MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 60
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default 't zal je maar gebeuren: Joop Gottmers

    Ik kwam dit tegen tijdens het zappen, de man is oud Europees kampioen en Nederlands kampioen kickboxen. Nu wil hij zich na een bewogen leven inzetten voor de jeugd. Vond het best interessant om te zien. Kende de man ook nog niet, weet iemand iets meer van zijn vechtsport carrière ?

    Datum uitzending: 29-01-2008 22:50

    Afl.: Vechten tegen de bierkaai. Joop Gottmers (44) was Europees kampioen kickboksen en verdiende miljoenen aan de handel van drugs. Toen hij voor de tweede keer uit de gevangenis kwam had hij binnen een paar dagen alweer een kilo cocaïne op zak voor de verkoop. Nu is hij preventiewerker bij de stichting Voorkom en reist stad en land af om op scholen te vertellen over de gevaren van alcohol en drugs. 'Ik moet elke keer opnieuw de strijd aangaan met de kinderen', zegt hij. 'Soms is het gemakkelijk, maar meestal moet ik diep gaan om hun aandacht te pakken'. Gottmers weet wat het is om verslaafd te zijn. Hij begon rond zijn vijftiende met drugs te experimenteren en was later ook handelaar van allerlei verdovende middelen. Tevens maakte de agressieve Gottmers carrière als vechtsporter. Een politieman die hem van jongs af aan gekend heeft: 'Joop was een echt zware crimineel met een enorme uitstraling. Elke politieman in Bergen op Zoom kende hem en was bang om door hem in elkaar geramd te worden. De verandering die hij heeft doorgemaakt is heel bijzonder.' Het opmerkelijke levensverhaal van een keiharde knokker die nu met hart en ziel strijd tegen het steeds groter wordende probleem van drank en drugsgebruik onder jongeren.

    Uitzendinggemist.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jarno View Post
    Ik kwam dit tegen tijdens het zappen, de man is oud Europees kampioen en Nederlands kampioen kickboxen. Nu wil hij zich na een bewogen leven inzetten voor de jeugd. Vond het best interessant om te zien. Kende de man ook nog niet, weet iemand iets meer van zijn vechtsport carrière ?

    Datum uitzending: 29-01-2008 22:50

    Afl.: Vechten tegen de bierkaai. Joop Gottmers (44) was Europees kampioen kickboksen en verdiende miljoenen aan de handel van drugs. Toen hij voor de tweede keer uit de gevangenis kwam had hij binnen een paar dagen alweer een kilo cocaïne op zak voor de verkoop. Nu is hij preventiewerker bij de stichting Voorkom en reist stad en land af om op scholen te vertellen over de gevaren van alcohol en drugs. 'Ik moet elke keer opnieuw de strijd aangaan met de kinderen', zegt hij. 'Soms is het gemakkelijk, maar meestal moet ik diep gaan om hun aandacht te pakken'. Gottmers weet wat het is om verslaafd te zijn. Hij begon rond zijn vijftiende met drugs te experimenteren en was later ook handelaar van allerlei verdovende middelen. Tevens maakte de agressieve Gottmers carrière als vechtsporter. Een politieman die hem van jongs af aan gekend heeft: 'Joop was een echt zware crimineel met een enorme uitstraling. Elke politieman in Bergen op Zoom kende hem en was bang om door hem in elkaar geramd te worden. De verandering die hij heeft doorgemaakt is heel bijzonder.' Het opmerkelijke levensverhaal van een keiharde knokker die nu met hart en ziel strijd tegen het steeds groter wordende probleem van drank en drugsgebruik onder jongeren.

    Uitzendinggemist.nl
    Bergen op Zoom? Daar kom ik vandaan man. Nog nooit van die knakker gehoord?

  3. #3
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Heb die uitzending net bekeken. Boeiend verhaal opzich. Maar ik ken m ook niet van z'n carriere, in die tijd was het voor mij nog voetbal wat de klok sloeg. Maar misschien iemand van de oude garde die dit weet? Ben ook wel benieuwd geworden.

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    ik ken toch aardig wat van de oude rotten maar van deze heb ik nog nooit gehoord..

  5. #5
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    leuke uitzending !

  6. #6
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Ik ken de beste man niet, ik vraag me af wie wel....

  7. #7
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Goeie reclame voor de sport!

    Hoort allemaal bijelkaar; drugs, crimeinelen, geld, politieagenten in elkaar slaan en natuurlijk kickboksen!
    HIEP HIEP HOERA!!!!

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    20 gram coke per dag??? Ik weet niet of dit wel kan hoor, ik vraag het mij echt af...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Als ie Europees kampioen was moet toch wel iemand 'm kennen? 20 gram coke per dag... tsja dan is je neusschotje zo weg

  10. #10
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    502
    vCash
    126000

    Default

    gek dat niemand hem kent hij is 44 nu dus komt ie toch wel uit het tijdperk van een aantal toppers...

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Bergen op Zoom? Daar kom ik vandaan man. Nog nooit van die knakker gehoord?
    Hoe kan dat, Iwan ?

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default



    Joop Gottmers vs Jan Wessels

    Ik kan Joop Gottmers wel. Ik heb hem vaak zien vechten. Hij kwam uit voor Rocky gym uit Bergen op zoom. Zijn trainer was Cees Masseurs en Rocky gym, had in die tijd ook o.a Gerrit Hopmans, Mohamed, Andre Masseurs en Luce Verheye. Hij was een harde vechter en fysiek sterk. Hij was A klasse en hij was een middengewicht.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Als je info nodig hebt is daar altijd Hammerkick
    Thanks!!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Als je info nodig hebt is daar altijd Hammerkick
    Thanks!!
    x2! reps voor professor Hammerkick

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    x2! reps voor professor Hammerkick
    x3!!!

  16. #16
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Hammerkick! REPSSSS!!!

  17. #17
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Utrecht
    Posts
    151
    vCash
    126000

    Default

    Tsjonge jonge echt soms een forum waar alleen de huidige
    jonge vechters gekend worden!!!!!!!!!!!

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Highline View Post
    ik ken toch aardig wat van de oude rotten maar van deze heb ik nog nooit gehoord..
    Hee, Mark. je moet maar eens aan Cor vragen, of hij hem kent. Hij heeft ook nog voor Maeng Ho gevochten. Als, je op het filmpje kijkt, zie je Joop vechten in de Jaap Edenhal tegen Bob Schreiber. Dat was op 22 april 1990, toen kwam Joop uit voor Maeng Ho. Volgens mij, heeft hij daarna niet meer gevochten.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    8.002
    vCash
    126000

    Default

    ok bedankt voor de info dirk, ik zal het eens aan ramon en cor vragen/ laten zien!

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Thanks Dirk, in 1990 zat ik net in de eerste klas van de LTS en was toen met hele andere dingen bezig. Dat jaar kwam de LHNO bij ons op school erbij .
    Vind het echt tof om beelden en knipsels uit die tijd te zien, helpt echt veel bij how is how.
    Last edited by Jarno; 01-02-2008 at 07:20.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu Dirk Hammerkick is net Peter de vries maar dan in de vechtsport het martial art budo

    klasse gozer your day

    dikke reps verdien jij


    sportgroeten



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  22. #22
    chief108 Guest

    Default

    hammerkick rulezzz....

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.803
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hammerkick View Post
    http://img516.imageshack.us/img516/7706/img087qe9.jpg

    Joop Gottmers vs Jan Wessels

    Ik kan Joop Gottmers wel. Ik heb hem vaak zien vechten. Hij kwam uit voor Rocky gym uit Bergen op zoom. Zijn trainer was Cees Masseurs en Rocky gym, had in die tijd ook o.a Gerrit Hopmans, Mohamed, Andre Masseurs en Luce Verheye. Hij was een harde vechter en fysiek sterk. Hij was A klasse en hij was een middengewicht.
    Gerritje kon ik persoonlijk, maar die Gottmers heb ik echt nog nooit van gehoord.

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iwan666 View Post
    Gerritje kon ik persoonlijk, maar die Gottmers heb ik echt nog nooit van gehoord.


    Ik ging vooral in die tijd naar heel veel gala's en in Brabant, waren er toen nog niet zoveel a klassers. In 1988 was ik bij een heel groot gala, in Bergen op Zoom. Joop vocht daar toen ook, hij vocht daar een van de a partijen.

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default



    Verslag van Joop Gottmers vs Bob Schrijber, van zondag 22 april 1990 Jaap Edenhal.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •