MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 58
  1. #1
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default Joran van der Sloot VS Peter R. de Vries

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    hij heeft na de uitzending een glas wijn in Peter zijn gezicht gegooid

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Wat een kneusje weer. Wordt de algemene mening over je niet beter op.

    Peter R. was lekker op dreef. En dan die Joran die denkt wel even op te kunnen boksen tegen iemand die met grotere boefjes te maken heeft gehad.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Joran mag van mij ook spoorloos verdwijnen, samen met die twee broertjes. Er klopt helemaal niets van hun verhaal.

  6. #6
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    4.780
    vCash
    126000

    Default

    Eerst Peter R. vertellen dat hij niet mans genoeg zal zijn om, als het blijkt dat hij fout zit, zijn excuses aan te bieden en dan als een kindje een glas wijn over 'm gooien. Lekker mans.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Die Joran heeft het gewoon gedaan.. met of zonder bewijs. punt uit.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ja, erg handig is dit niet natuurlijk. Maar die Peter R de Vries is ook wel een vreselijk irritant zelf ingenomen mannetje hoor. Hij stelde keer op keer dezelfde vragen, liet de mensen vervolgens niet uitpraten. Ik zat me meer te ergeren aan het irritante gedrag van meneertje de Vries dan aan Joran v/d Sloot.
    Al rammelt het verhaal van Joran aan alle kanten.


  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Post

    Joran liegt dat ie barst, hij werd telkens vast gezet door meneer de Vries. Joran weet gewoon meer. En heeft ie geen manieren geleerd ofzo? Waarom zit ie nou met pet op in de zaal? is dat zijn nieuwe image?
    Fat girlz need lovin too!



  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    bizar verhaal. Ik denk idd dat joran liegt. maar aan de andere kant...de politie legt idd wel woorden in je mond bij zo´n verklaring....verklaringen van zijn ouders hebben ook wel een kern van waarheid...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Joran liegt, maar ik denk dat er aan de andere kant van de zaak ook het één en ander rammelt. Die moeder van Natalee is volgens mij knettergek. Het zou me dan ook niks verbazen als Natalee zelfmoord heeft gepleegd, die moeder een brief heeft gestuurd en dat die moeder de zaak V/d Sloot gebruikt om maar niet toe te hoeven geven dat ze heeft gefaald als moeder.
    En Peter R. is natuurlijk een verschrikkelijke zuiger; ik kan me wel voorstellen dat je je ergert aan die man met de hele tijd dezelfde vragen en het niet laten uitspraten van anderen. Dat glas leeg gooien was weer erg dom van Joran en waarom had ie idd die pet op? Hij komt in ieder geval niet goed over.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    zelfmoord lijkt me niet. want dan hadden ze haar body wel gevonden denk ik. Maarja idd het verhaal rammelt aan alle kanten. Joram geloof ik niet helemaal. hoewel hij toch ook echt goede argumenten had. Zo ook z´n moeder. er is wellicht niet of bijna niet onderzocht hoe die meid was. en je hoort ook vrij weinig van de andere kant van het verhaal. Ook had z´n moeder gelijk over die posters. De pers is er heel erg goed in om het één en ander te verdraaien...

    blijft een bizare zaak

  13. #13
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Die Natalee word door d'r moeder neer gezet als een engeltje en een heilige die niet drinkt, geen drugs gebruikt en altijd het braafste meisje van de kerk was.
    Ook dat verhaal rammelt aan alle kanten, er zouden in dat gezin problemen zijn geweest en Natalee zou flink zuipen en drugsgebruik zou haar ook niet vreemd zijn geweest. In eerste instantie ging men er ook van uit dat Natalee gewoon met de noorderzon vertrokken was.
    Omdat er ook nog steeds geen lichaam gevonden is blijf je speculatie houden maar het argument van met name de moeder van Joran om ook de familie Hollaway eens nader te onderzoeken is niet zo vreemd natuurlijk.


  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Whatever er gebeuren wel ernstigere zaken dan de moord op een verwend USA kutje. Er verdwijnen per dag 100den meisjes. Alleen die hebben de pech te wonen in holen van de wereld waar niemand een fuck om geeft.

    Joran heeft gewoon geluk dat ze pa een advocaat is en precies weet hoe je de boel besodemieterd en weg komt met dit soort zaken. Het zou me niet eens verbazen als zijn vader het lijk zelf in huize Van Der Sloot ergens in de kelder heeft ingemetseld.


  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Ja PR de Vries is een zelfingenomen eikel en heeft zn interviewstijl regelrecht gejat van Willibrord Frequin.
    Ja die Nathalee zal wel een losbol geweest zijn.
    Maar die Joran weet 1000% zeker wat er gebeurd is die nacht, en is op zn minst medeplichtig aan moord (en verkrachting??)!!!
    Het feit dat hij en die broertjes de ene leugen vervangen door de ander bevestigt dit. Die moeder probeert uit alle macht om haar zoon in een beter daglicht te plaatsen en zn vader heeft ook al meermalen geprobeerd om het onderzoek te saboteren. Die ouders weten denk ik ook wat er gebeurd is die avond.

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lunatic View Post
    zelfmoord lijkt me niet. want dan hadden ze haar body wel gevonden denk ik. Maarja idd het verhaal rammelt aan alle kanten. Joram geloof ik niet helemaal. hoewel hij toch ook echt goede argumenten had. Zo ook z´n moeder. er is wellicht niet of bijna niet onderzocht hoe die meid was. en je hoort ook vrij weinig van de andere kant van het verhaal. Ook had z´n moeder gelijk over die posters. De pers is er heel erg goed in om het één en ander te verdraaien...

    blijft een bizare zaak
    Welke goede argumenten had die Joran dan?
    Knap als je alleen al moet liegen over wie je thuis afgezet heeft, klopt natuurlijk voor geen meter.en zo zijn er teveel leugens.

    Wat me ook verbaasd is dat Die Joran geen enkele keer maar ook iets van emotie laat zien dat er een meisje is verdwenen cq vermoord, dan ben je toch wel kei en kei hard en schuldig als de pest.

    Volgens mij komt Peter R. met vragen en bewijzen waar hij geen antwoord op krijgt, hij heeft zijn zaakjes "wel"op orde volgens mij.Hij confronteerd keihard waar dat nodig is, als mensen onschuldig zijn lijkt het me niet zo moeilijk om de waarheid te vertellen en mee te werken aan een onderzoek waarbij bv. een tiener is verdwenen... het zal je dochter maar zijn...

    En dat dat meisje afgeschilderd word als slet en junk pff walgelijk, kijk eens om je heen wat tieners doen, kom op zeg kijk ff hoe het er in Loret aan toe gaat gewoon een aantal jaren flink feesten op jonge leeftijd lijkt me niet meer dan normaal, ben je dan gelijk een probleem geval (mij niet meegerekend dan)
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Made
    Posts
    2.779
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Whatever er gebeuren wel ernstigere zaken dan de moord op een verwend USA kutje. Er verdwijnen per dag 100den meisjes. Alleen die hebben de pech te wonen in holen van de wereld waar niemand een fuck om geeft.
    Kan me niet voorstellen dat er iets ergers bestaat dan dat je dochter verdwenen / vermoord is, wat is er nog erger dan?

    Wat een kul dat dat meisje verwend is, so what dat haar ouders hard werkte voor een goede boterham heeft er toch geen reed mee te maken of zie ik dat verkeerd?
    Ik heb een bloedhekel aan bumperklevers, vandaag zat er weer eentje voor me!

  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by harry View Post
    Welke goede argumenten had die Joran dan?
    Knap als je alleen al moet liegen over wie je thuis afgezet heeft, klopt natuurlijk voor geen meter.en zo zijn er teveel leugens.

    Wat me ook verbaasd is dat Die Joran geen enkele keer maar ook iets van emotie laat zien dat er een meisje is verdwenen cq vermoord, dan ben je toch wel kei en kei hard en schuldig als de pest.

    Volgens mij komt Peter R. met vragen en bewijzen waar hij geen antwoord op krijgt, hij heeft zijn zaakjes "wel"op orde volgens mij.Hij confronteerd keihard waar dat nodig is, als mensen onschuldig zijn lijkt het me niet zo moeilijk om de waarheid te vertellen en mee te werken aan een onderzoek waarbij bv. een tiener is verdwenen... het zal je dochter maar zijn...

    En dat dat meisje afgeschilderd word als slet en junk pff walgelijk, kijk eens om je heen wat tieners doen, kom op zeg kijk ff hoe het er in Loret aan toe gaat gewoon een aantal jaren flink feesten op jonge leeftijd lijkt me niet meer dan normaal, ben je dan gelijk een probleem geval (mij niet meegerekend dan)
    x2

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    ja sorry. beetje onduidelijk. maar ik bedoelde eigenlijk dat de politie erg lastig is bij zo´n verhoring. dat gaf hij ook aan. Wat hij zegt herken ik zelf ook. Heb ook wel is een verhoring gehad en ze leggen daar woorden in je mond. Ze hebben idd vantevoren al een analyse gemaakt en zoeken alleen maar een bevesteging. Snap best dat je daarom niet steeds weer en weer het zelfde verhaal wil vertellen. maarja dit neemt niet weg dat hij gewoon fout zit omdat hij vanaf het begin al liegt.

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by lunatic View Post
    . Wat hij zegt herken ik zelf ook. Heb ook wel is een verhoring gehad en ze leggen daar woorden in je mond.
    Zie wel, alleen maar criminelen in de vechtsport!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Ede
    Posts
    1.830
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Zie wel, alleen maar criminelen in de vechtsport!
    Ik had je kunnen nakken, maarja deed ik niet.
    Ik bleef bij ons verzonnen leugentje

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.782
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by lunatic View Post
    Ik had je kunnen nakken, maarja deed ik niet.
    Ik bleef bij ons verzonnen leugentje
    Ja hebben we goed gedaan, maarja die Joran kennen we toch niet dus maakt niet uit dat ie bijna voor ons had moeten zitten

  23. #23
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RisingSun View Post
    Zie wel, alleen maar criminelen in de vechtsport!


  24. #24
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    South Park
    Posts
    759
    vCash
    126000

    Default

    Ach weet je, hij blijft maar steeds in de belangstelling.. Hij zoekt het ook steeds weer op, daar zal hij ongetwijfeld veel geld mee verdienen maar als ik onschuldig was dan hoefde ik geen geld te verdienen door uitbuiting van de zaak Natalee! Ik zou dan mijn 'normale'leventje weer willen oppakken... wat jullie?

  25. #25
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Zo, wat een boel Columbo's hier.
    Knap hoor, die zorgvuldige analyses van een zaak die zich drieduizend kilometer hiervandaan afspeelde en waarvan niemand het dosier of de betrokkenen kent.

    als ik onschuldig was dan hoefde ik geen geld te verdienen door uitbuiting van de zaak Natalee! Ik zou dan mijn 'normale'leventje weer willen oppakken
    Wa-ter-dicht!

    Joran mag van mij ook spoorloos verdwijnen, samen met die twee broertjes. Er klopt helemaal niets van hun verhaal
    Dat is pas een goed werkend rechtssysteem,,,

    Wat me ook verbaasd is dat Die Joran geen enkele keer maar ook iets van emotie laat zien dat er een meisje is verdwenen cq vermoord, dan ben je toch wel kei en kei hard en schuldig als de pest.
    De jarenlange ervaring als rechercheur klinkt hier duidelijk in door.

    Als je er niet bij was die nacht "weet" je jack-shit over wie er schuldig is aan de verdwijning.
    Het is zeer waarschijnlijk dat die pannekoek er meer van weet, maar doe niet alsof je "weet" dat ie schuldig is aan iets.

    Ya know, just lookin' out for my murderous homies...
    Peace out.
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •