MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 62
  1. #26
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Utrecht
    Posts
    290
    vCash
    126000

    Default

    Het is nog lastig in te schatten, maar ik denk dat jullie Choi wel wat onderschatten. In de K-1 kan hij zig aardig staande houden en zijn forte is juist het worstelen.
    Ik denk dat Fedor er nog wel een zware dobber aan krijgt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I wonder, does it pour me something opaque...

  2. #27
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Hoek View Post
    Het is nog lastig in te schatten, maar ik denk dat jullie Choi wel wat onderschatten. In de K-1 kan hij zig aardig staande houden en zijn forte is juist het worstelen.
    Ik denk dat Fedor er nog wel een zware dobber aan krijgt.
    Idd.
    Ik zou Choi maar niet zo snel afschrijven.
    Natuurlijk is hij technisch gezien 10 klasses lager dan Fedor, zo niet 20. Maar vergeet niet dat hij on-ge-loof-lijk sterk is en bovendien 60kg zwaarder.
    De vraag is hoe Fedor dit aan gaat pakken.
    Hong Man Shooten is heus niet makkelijk, Fedor gaat aan zijn been hangen en er gebeurt niks.
    En als Fedor onderop komt, om wat voor reden dan ook en Choi gáát op hem inbeuken... nou dan mag je jezelf wel de meest gevreesde badass MMA vechter van de wereld noemen maar tegen 160kg zware apenvuist kan jij niet verdedigen met die iele MMA handschoentjes.
    Ik denk dat dit nog wel eens een heeele lelijke upset kan worden (we zitten toch in het jaar van de upsets, dus kunnen we die net zo goed afsluiten met de grootste upset aller tijden).

  3. #28
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    hmmm,

    Dan vecht een uitgeruste Fedor tegen een "drukke" hong man choi.

    Ik bedoel Hong Man Choi staat op 8 dec 2 wedstrijden K-1 GP te vechten en 3 weken later tegen fedor die slechts 40 secs sambo heeft gevochten.
    3 partijen in 3 weken lijkt me tamelijk druk, dus op basis hiervan wint Fedor makkelijk.
    Hoezo staat Choi op 8 december 2 partijen te knokken? Zie 'm niet voorbij JLB komen nl...

  4. #29
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    toch een mooie partij lijkt me ipv een mismatch..choi heeft niet veel te verliezen en voor fedor:ga er maar aan staan, om fred royers te citeren..

  5. #30
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    50-60kg is natuurlijk ook wel heel erg veel, maar ik denk dat Fedor dat goed kan maken met z'n ervaring.
    Toch wat om naar uit te kijken. Ik zal balen als Choi wint in ieder geval.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Rotterdam en omstreken
    Posts
    433
    vCash
    126000

    Default

    Rare eerste match voor z'n nieuwe M-1 werkgever..
    Die Japanners willen altijd goeie knokpartijen hebben tijdens oud en nieuw. die zijn niet zo van de oudejaar conferences
    Tsja..technisch gezien is Choi geen match voor Fedor maar ik heb altijd gezegd dat Fedor op dit moment alleen maar kan verliezen van iemand met een mindere skillset maar met minimaal 25 Kg aan gorillakracht extra en Choi voldoet daar wel aan helaas (160KG)
    Het wordt weer met angstzweet in de handjes kijken tijdens oud en nieuw
    Best P4P Fighter discussion:The ant is nature's P4P strongest animal in the world but that does not stop the elephant from crushing it!!

  7. #32
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Heemskerk
    Posts
    116
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Quato View Post
    Hoezo staat Choi op 8 december 2 partijen te knokken? Zie 'm niet voorbij JLB komen nl...
    Ik dacht al, ben ik de enige die dit denkt? Ik zie hem ook niet langs LeBanner komen!

  8. #33
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik wil deze partij helemaal niet

  9. #34
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Idd.
    Ik zou Choi maar niet zo snel afschrijven.
    Natuurlijk is hij technisch gezien 10 klasses lager dan Fedor, zo niet 20. Maar vergeet niet dat hij on-ge-loof-lijk sterk is en bovendien 60kg zwaarder.
    De vraag is hoe Fedor dit aan gaat pakken.
    Hong Man Shooten is heus niet makkelijk, Fedor gaat aan zijn been hangen en er gebeurt niks.
    En als Fedor onderop komt, om wat voor reden dan ook en Choi gáát op hem inbeuken... nou dan mag je jezelf wel de meest gevreesde badass MMA vechter van de wereld noemen maar tegen 160kg zware apenvuist kan jij niet verdedigen met die iele MMA handschoentjes.
    Ik denk dat dit nog wel eens een heeele lelijke upset kan worden (we zitten toch in het jaar van de upsets, dus kunnen we die net zo goed afsluiten met de grootste upset aller tijden).
    groot zijn is wat anders dan sterk zijn en met name dan explosief zijn op de grond. Fedor heeft mannen als schilt ook gepakt, ik denk dat hij choi vrij snel eronder heeft.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  10. #35
    Jochem Guest

    Default

    De enige manier waarop Choi voor een verrassing kan zorgen is als ie lolsmurf meeneemt.

