MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 123
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default Sportvoeding.. wie heeft welke ervaringen met wat???

    Gezien een andere topic in dit forum deze topic met een iets andere toon.

    Wie vult zijn voeding aan met sport voeding/suplementen.

    Waarom, welke resultaten en wel of niet tevreden...

    Brand los...


    O Ja laten we elkaar niet afbranden , maar tips of eventuele aanvullingen bieden...iets waar dit Forum wel voor bedoeld is..

    Ik zal als eerste posten...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Mijn voeding schema ziet er als volgt uit..

    Opstaan: glas water met L-citruline(http://www.healthfactor.be/citruline.asp)

    7 / 8 u ontbijt : 4 bruine boterhammen met honing of kip Multi vit. /Omega 3/ Glucosamine. Whey proteine shake.

    11uur na training: Vitargo shake met amino`s. http://www.vitargo.nl/

    12.30u: Broodmaaltijd 4 / 6 boterhammen met honing/apelstroop/kaas of kip. Proteine shake ( whey isolaat/whey concentraat,lactabumine-hudrosulfaat,tarwe proteine isolaat en ei albumine) combinatie voor snelle en langdurige afgifte van proteine aan het lichaam.

    15.30 uur: 4 boterhammen met 150 gram Tonijn.

    17.30uur: warme maaltijd. rijst/pasta soms aardap....groente..200gram kip of rund vlees.

    20/21uur : MAgere kwark 500gr of Kip 250 gram.

    23uur: Eiwit shake ( whey isolaat/whey concentraat,lactabumine-hudrosulfaat,tarwe proteine isolaat en ei albumine) combinatie voor snelle en langdurige afgifte van proteine aan het lichaam.

    glas water met L-citruline(http://www.healthfactor.be/citruline.asp)
    Glucosamine tablet

    Voor de nacht neem ik ook melatonine in...dit geeft de geest iets meer rust zodat ik de volgende dag weer lekker fris op sta..


    ligt eraan wanneer ik mijn 2e training van de dag heb... of om 14 uur of in de avond rond 19uu.. ik neem namelijk na de training nog een Viatrgo shake om zo gelijk mijn spieren weer snel voeding te geven.

    Ik drink zeker 3 tot 4 liter water tussen de maaltijden door..drink thee en soms 1 of 2 kopjes koffie per dag.



    Soms schiet er wel eens een maaltijd bij in door mijn werk..24uur per dag beschikbaar staan trekt soms zijn spoor in je voedings schema en rust.
    Last edited by The Bulldog; 02-02-2008 at 01:11.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    iemand toevallig ervaring met black betas ?

    creatine ga ik altijd wel goed op. dus ben benieuwd naar dit spul

    wel prijzig btw

  4. #4
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Pekel!
    Posts
    939
    vCash
    126000

    Default

    kijk dit vind ik dus wel mooi en informatief!

    goed innitiatief underdog!!

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    dude.. jij eet veel...

    ik ben zelf bezig om naar een eetpatroon van vlees, groente, fruit en water te gaan.. maar in stappen..

    in plaats van fris drink ik lessini citroen limonade (niet te sterk)... en in plaats van een reep chocola ofzo zit ik nu aan de lange vingers... en eet nu meer fruit en groente... zat al een tijdje aan minder koolhydraten, eet weinig pasta, aardappels of rijst.. zo nu en dan wel als er bezoek is of als ik ergens ben..

    eerst dat eetpatroon maar eens goed op orde krijgen en dan ga ik maar eens onderzoek doen naar voedingssupplementen

  6. #6
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    dude.. jij eet veel...

    ik ben zelf bezig om naar een eetpatroon van vlees, groente, fruit en water te gaan.. maar in stappen..

    in plaats van fris drink ik lessini citroen limonade (niet te sterk)... en in plaats van een reep chocola ofzo zit ik nu aan de lange vingers... en eet nu meer fruit en groente... zat al een tijdje aan minder koolhydraten, eet weinig pasta, aardappels of rijst.. zo nu en dan wel als er bezoek is of als ik ergens ben..

    eerst dat eetpatroon maar eens goed op orde krijgen en dan ga ik maar eens onderzoek doen naar voedingssupplementen
    Het is een groot misverstand dat je weinig moet eten om je vet percentage naar beneden te brengen.

    Veel maaltijden verdeeld over de dag ...en je lichaam gaat door het constante verbranden om meer vragen...

    Ligt er wel aan wat je eet natuurlijk...

    Ik woog vorige week op de weging in Zutphen 106.2 met een redelijk vet percentage.


    gezien mijn gewicht niet gek dat ik meer eet dan jij doet Chico...
    Last edited by The Bulldog; 02-02-2008 at 16:33.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    tja... je weegt maar 10 kilo meer dan ik hoor

    denk alleen dat je een stuk groter bent

    Ik probeer nu gezonder eten en harder trainen om af te vallen... ben de dieeten een beetje zat..

  8. #8
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Dieten is inderdaad klote..en als je jezelf een goed voedingpatroon aanleert en er echt aan went is het een automatisch iets...

    en let wel in het weekend eet ik wat ik wil , met de nodig eiwitten...maar dan merkt het lichaam weinig van bruinbrood....hehehe meer van mac en dergelijke...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    @ Underdog, je (onbedoelde?) boodschap is aangekomen.

    ...dat pak je stukken beter (positiever) aan dan ik. Ik heb nog een hoop te leren...wijze les dus.

    Je voedingsschema ziet goed doordacht uit, verander je nog het een en ander over een jaar genomen (bulken, cutten, ander percentage eiwitten??)
    106kg en geen overtollige spiermassa aanwezig, zo te zien.
    Opvallend die melatonine. Nachtrust is natuurlijk wel erg belangrijk idd.

    Toch denk ik dat je ditzelfde gewicht (en vetvrije massa) ook zou hebben als je al die eiwitsuppl. zou vervangen door proteine uit 'normale' maaltijden.
    Ik weet dat er veel info is mbt verschillende soorten eiwitten, toch...
    Kern is om zo snel mogelijk na de training je lichaam in een anabole staat te krijgen, dus suikers en eiwitten.
    wat denk jij daar zelf van???

  10. #10
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    nice, merk je veel effect van die citruline?

  11. #11
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    Kern is om zo snel mogelijk na de training je lichaam in een anabole staat te krijgen, dus suikers en eiwitten.
    kijk dat zeg ik ook altijd en prop me vervolgens vol met chocolade, bier en droge worsten.
    en dan weer balen...

  12. #12
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    kijk dat zeg ik ook altijd en prop me vervolgens vol met chocolade, bier en droge worsten.
    en dan weer balen...

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    @ Underdog, je (onbedoelde?) boodschap is aangekomen.

    ...dat pak je stukken beter (positiever) aan dan ik. Ik heb nog een hoop te leren...wijze les dus.

    Je voedingsschema ziet goed doordacht uit, verander je nog het een en ander over een jaar genomen (bulken, cutten, ander percentage eiwitten??)
    106kg en geen overtollige spiermassa aanwezig, zo te zien.
    Opvallend die melatonine. Nachtrust is natuurlijk wel erg belangrijk idd.

    Toch denk ik dat je ditzelfde gewicht (en vetvrije massa) ook zou hebben als je al die eiwitsuppl. zou vervangen door proteine uit 'normale' maaltijden.
    Ik weet dat er veel info is mbt verschillende soorten eiwitten, toch...
    Kern is om zo snel mogelijk na de training je lichaam in een anabole staat te krijgen, dus suikers en eiwitten.
    wat denk jij daar zelf van???
    Helemaal mee eens... eigenlijk met alles wat je zegt...over de eiwitten en de voeding na de training dan...

    Betreft de voeding na de training, vandaar de VITARGO en AMINO`s gevolgd door een goede maaltijd als ik thuis ben...


    betreft het eten van eiwitten....als ik het aantal grammen eiwitten zou moeten eten barst ik uit elkaar en...ik heb de tijd gewoon niet om steeds zo veel te eten...ik geloof zwaar in het proteinen halen uit zoveel mogelijke bronnen...vandaar de vis/kwark.kip en rund...en de 2 verschillende shakes..

    Ik kreeg de Tip van 1 van de ervaringsdeskundigen in de sport om mijn onbijt te verandreen in BRinta met Whey...dit ga ik vanaf maandag proberen..

    Nee ik bulk niet...heb nu met de teamleiding afgesproken dat ik +100 vecht en dus zal ik gewoon op mijn gevoel afgaan...balans vinden dus...massa/kracht/snelheid/uithoudingsvermogen en explosiviteit zijn voor mij daar bepalend in..

    @ Tapilaha...ik merk idd verrasend veel van de citruline...minder snelle verzuring en lang niet zo`n zwaar gevoel de dag na de tariningen...de vermoeidheid en afvalstoffen lijk je echt uit te pissen..
    Ik was eerst wat sceptisch over dit middel...maar heb mijn mening aangepast...
    Last edited by The Bulldog; 03-02-2008 at 17:34.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Breda
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default ja

    x2
    hier heb ik wat aan.

    Dank!

    Quote Originally Posted by jopke View Post
    kijk dit vind ik dus wel mooi en informatief!

    goed innitiatief underdog!!

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    kijk dat zeg ik ook altijd en prop me vervolgens vol met chocolade, bier en droge worsten.
    en dan weer balen...
    lol haha vandaag me weer tegoed gedaan aan bier en FEBO....

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post

    @ Tapilaha...ik merk idd verrasend veel van de citruline...minder snelle verzuring en lang niet zo`n zwaar gevoel de dag na de tariningen...de vermoeidheid en afvalstoffen lijk je echt uit te pissen..
    Ik was eerst wat sceptisch over dit middel...maar heb mijn mening aangepast...

    aaah strak dan gaat ik die citruline ook 'ns uitproberen

    brinta met whey is trouwens prima te doen als ontbijt.. ik mix 't vaak met een schepje (biologische) pindakaas.. op de een of andere manier mixt t dan wat beter en voegt ook wat smaak toe... paar gevroren bessen, frambozen enzo is ook aan te raden

  17. #17
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    iemand toevallig ervaring met black betas ?

    creatine ga ik altijd wel goed op. dus ben benieuwd naar dit spul

    wel prijzig btw
    dit?
    Black Betas

    dat had Muth toch ook gebruikt ofzo?
    maar dan zat het door de creatine geloof ik...

    >>edit<<
    in Amerika is dat echt een heul stuk goedkoperderder.... Bodybuilding.com - Eight Ball Nutrition Black Betas - PH Responders! On sale now!

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    @ Underdog

    waar haal je dat citruline spul vandaan.. het klinkt interresant

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    perfect body.nl

    Maar denk dat Joop met zijn BE-FIT ook zeker wel het suplement kent...

    JK?
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  20. #20
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    @ UDD

    Misschien een meer bodybuildinggerelateerde vraag, maar wat maakt het uit

    Heb je veel spiermassa behouden na het stoppen met anabolen? Hoeveel woog je toen je nog fanatiek aan bodybuilding deed? En hoeveel woog je voordat je anabolen gebruikte?

  21. #21
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    @ UDD

    Misschien een meer bodybuildinggerelateerde vraag, maar wat maakt het uit

    Heb je veel spiermassa behouden na het stoppen met anabolen? Hoeveel woog je toen je nog fanatiek aan bodybuilding deed? En hoeveel woog je voordat je anabolen gebruikte?
    Ik ben na mijn bodybuilding door prive omstandigheden zowel gestopt geweest met sporten als met gebruik...

    was 132 kg ben nu via 95 kg weer terug tussen 105 en 110 ..
    Even voor de duidleijkheid....het gaat hier over voeding...niet over ondersteuning door andere middelen...

    Daar zijn andere topics voor..waarin ik best vragen wil beantwoorden voor je...

    Ralf
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  22. #22
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Even voor de duidleijkheid....het gaat hier over voeding...niet over ondersteuning door andere middelen...

    Daar zijn andere topics voor..waarin ik best vragen wil beantwoorden voor je...

    Ralf
    In "Het anabole boek" staat ca. 100 blz aan info wat dat betreft:

    http://rapidshare.com/files/89367545/Het_Anabole_Boek.rar.html

  23. #23
    chief108 Guest

    Default

    Willem is zich alvast aan het inlezen om z'n PR benchen te breken...

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    Willem is zich alvast aan het inlezen om z'n PR benchen te breken...
    HAHAHA
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  25. #25
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    op zich wel informatief. echt alle anabolica en merknamen staan er zo'n beetje in. +werking en schadelijke bijwerkingen.
    de schrijver van het boek (??) maakt meesterlijke schrijffouten als "lidtekens" en al in de inleiding noemt ie zichzelf "schrijfer ". waarschijnlijk in zeer beperkte oplage gedrukt en zeker niet bij een uitgeverij. collecters item dus. al was het alleen maar om die mooie aso trainingsfoto's ( ze trainen in een oude kelder of zo)
    al met al meer dan 200 pagina's aan bodybuilding

    p.s. geen anabolen voor willem

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •