk toernooi, veel volk! ik heb het zelf moeten stellen met een teleurstellende derde plaats maar heb wel een paar heel mooie wedstrijden mogen aanschouwen.

  10. #60
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Het was weer lachen! Heel hoog percentage submission wins en bijna geen passief spel. Iedereen ging voor de kill. Was weer gezellig.

    Voor mij wederom derde plaats (lijkt godverdomme wel een vloek), maar een van onze jongens (Justus) won zilver in zijn eerste blauwe band toernooi.

    Anyway, was weer cool?

    FOTO'S???

    TEAM CARLSON GRACIE HOLLAND
    Marcos Flexa - Brazilian Jiu Jitsu

  11. #61
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    2.100
    vCash
    126000

    Default

    Leuk toernooi weer! Volle bak en kleine uitloop, maar op zich niks storends.

    Het kan aan mij liggen maar volgens mij waren er genoeg deelnemers om blauw en paars apart te laten knokken, wellicht in de lichtere divisies.

    Helaas kwam ik de 1e ronde gelijk uit tegen een zwarte bander die volgens mij ook de poule gewonnen heeft. Leuke ervaring en goed om een keer te doen, heb het een aantal minuten mogen uithouden, helaas pakte ie me verdomme nog op mn favoriete choke ook...bastard..

    Maar wel een beetje dubbel gevoel hier over mijn partij, als je na weken van trainen, zwaar dieeten, 2 uur afzweten in een sauna, eindelijk een gewichtsklasse lager zit...en dan dit krijgt

    Daarbij nog even een vermelding waard, die jongen met 1 been van Exit BJJ. Zwaar respect hoe hij het deed, meerdere winst partijen en zelf een armklem weten af te dwingen. Top!

    Ratinho was weer goed georganiseerd jongen, next time again!

  12. #62
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Het was een zeer mooi toernooi. Erg veel goede submissions gezien. Christophe was on fire! Hij submitte al zijn tegenstanders op eentje na. Die na de partij kwam vertellen dat als Christophe zijn quillotine had doorgezet hij wel degelijk had moeten tikken. Ook Wim Deputter was op dreef. Met ogenschijnlijk gemak walsde hij over zijn tegenstanders zonder zelfs maar zwaarder te gaan ademenen. Heel netjes..

  13. #63
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Het was inderdaad weer een erg leuk tornooi. Geweldig om na de lange "winterstop" weer al die mensen te zien en lekker te rollen. Alleen is die ruimte echt te klein geworden voor de populariteit van dit tornooi ... maar dat had iedereen die er gisteren aanwezig was ook wel door.

    Ikzelf had - voornamelijk omwille van de amoureuze ontwikkelingen in m'n leven - de laatste maanden niet echt meer getraind, dus m'n eerste plaats gisteren was een even aangenaam als verassend feit. Niet dat het gemakkelijk was, want ik had de indruk dat de jongens in m'n poule allemaal erg sterk en technisch waren. Maar toch gewonnen, met 3 submissions en 1 puntenoverwinning, en met dank aan de goede coaching van m'n trainer Ken, support van m'n vrienden (over teamgrenzen heen) en de "verzorging en motivatie" van Aram ... topgozer!

    In de -85 (-88,3) advanced hadden we maar 2 paarse banders, dus misschien is automatisch opsplitsen geen goede optie. Maar als een poule vrij groot is, en over heel wat paars en hoger beschikt is dit imo wel een goed idee. Vechten tegen een black belt is inderdaad dubbel ... het is klote als je dit moet doen vóór de finale, want je blijft toch altijd zitten met een gevoel dat er meer inzat. Maar langs de andere kant is het een geweldige ervaring die je met twee handen moet grijpen.

    Ik heb de indruk dat het algemeen niveau met elk tornooi stijgt!

    In ieder geval, aan iedereen bedankt om er gisteren een topdag van te maken!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  14. #64
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Was zeker een leuke dag.

    Voor mij het eerste tournament na 5 maanden training.

    1 gewonnen partij en mijn 2e partij verloren op punten (helaas kon ik een trainglechoke niet goed afmaken).

    Nog enkele mixfight coryfeën waaronder Christophe en Jochem mogen ontmoeten!

    Ook zijn er wat foto's genomen van mijn partijen, die van enkele teammates, Christophe, Antoni Hardonk en Jessie Gibbs.

    Was echt een topdag en veel inspiratie opgedaan! Tot de volgende ronde!
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Nog enkele mixfight coryfeën waaronder Christophe en Jochem mogen ontmoeten!
    Zo zo, jij noemt Jochem en mij een stelletje feeën?! Ik kan niet wachten tot het volgende tornooi amigo!




    Ik vond het ook erg leuk jou te ontmoeten kerel. Blijven trainen en op naar de volgende competitie!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  16. #66
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    51
    vCash
    126000

    Default

    Vond het ook een leuke dag. Organisatie was goed. Locatie ook...ben het er wel mee eens dat er dit keer echt veel deelnemers waren, maar toch was het te doen. Het niveau stijgt inderdaad iedere keer weer. Dat is leuk om te zien. De sfeer is ook altijd goed op BJJ toernooien. Hoop dat iedereen zichzelf blijft verbeteren, hard trainen en zeker aan zoveel mogelijk wedstrijden blijven meedoen he!
    p.s. he cristophe, heb je trouwens een bijnaam en wat is die?
    zo niet, 'the ferry' klinkt goed toch?
    The will must be stronger than the skill

  17. #67
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Leuven
    Posts
    299
    vCash
    126000

    Default

    Christophe heeft zeker een bijnaam, twee zelfs... maar hij mag ze zelf allebei verklappen

    Ik vond het ook een heel tof tornooi gisteren. De organisatie was goed en alles ging goed vooruit. Er hing ook een toffe sfeer, zoals op de meeste BJJ-tornooien. Een grotere zaal volgende keer zou mss wel een idee zijn
    Het kan er zo alleen maar beter op worden.

    Hier zijn de volledige resultaten van Exit:
    http://wimdeputter.spaces.live.com/b...ACB!1703.entry

  18. #68
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    't Was een lange dag!

    Helaas m'n eerste partij verloren op punten (5-2), maar wel veel ervaring opgedaan.
    Voorheen keek ik alleen maar naar de submissions, maar nu begrijp ik hoe belangrijk het is om je punten te pakken en hoe die te pakken.
    Ik ga de BJJ trainingen zeker anders ervaren vanaf nu.

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  19. #69
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by koral27 View Post
    p.s. he cristophe, heb je trouwens een bijnaam en wat is die?
    zo niet, 'the ferry' klinkt goed toch?
    the ferry?



    of bedoel je "fairy"?


  20. #70
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    51
    vCash
    126000

    Default

    o.k. Wim. Je hebt trouwens weer goed gevochten zoals gewoonlijk.
    Gefeliciteerd met je 1e plaats. Alle Exit leden gefeliciteerd trouwens.
    Jullie pakken altijd prijzen weg waar jullie ook gaan.

    Ja Solar, braziliaans jiu jitsu is lang niet alleen submissions. Goed dat je van het toernooi geleerd hebt. De sport staat natuurlijk wel bekend om de submissions, maar als je het een beetje door gaat krijgen blijkt dat er meer bij komt kijken. De posities pakken en behouden zijn belangrijker dan de submissions.
    The will must be stronger than the skill

  21. #71
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    51
    vCash
    126000

    Default

    uhmmm.. bedoel 'fairy'....maar ja er bestaan ook mannelijke 'fairies' he.
    The will must be stronger than the skill

  22. #72
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Talking

    proficiat cristhope

  23. #73
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    Bij deze een foto van Christophe en mijzelf. 1ste en 3de plaats respectievelijk. Post hier foto's als je ze hebt. Altijd leuk toch?

    Last edited by Reversal of Dan; 18-02-2008 at 20:43.

    TEAM CARLSON GRACIE HOLLAND
    Marcos Flexa - Brazilian Jiu Jitsu

  24. #74
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    antwerpen
    Posts
    1.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by koral27 View Post
    uhmmm.. bedoel 'fairy'....maar ja er bestaan ook mannelijke 'fairies' he.
    zeker! en ik denk dat christophe ook goed zou staan met vleugeltjes.

  25. #75
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Leuven
    Posts
    299
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by koral27 View Post
    o.k. Wim. Je hebt trouwens weer goed gevochten zoals gewoonlijk.
    Gefeliciteerd met je 1e plaats. Alle Exit leden gefeliciteerd trouwens.
    Jullie pakken altijd prijzen weg waar jullie ook gaan.
    Bedankt!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •