MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default recepten en work-out.

    Hoi,

    Ben een goede vriend van wheelie. Hij vertelde mij dat ik via dit forum wel antwoorden kon krijgen op mijn vragen. Ik ben 32 jaar, weeg 75 kg en heb een klein zwembandje. Het vetpercentage daar ligt rond de 23 % terwijl de rest behoorlijk droog is.
    Ik wil in een periode van 12 weken me eigen aan een dieet houden met een perfecte work-out om zo een supermooi afgetraind lichaam te krijgen.
    Ik kom vaak site's tegen waar uitgelegd wordt hoeveel calorieën je mag eten, maar nergens vind ik iets waar bijvoorbeeld kant en klare recepten beschreven staan voor de gehele dag en dan 12 weken lang.( voor gegarandeerd sucses )
    Dit is de eerste keer dat ik zoiets wil gaan doen en ben erg gemotiveerd , maar weet vaak niet wat ik mag eten, behalve komkommers enzo. En wat mag je eten als je 's avonds vaak honger hebt ?? ( heb 's avond meestal andere work-outs waar je achteraf berehonger van krijgt, hehe)

    Dan heb ik de volgende work-out in gedachten :

    6 dagen in de week trainen waarvan 3 dagen cardio en drie dagen fitness.
    Om de dag wisselt dat.
    Ik heb in menshealth gelezen dat een work-out van +/- 60 minuten genoeg is , mits je niet langer dan 45 seconde's tussen de oefeningen laat, maar weet niet of dat klopt.
    Bij elke fitness training pak je 3 spiergroepen, waarvan de ene dag alleen het bovenlichaam en twee dagen later het onderlichaam.
    Bij elke spiergroep doe je 2 verschillende oefeningen met 6 setjes, afwisselend in gewicht en aantal keren.
    Bij cardio weet ik het niet zo. Gewoon rennen denk ik.

    Zoals je merkt is het een beetje chaotisch omdat ik niet alle info heb. Kan iemand mij hierbij tips geven ???

    Fight_club
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    suck my mo-ther-fu-king dickkkkkkkkkkk

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Hoezo 12 weken? Ga je trouwen?

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Smile

    Net voor de zomer.....strand, chick's enzo. Daarbij hadden ze in het magazine menshealth een strenge kuur van 12 weken aangehouden, waarbij 2 reporters meededen. Ze hadden foto's gemaakt vóór en ná. Echt een megaverschil, vandaar.
    suck my mo-ther-fu-king dickkkkkkkkkkk

  4. #4
    chief108 Guest

    Default

    koop je toch gewoon dat boekie the abs diet
    staat vast vol met recepten etc

    anders moet je hier ff rondkijken
    er zijn al enkele keren bijzonder informatieve boeken gepost

  5. #5
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ik heb geen kant-en-klaar antwoord voor je,
    maar met deze link zou je zelf redelijk makkelijk een voedingsschema in elkaar moeten flansen:
    http://voedingsbehoefte.nl/

    je kan je energiebehoefte uitrekenen en er staat hoe je je voeding moet samenstellen, waar je op moet letten etc.
    ik heb deze site slechts vluchtig bekeken; zitten wel wat vreemde dingetjes in hier en daar (zoals geen koolhydraten eten voor je gaat slapen, want snachts verbrand je niets....LOL), maar het is wel makkelijk en overzichtelijk.
    Misschien kunnen andere forumbroeders je verder helpen.
    Ik heb echt een broertje dood aan kalorieen tellen; beter is om een aantal algemene richtlijnen te volgen en dan zelf je schema aanpassen om de juiste 'tuning' te verkrijgen.

    Peter van Zon schrijft artikelen en de Sport&Fitness, zou daar even rondneuzen (mailtje?, blad kopen?), en Joop Kasteel ook, die zit hier ook af en toe.

    Dr zit ook nog een groot kaal vreetmonster op dit forum, genaamd Underdog, die heeft gister zn eetschema gepost. Mogelijk kan hij je verder helpen


    dieten is, net als trainen toch een zaak van proberen, evalueren, aanpassen enz enz,
    iedereen reageert anders..

  6. #6
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Een goed boek waar ik veel uit haal is 'Sportvoedingswijzer' geschreven door Carolien Harms-Ari en Tiny Geerets. ISBN: 90-77072-70-5. Hier staat de hele basis goed beschreven en in duidelijke taal verteld welke voedingsstoffen goed zijn. Ook staan er complete voedingsschema's in. Het is een investering van 20 euro dit boek. Maar ik ben van mening dat een goed boek makkelijker is dan een middag googlen en 1000 tegenstrijdige verhalen te moeten lezen waar je niets wijzer uit wordt

    Succes ermee,

    Groetjes Jos

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •