MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 14 of 14

Thread: Korte Enquete

  1. #1
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default Korte Enquete

    Hallo ik moet voor mijn stage een opdracht uitvoeren .. en daar heb ik jullie hulp bij nodig! Zou je deze korte enquete even in willen vullen? Kost maar een paar minuutjes en je helpt me er enorm mee.

    Gelieve de onjuiste antwoorden weg te halen.

    1. Geslacht M/V
    2. Leeftijd 18< 18-25 26-30 30>
    3. Doet u aan thaiboksen? Ja / Nee
    4. Traint u fanatiek? Beetje/redelijk/matig/veel/erg veel

    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Ja/Nee
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk:
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk:

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)?
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)?
    10.Wat is uw favoriete vechter?:
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    1 M
    2 18-25
    3 nee
    4 nvt
    5 nee
    6 nvt
    7 Modieuze prints
    8 Aerts
    9 De Randamie
    10 Moeilijk, zijn er zoveel, ik ga toch voor Aerts

  3. #3
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    1 m
    2 18-25
    3 ja
    4 redelijk
    5 ja
    6 vanuit practisch opzicht een toque, vanuit esthetisch opzicht broekje
    7 modieus
    8 Peter Aerts
    9 Germaine de Randamie
    10 Aleksander Emelianenko (MMA)

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  4. #4
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    1. Geslacht M
    2. Leeftijd 26-30
    3. Doet u aan thaiboksen? Nee
    4. Traint u fanatiek? als ik train train ik altijd fanatiek (maar geen tb)

    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee (mooi niet, kwaliteit wel)
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk:
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)?: Aerts
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)?: geen idee
    10.Wat is uw favoriete vechter?: Roger Huerta (mma)

  5. #5
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    1. Geslacht M
    2. Leeftijd 26-30
    3. Doet u aan thaiboksen? Nee
    4. Traint u fanatiek? als ik train train ik altijd fanatiek (maar geen tb)

    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee (mooi niet, kwaliteit wel)


    al ben ik dan wel >30

    hou van simpel
    mooi egaal van kleur
    hoogsten een medling van een sponsor oid

    heb het ook niet op merknaampjes ed...

    het is verdorie toch geen modeshow???

  6. #6
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    1. M
    2. Leeftijd 30
    3. Doet u aan thaiboksen? - Ja
    4. Traint u fanatiek? Beetje/redelijk/matig/veel/erg veel - Paar keer per week

    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) - Nee
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk: - Scheenbeschermers
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk: - Mijn eigen gezicht op mijn handschoenen, zou wel leuk zijn. Steve-O stijl

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? - Masato of Buakaw
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? - Geen idee
    10.Wat is uw favoriete vechter?: - Hangt af van gevecht
    Last edited by dimitri; 11-12-2007 at 13:34.


  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    1. Geslacht m
    2. 26-30
    3. Doet u aan thaiboksen? Ja
    4. Traint u fanatiek? niet meer

    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/anders namelijk: bitje / toque
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Thaise invloeden

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? yodsenklai
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? germaine de randemie
    10.Wat is uw favoriete vechter?: Mauricio Shogun Rua


  8. #8
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    1. Geslacht M/V
    2. Leeftijd 18< 18-25 26-30 30>
    3. Doet u aan thaiboksen? Ja / Nee
    4. Traint u fanatiek? Beetje/redelijk/matig/veel/erg veel

    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Ja/Nee
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk:
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk:

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? buawak por pramuk
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? germaine de randemie
    10.Wat is uw favoriete vechter?:ernesto hoost

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    1. Geslacht M
    2. Leeftijd 30>
    3. Doet u aan thaiboksen? Nee
    4. Traint u fanatiek? redelijk/matig
    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Hecht meer waarde aan kwaliteit
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk: bitje/toque
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? modieuze print/anders namelijk: De uitgerekte krans van Rosso

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? Peter Aerts/Buakow
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? de Randamie
    10.Wat is uw favoriete vechter?: Fedor/Rampage

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #10
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    1. Geslacht: M
    2. Leeftijd: 21
    3. Doet u aan thaiboksen? Ja(kickboken)
    4. Traint u fanatiek? veel
    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Nee(niet mooie wel goede)
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen/broekje/scheenbeschermers/anders namelijk: handschoenen en bitje
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen? Vlag land van herkomst/Thaise invloeden/modieuze print/anders namelijk: Logo sportschool

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? A. Souwer / T. Spong
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? G. De Randamie
    10.Wat is uw favoriete vechter?: Wanderlei Silva - Rickson Gracie
    Last edited by Slome; 11-12-2007 at 14:50.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    1. M
    2. 26-30
    3. Ja
    4. veel

    5. Nee
    6. nvt
    7. nvt

    8.Buakaw
    9.Geen idee
    10.Rayen Simson

  12. #12
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    1. M
    2.29
    3.Nee , boksen en BJJ
    4.veel
    5.ja
    6.Gi,Bokshandschoenen, broekje
    7.logo sportschool
    8.Aerts
    9.De Randamie
    10.Nicky Holzken-Wanderlei Silva

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    1. Geslacht M
    2. Leeftijd 43
    3. Doet u aan thaiboksen? Ja
    4. Traint u fanatiek? redelijk/

    5. Hecht u waarde aan mooie trainingsspullen?(handschoenen, broekjes, scheenbeschermers?) Ja/
    6. Zoja, wat vindt u dan het meest belangrijk? Bokshandschoenen
    7. Als u een keuze mocht maken uit de volgende prints, gedrukt op een van de bovengenoemde spullen, welke zou u dan kiezen?
    anders namelijk: logo sportschool

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? Peter Aerts
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? Germaine de Randamie
    10.Wat is uw favoriete vechter? Peter Aerts

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    1. M
    2.26-30 (nog net hahahaha)
    3. Doet u aan thaiboksen? Ja, maar niet regelmatig
    4. Traint u fanatiek? erg veel, maar vooral judo/BJJ/MMA

    5. Ja
    6. Hou wel van mooie spullen, maar wat heb je aan mooie gear als het na 2x trainen in reepjes langs je lichaam hangt?
    7. Prints prima, merknamen ook prima maar we moeten geen reclamezuil gaan worden natuurlijk en met thailand heb ik al helemaal niets

    8.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokser(m)? Peter Aerts
    9.Wat is volgens u op dit moment (wereldwijd) de meest populaire thaibokster(v)? germaine
    10.Wat is uw favoriete vechter?: Ricardo Arona

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •