MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 56 of 56
  1. #51
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Jan, leuke foto's van je als BOBO

    osu Sjaak
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Jan, leuke foto's van je als BOBO

    osu Sjaak
    haha sjaak BOBO hou op ik heb mij de pluris gewerkt zoals zo velen nw vecht krantje rondbrengen opbouwen en weer afbreken stoelen tafels ring enz BoBo die doen niks JA met de eer strijken !!maar ik doe het voor het kyokushin totaal en zal nooit en bobo zijn zolang ik leef en mee kan helpen en dat weet jij als de beste maatje straks kom ik jou weer helpen met het U.F.K.K Open Europese fullcontact kyokushin Musashi 25 mei .

    respect

    jan osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet het Jan, ik weet het !!

    OSU ! Sjaak

  4. #54
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak View Post
    Ik weet het Jan, ik weet het !!

    OSU ! Sjaak
    ik ben een beetje magerde maatje 31kilo lichter wel te zien he kijk de foto in de avartar



    osu jan



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  5. #55
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    48
    vCash
    126000

    Default

    Osu Paspoes,

    namens Dojo Katsu bedankt voor de geweldige Fotoreportage. Het ziet er super strak uit.

    Ook alle vechters en coaches bedankt voor hun inbreng. Er waren leuke partijen te zien. Het Katsu-gala werd dit jaar voor de 9e keer georganiseerd. Al die jaren is er gebruik gemaakt van matchmaking-partijen, daar waar je elders vrijwel alleen toernooivormen ziet. In tegenstelling tot het kickboksen/ muay thai/ mma is er bij het karate geen indeling in N-, C-, B- of A-klasse. Door het matchmaking-principe van het Katsu-gala wordt onervaren vechters de kans geboden om te "ruiken" aan het Kyokushin Karate in wedstrijdvorm. Er waren 29 partijen in totaal. Variërend van jong tot oud, ervaren en onervaren en dames en heren. Het is schitterend om te zien met wat voor enthousiasme en respect er met elkaar om gegaan wordt.

    Noemenswaardig was ook nog de herdenking met een minuut stilte van sensei Gerard van Wijk, die op 18 april jongstleden op 37-jarige leeftijd overleden is. In aanwezigheid van Gerard's vader werd hierbij stilgestaan en respect getoond voor een groot Karateka.

    Rest mij een ieder te bedanken die op zijn of haar wijze bijgedragen heeft aan het succesvolle verloop van dit gala.

    Osu Dimitri Sennema

  6. #56
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    amsterdam
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    22 Partijen van het Gala zijn nu ook te zien op iFight onder het kopje "Katsu gala". Overige wedstrijden heb ik niet op kunnen nemen omdat ik zelf moest vechten! Groetjes
    iFight

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •