MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default Chun-Soo Lee keert niet meer terug bij Feyenoord

    'Chun-Soo Lee keert niet meer terug bij Feyenoord'


    De door Feyenoord met heimwee naar huis gestuurde Chun-Soo Lee keert wellicht niet meer terug naar Rotterdam. De aanvaller zou in zijn vaderland contact hebben met een nieuwe club.

    Lee, die eerder al niet kon aarden bij de Spaanse clubs Real Sociedad en Numancia, zou al hebben gesproken met een club in de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoul. Volgens de Engelstalige Korea Times geeft Lee de voorkeur aan FC Seoul, de Suwon BlueWings of Seongnam Chunma. De krant beweert verder dat Lee niet meer terugkeert bij Feyenoord.

    Een medewerker van IFA, het bureau dat Lee's belangen behartigt, zegt: 'Het is niet de eerste keer dat Lee liever hier in Zuid-Korea verblijft. Hij heeft ons op de hoogte gebracht van de moeilijkheden die hij bij de aanpassing bij Feyenoord ondervindt.'

    Volgens dezelfde medewerker heeft zijn bedrijf de aanvaller voorgehouden op 11 of 12 december hoe dan ook weer naar Nederland te vliegen. Lee zelf houdt zich inmiddels afzijdig. Bij zijn aankomst op Incheon International Airport van Seoul ontweek hij met hulp van zijn vader de massaal uitgerukte Zuid-Koreaanse media.






    Sjonge jonge jonge jonge jonge......ZUCHT!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    Opgeruimd staat netjes....

  3. #3
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    2.072
    vCash
    126000

    Default

    bij de Suwon BlueWings schijn je ook wel een goede carriere op te kunnen bouwen

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Chun-Soo Lee wil het nog een keer proberen

    Een mislukt avontuur bij Real Sociedad en Numancia in Spanje en ook bij Feyenoord leek het mis te gaan met Chun-Soo Lee. De Zuid-Koreaan wil het nu echter toch nog een keer proberen.

    "Het klopt dat het moeilijk voor mij was, en dat ik wilde terugkeren naar Zuid-Korea", zegt de 26-jarige Lee tegenover de krant Ilgan Sports. "Mijn doel was Engeland, daarom was het een teleurstelling om naar Nederland te gaan. Het weer is slecht, op de training wordt geen rekening gehouden met de individuele conditie van spelers. Er stond vanaf het begin druk op me te presteren."

    Toch wil de Zuid-Koreaan, die in zijn geboorteland alleen uitkwam voor Ulsan Hyundai, het nog een keer proberen in Rotterdam: "Ik was eenzaam. Toen ik Pohang Steelers de Koreaanse competitie zag winnen wilde ik het liefst terugkomen. Maar nu ben ik er voor mezelf uit dat ik het opnieuw wil proberen bij Feyenoord. Het spijt me als ik met mijn acties mensen heb teleurgesteld

  5. #5
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Nijmegen!
    Posts
    1.105
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=smike;475695]Chun-Soo Lee wil het nog een keer proberen



    "Het klopt dat het moeilijk voor mij was, en dat ik wilde terugkeren naar Zuid-Korea", zegt de 26-jarige Lee tegenover de krant Ilgan Sports. "Mijn doel was Engeland, daarom was het een teleurstelling om naar Nederland te gaan. Het weer is slecht, op de training wordt geen rekening gehouden met de individuele conditie van spelers. Er stond vanaf het begin druk op me te presteren."





    Nee in Engeland is het mooi weer....Daar schijnt altijd de zon...En ze houden altijd heel veel rekening met je...Ga alstublieft gewoon naar huis!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Oppleuren met die huilebalk.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  7. #7
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Wie Wie Wie Wie Wie????

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Outer Space
    Posts
    5.761
    vCash
    126000

    Default

    jajajajajajajajajajajaja.................

  9. #9
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by aliendwurf View Post
    jajajajajajajajajajajaja.................


  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Wat een jankerrrrrrrrr!! hahaha

    Dat ie thuis blijft

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •