En het is waar, dus hou die lange tenen maar bij je
WaarMaarRaar.nl - Veel Belgen poetsen tanden niet
En het is waar, dus hou die lange tenen maar bij je
WaarMaarRaar.nl - Veel Belgen poetsen tanden niet
Hahaha!
Christophe! Dat rijtje groene dingen rechtsboven je artikelen:
Dat zijn je tanden!
![]()
"Kill my demons, and you might kill my angels too"
Omdat ik het zo goed vind, dat onze belg hier wijselijk niet op reageert in de hoop dat de topic snel naar blz 18 verdwijnt, wil ik hem toch even naar boven halen
Allez dan, Ik speel niet met uw voeten, ik maak slechts een wiets.
"Kill my demons, and you might kill my angels too"
Damn, heb net een haring met (heel veel) uitjes op.
Die shit nakt je hard.
Originally Posted by De dikke nudist
Allez Christophe, is dat niet goed dan?![]()
weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl
Waar?! Is dat wetenschap ... een steekproef veralgemenen! Zo kan ik ook vast heel erg leuke "feiten" over "de Nederlanders" vinden!
Wie zijn die 500 Belgen?! Eén of ander achtergesteld Waals dorp waar maar 40% 's morgens opstaat om te gaan werken? Er zitten daar ook 12 gekken die hun tanden "bij voorkeur in de auto" poetsen?! Straf! Ik ben al 100% van m'n leven Belg en 0% van de Belgen die ik ken, poetst z'n tanden in de wagen.
LMAO!!! Zo mooi dat vlamingen alles wat negatief is mee afgeven op de wallonen!
What am I? Flypaper for freaks?!
Hoi mijn moeder is ook vlaams. Maar we leven al heel ons leven in nederland.
Helaas....Het is waar.
Heel veel vlamingen hebben rotte tiffies.
En ja, Ze stinken dus ongeloofelijk uit hun bek. Ook leden van mij familie die ik dus om die reden ook niet meer wil zien.
Hoe dieper je in belgie afreist hoe viezer en vuiger het wordt. Ik was eens op een campingtrip in de ardennen. zat daar in een caféke bestelde een biertje en maakte een grapje.
Gvd wat denk je... gaan al die belgen opeens lachen om me grapje. Dus ik kijken natuurlijk. zie is alleen maar groene en zwarte plekken in die monden van dat volk. Ik dacht dus serieus dat ik ff in een zombie film terecht was gekomen. ik had gelijk gegeten en gedronken. Ik vond het niet meer nodig om mijn biertje op te drinken zo onsmakelijk was het.
Gadver de gatverdamme.
Dus hier een belg die het kan beamen.
Ik weet serieus niet wat daar aan de hand is...
Mijn mening:
Ik denk dat vlamingen bang zijn voor de tandarts, serieus!!
x1000.000
Ik wil nog wel eens in Belgenland komen en me onderhouden met deze soort. Ik moet echter vaststellen dat de mensen die zich in mijn kringen begeven, wel hun tanden poetsen. Waarom ze dan nog uit hun bek stinken is mij een raadsel...
Misschien komt het omdat belgen zoveel poep praten?
Veel belgen gaan ook naar de sexclub. ze hebben daar andere gewoontes.
Waar wij nederlanders graag trio'n. Pijpen belgen graag drollen.
Dit zou ook een verklaring kunnen zijn
Misschien kunnen belgen wel niet goed beffen... of veegt de belgische vrouw haar scheur naar beneden schoon ???
Het is een feit dat mannen die sperma slikken uit hun muil stinken. Er zijn onderzoeken naar gedaan.
Hoe homosexueel is belgie eigenlijk?
ik geloof dat barclay iets te dicht bij België woont ofzo...
of komt je schoonfamilie daar vandaan?
Bookmarks