Kuyt baalt van status bij Oranje
Kuyt baalt van status bij Oranje
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 22 november om 11:28 Dirk Kuyt beleeft bij het Nederlands elftal niet zijn meest fijne momenten. Hoewel Oranje zich afgelopen weekend plaatste voor het EK, is de Katwijker van basisspeler gedegradeerd tot bankzitter. Zelfs gisteravond, toen Oranje met een veredeld B-elftal aantrad in Wit Rusland, was er geen plek voor Kuyt. De spits baalt.Tegenover de camera's van RTL7 liet de anders zo timide Kuyt zijn frustraties de overhand nemen. "Ik was er klaar voor om te starten en daarom ben ik zeer teleurgesteld dat ik niet vanaf het begin speelde. Daar heb je mee te maken, de trainer kiest voor iemand anders. Daar verander je niet zoveel aan, maar ik ben het er zeker niet mee eens
De spits van Liverpool weet wat zijn positie is binnen het Nederlands elftal, maar heeft daar geen vrede mee. Nadat Ruud van Nistelrooy terugkeerde wist ik dat de kans klein was dat ik in de spits zou staan. Toch had ik grote verwachtingen op het moment dat we met twee spitsen gingen spelen. Ik dacht dat ik een kans maakte, maar moest weer op de bank beginnen. Ik wil geen twaalfde man zijn. Ik wil gewoon in de basis spelen."
Advertentie door Mixfight.nl
I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"
Bookmarks