  11. #36
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    drachten
    Posts
    182
    vCash
    126000

    Default

    choi heeft alleen tegen bobby olgun gestaan in mma,moet wel zeggen dat i m snel ko had gerost..netjes,..maar toch blijft t een klote match..neem aan dat fedor wel es wil weten als i nog de sterkste is in mma land..zet m tegen barnett kharotonov of weer tegen hunt dat zijn pas spannende partijen...

  12. #37
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    in principe een klote match, maar....die choi kan met zijn lijf en kracht nog eens heel gevaarlijk uit de hoek komen...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    in principe een klote match, maar....die choi kan met zijn lijf en kracht nog eens heel gevaarlijk uit de hoek komen...
    klopt
    maar daarnaast heeft fedor ook tegen Schilt en Zulu gestaand, twee heren van formaat

  14. #39
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Choi was Ssireum-kampioen, de Koreaanse variant van het sumo-worstelen. Beetje omduwen en -gooien, en grondvechten komt er niet bij kijken. Veel zal hij er niet aan hebben.
    Na een gewonnen partij tegen een Afrikaanse komiek ( Ologun ) in Japan, verdient de Techno Goliath deze partij absoluut niet. Een plek bij de laatste acht in K-1 d.m.v. trap in truis net zo min, maar dat is mijn mening maar.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    dit zou best eens een herhaling van nog vs sapp kunnen zijn. dus het kan best entertaining worden. en vergeet niet dat zo'n knie van choi heel pijnlijk kan zijn ik had m ook liever tegen barnett gezien, maarja k1 blijft k1 he.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Nou nou nou...we hebben het hier over Fedor hoor!
    Geloof me, als die partij begint, denken jullie binnen 2 minuten, wat lul ik nou...Fedor maakt em kapot!!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  17. #42
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kickboxer1987 View Post
    klopt
    maar daarnaast heeft fedor ook tegen Schilt en Zulu gestaand, twee heren van formaat
    Ik vind de vergelijking Schilt - Zulu en Schilt - Choi niet echt opgaan. Schat Sem toch een stuk hoger in!

    Fedor sloopt m in de 1e ronde!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  18. #43
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    We hebben Sem ook tegen Choi gezien, en dat heeft ie verloren(weliswaar zeer onterecht die decision).
    Maar ik kan me niet voorstellen dat Choi's groundgame ook maar een beetje in de buurt komt van dat van Sem.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Schilt was King of Pancrase voordat hij tegen Fedor vocht.

    Choi heeft één MMA fight achter de rug.

    Qua MMA skills zijn Schilt en Choi totaal niet te vergelijken.

    Ik vind dit helemaal geen interessante match-up. We hebben al gezien wat Fedor kan tegen tegenstanders die wel sterker maar ook minder MMA-skilled zijn (Hunt, Zulu, Coleman, Goodridge).

    Ik denk dat het enkele tellen zal duren voordat Fedor Choi met een heupwork tegen de grond werkt (hoe gaat zo'n lange kerel een top judoka/sambo als Fedor kunnen tegenhouden?).

    Vervolgens Fedor via side naar full mount, en dan een armbar wanneer Choi hem er met zijn superieure kracht probeert af te benchen.


  20. #45
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by YoMarK View Post
    We hebben Sem ook tegen Choi gezien, en dat heeft ie verloren(weliswaar zeer onterecht die decision).
    Maar ik kan me niet voorstellen dat Choi's groundgame ook maar een beetje in de buurt komt van dat van Sem.
    That's my point.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  21. #46
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    That's my point.

    x10!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  22. #47
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    14
    vCash
    81731

    Default

    Quote Originally Posted by j0rg View Post
    Ik dacht al, ben ik de enige die dit denkt? Ik zie hem ook niet langs LeBanner komen!
    Choi gaat denk ik vrij makkelijk winnen van Jerome le banner ,Jeromeke heeft het de laatste tijd veelste druk met zijn filmcarriere.Zijn glazen kinnetje helpt natuurlijk ook niet.Met andere woorden denk dat Jlb de perfekte tegenstander is voor Choi.
    Fedor is daar in tegen in heel ander verhaal ground and pound en dan een armbar.

  23. #48
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Van de Royal Rumble site:



    1.5 MILJOEN VOOR FEDOR
    TEGENSTANDER STAAT TOCH NOG NIET VAST
    Fedor zal voor zijn partij op oudejaarsavond 1.5 miljoen dollar ontvangen. Eerder berichtten wij dat zijn tegenstander Hong Man Choi zou zijn. Fedor's nieuwe werkgever en M-1 eigenaar: Monte Cox ontkent dit echter. "De deal was dat de organisator een, voor de Japanse markt, aantrekkelijke tegenstander zou contracteren. Inderdaad is de naam Choi gevallen, maar er is nog niets getekend." Aldus Monte Cox.
    Gelukkig is er nog hoop! 1,5 miljoen! Goddamn!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  24. #49
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ik kon het me al niet voorstellen, vond het echt een ruk matchmaking, maar die jappaners maken natuurlijk alles klaar....

    het zou ook verschrikkelijk zijn mocht Choi winnen natuurlijk, al zie ik dat niet snel gebeuren...

  25. #50
    chief108 Guest

    Default

    je hebt nog een week of 5 om te trainen Boris...

    moet kunnen....

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •