MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default Dankbetuiging Slamm nav overlijden Ginty Vrede

    Hierbij willen wij namens Team SLAMM een ieder bedanken die ons vanaf 28januari j.l. op enigerlei heeft geholpen/gesteund na het overlijden van Ginty Vrede.

    Het is voor ons een enorm verlies niet alleen als vechter maar voornamelijk als mens. De persoon Ginty was iemand die zoveel rust, warmte en vriendelijkheid uitstraalde, iemand die zeer positief en oprecht in het leven stond. Tijdens onze trip naar Las Vegas hebben wij de echte Ginty nog beter leren kennen en kwamen voor het gevecht plaatsvond tot de conclusie dat hij een ware kampioen is in ieder opzicht. Een uitzonderlijke jongen die helemaal voor zijn sport ging en net dat beetje extra in zich had wat vele anderen missen.
    Bij ons schieten woorden te kort en de enige vraag die blijft rond spoken is “ waarom?”.
    Wij stellen alles in werking om zijn familie te helpen Ginty een waardig afscheid te geven, het afscheid dat een kampioen verdient. Dit is het minste wat wij kunnen doen.

    Wij van SLAMM zijn behoorlijk van slag en vinden het zeer moeilijk de draad weer op te pakken. Deze gebeurtenis heeft ons doen nadenken en wederom komen we tot de conclusie dat alle haat en nijd, alle moeilijkheden tussen promotors zo onnodig en overbodig is, dit blijkt maar weer uit een gebeurtenis als dit. Alles valt in het niets.

    Onze dank gaat uit naar Ivan Hippolyte, Milco, Dick Vrij, Edwin van Os, Magmut van Gentlemen Promotions, Eddie van Team Souwer, M-1organisatie, QN Sport, SBS6, AT5 en in het bijzonder naar Robbie Timmers van Fight Talk, Tyrone Spong en de vechters van Team SLAMM die de hele avond en nacht met ons zijn gebleven in het AMC. Uiteraard ook sportschool Pancration die vanaf het begin er alles aan hebben gedaan om Ginty in leven te houden en ons eveneens de hele nacht hebben bijgestaan. Tevens willen wij Black Label (het management van Tyrone Spong) enorm bedanken voor hun aanwezigheid op de desbetreffende avond, en de gesprekken die tussen ons hebben plaats gevonden. Wij hopen dat dit zich zal voortzetten en zien dit als iets wat alleen
    Ginty Vrede voor elkaar kon krijgen.

    Ginty heeft in zijn korte tijd op aarde vele mensen geraakt en ook al rest ons zoals eerder genoemd alleen nog de vraag “ waarom? ”, moeten wij concluderen dat hij blijkbaar zijn taken heeft vervuld en nu als engel over ons zal waken.

    Met de volgende regels willen wij afsluiten:

    Zelfs al ga ik door een dal van diepe duisternis,
    ik vrees geen kwaad, want Gij zijt bij mij
    Psalm 23

    SLAMM!


    Last edited by chief108; 30-01-2008 at 12:21. Reason: >>op verzoek iets toegevoegd aan tekst<<
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    OSU!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default






















  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    heel mooi harmen...reps
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    RIP

    SBS UITZENDING

    YouTube - Ginty Vrede

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    303
    vCash
    126000

    Default

    Mooie pics Harmen. Thnx.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Het is het minste wat je kan doen..
    Hopelijk geeft het de steun die de familie en vrienden hard nodig hebben.
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    RIP

    SBS UITZENDING

    YouTube - Ginty Vrede
    Erg aangrijpend filmpje.. Ik hoop echt met heel mijn hart dat die belt op tijd terug in nederland is.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Een laatste OSU



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  10. #10
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Beelden van Slamm-promo vorig jaar.

    YouTube - RIP Ginty Vrede

  11. #11
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    knap gedaan heren.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    4.760
    vCash
    124750

    Default

    Krijg er een brok van in m'n keel, verschrikkelijk gewoon.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Deventer
    Posts
    2.506
    vCash
    126000

    Default

    gewoon tranen in mijn ogen.
    echt tragisch is zijn veel te vroege overlijden
    A big chest makes you look like Captain UpperBody; a superhero no one wants to dress up like during Halloween

  14. #14
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Hierbij willen wij namens Team SLAMM een ieder bedanken die ons vanaf 28januari j.l. op enigerlei heeft geholpen/gesteund na het overlijden van Ginty Vrede.

    Het is voor ons een enorm verlies niet alleen als vechter maar voornamelijk als mens. De persoon Ginty was iemand die zoveel rust, warmte en vriendelijkheid uitstraalde, iemand die zeer positief en oprecht in het leven stond. Tijdens onze trip naar Las Vegas hebben wij de echte Ginty nog beter leren kennen en kwamen voor het gevecht plaatsvond tot de conclusie dat hij een ware kampioen is in ieder opzicht. Een uitzonderlijke jongen die helemaal voor zijn sport ging en net dat beetje extra in zich had wat vele anderen missen.
    Bij ons schieten woorden te kort en de enige vraag die blijft rond spoken is “ waarom?”.
    Wij stellen alles in werking om zijn familie te helpen Ginty een waardig afscheid te geven, het afscheid dat een kampioen verdient. Dit is het minste wat wij kunnen doen.

    Wij van SLAMM zijn behoorlijk van slag en vinden het zeer moeilijk de draad weer op te pakken. Deze gebeurtenis heeft ons doen nadenken en wederom komen we tot de conclusie dat alle haat en nijd, alle moeilijkheden tussen promotors zo onnodig en overbodig is, dit blijkt maar weer uit een gebeurtenis als dit. Alles valt in het niets.

    Onze dank gaat uit naar Ivan Hippolyte, Milco, Dick Vrij, Edwin van Os, Magmut van Gentlemen Promotions, Eddie van Team Souwer, M-1organisatie, QN Sport, SBS6, AT5 en in het bijzonder naar Robbie Timmers van Fight Talk, Tyrone Spong en de vechters van Team SLAMM die de hele avond en nacht met ons zijn gebleven in het AMC. Uiteraard ook sportschool Pancration die vanaf het begin er alles aan hebben gedaan om Ginty in leven te houden en ons eveneens de hele nacht hebben bijgestaan. Tevens willen wij Black Label (het management van Tyrone Spong) enorm bedanken voor hun aanwezigheid op de desbetreffende avond, en de gesprekken die tussen ons hebben plaats gevonden. Wij hopen dat dit zich zal voortzetten en zien dit als iets wat alleen
    Ginty Vrede voor elkaar kon krijgen.

    Ginty heeft in zijn korte tijd op aarde vele mensen geraakt en ook al rest ons zoals eerder genoemd alleen nog de vraag “ waarom? ”, moeten wij concluderen dat hij blijkbaar zijn taken heeft vervuld en nu als engel over ons zal waken.

    Met de volgende regels willen wij afsluiten:

    Zelfs al ga ik door een dal van diepe duisternis,
    ik vrees geen kwaad, want Gij zijt bij mij
    Psalm 23

    SLAMM!


    http://img148.imageshack.us/img148/3...tyvredeid2.jpg
    REPS!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    8.134
    vCash
    126000

    Default

    kippevel en tranen... @ harmen mooie foto''s reps man!

    What am I? Flypaper for freaks?!


  16. #16
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

  17. #17
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Mooie foto's Harmen, reps.

    Ontsteltenis overheerst hier nog steeds, en dat terwijl ik Ginty niet eens kende.

    R.I.P.
    2x
    zo erg... hij was nog zo jong.. ; hij is een idool voor mij.. zo jong zo veel bereikt, en nog zo veel te bereiken..
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  18. #18
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Mooie foto's Harmen, reps.

    Ontsteltenis overheerst hier nog steeds, en dat terwijl ik Ginty niet eens kende.

    R.I.P.
    heel apart, maandag avond bracht ik Fightscene bij hardcoregym en ik zei tegen aantal jongens daar Let maar op deze jonge (Ginty vrede) gaat over aantal jaren de K1 in. een topper zei ik en paar uur later las ik de trieste bericht hiero.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    jezus man wat verschrikkelijk rip en sterkte

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •