MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    den helder
    Posts
    2.914
    vCash
    126000

    Default Sportvoeding mijn ervaring

    Beste mensen, hier mijn verhaal.

    Nutriworld is de grootste importeur van Europa in sportvoeding, van gewichtsverlies tot anti veroudering supplementen. Wij zijn gekend voor onze kennis van producten, betrouwbaarheid, snelle levering!! en lage prijzen!!


    Even voorstellen.
    Mijn naam is Jorina Baars, ik doe al zo’n 12 jaar aan kickboxen. Mijn resultaten tot nu toe zijn tweevoudig Nederlands tweevoudig Europees en Wereld kampioen. Ik word al ongeveer een jaar gesponsord door Nutriworld. Ik doe aan topsport, ik train 6 dagen in de week waarvan 3 dagen in de week twee maal per dag. U begrijpt dat ik dus enorm veel van mijn lichaam vraag, en niet meer zonder sportvoeding kan.
    Zonder sportvoeding,
    maandag begon op zich goed, de training liep die dag vaak lekker.
    Dinsdag had ik vaak nog spierpijn van maandag, maar ik moest weer aan de bak met trainen. Doordat ik nog spierpijn had ging de training al vaak niet zoals ik wilde.
    Woensdag voelde mijn lichaam al “leeg”, ik had nog steeds spierpijn van maandag en trainen ging weer niet zoals het moest zijn.
    Donderdag ging het meestal gelukkig wel weer met de spierpijn, maar mijn lichaam voelde nog steeds “leeg”. De training ging vaak wel weer lekker qua snelheid en conditie, maar qua hardheid zeker niet op en top.
    Vrijdag had ik weer spierpijn van donderdag, kortom trainen ging weer niet op en top zoals het zou moeten. Snel vermoeid, weinig kracht en conditie in de spieren.
    Zaterdag heb ik altijd een rust dag, die moet ik echt nemen omdat dan mijn lichaam weer een klein beetje kan herstellen.
    Zondag trainen we alleen sparren, ik heb daar nooit echt moeite mee gehad en daar heb ik ook vaak geen spierpijn van.

    Uitleg sportvoeding die ik gebruik,