MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Angry over groepsverkrachting en straf enzo...

    De 18-jarige Abdoel Al Riszk uit Emmen is door de rechtbank in Assen veroordeeld tot anderhalf jaar cel, waarvan drie maanden voorwaardelijk. De man heeft met zes anderen op het station van Emmen een 16-jarig meisje verkracht en drie meisjes van 14 en 15 jaar aangerand.

    Jeugddetentie

    Zes minderjarigen kregen een jeugddetentie tot achttien maanden, waarvan drie maanden voorwaardelijk. De aanrandingen werden gefilmd. Een verdachte werd vrijgesproken, hij stond erbij en keek ernaar.

    --------------------------------------------------------------

    goed ze geven eindelijk volledige namen uit enzo, maar dat is dan ook het enige..

    HOE KUN JE DEZE UITSPRAAK NOU MET DROGE OGEN DOEN?!?!?!

    18 maanden - 1/3 = 12 maanden... oh wacht ook nog drie maanden er gratis af(trekken we die er na of voor de 1/3 strafvermindering af?)
    ach god en die andere jongens waren onder de 18 die konden niet beter weten.. sorry hoor maar als je met zo'n groep vrolijk meedoet dan ben je al gewoon verziekt voor de rest van je leven en weet je heel goed waar je mee bezig bent. gewoon als volwassenen berechten dus. en dan die arme jongen die er maar bij stond(en het filmde?) ach die arme schat wist gewoon niet wat hij moest doen...

    een groepsverkrachting is gewoon een zeer grove, bewuste en zeer walgelijke misdaad en moet gewoon extreem zwaar bestraft worden. waarom krijgens ze sowieso geen tbs?

    -*edit* liet me even gaan-

    Rechters vergeten dat naast dat straffen functioneel moeten zijn(wat dit trouwens totaal niet is), ook recht moeten doen aan de gevoelens van de slachtoffers. Anders gaan mensen het zelf uiteindelijk oplossen. maarja, weer een paar duizend stemmen voor wilders lijkt me.
    Last edited by ijsbier; 05-02-2008 at 20:01.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    juist ja..en joran v/d sloot was toevallig ook een 'gelovige' en hollowee een 'ongelovige'??? houd je bek toch met dat domme gelul man... dit gebeurt helaas in elk deel v/h land ongeacht ras of achtergrond. (editje) en zwaar aangepakt worden zoals bijv castratie zonder verdoving oid.
    Leuk dat je er weer zo'n discussie van probeert te maken... pannekoek.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Post

    Tja, het meisje was er beter vanaf als zij haar pappie verteld had en die actie ondernam. Pappie pakt shotgun en shiet die gast naar de eeuwige jachtvelden. Vervolgens meld hij zich bij de politie, beroept zich op noodweer exces en krijgt een milde straf met tbs.

    *Edit: trouwens die ras bullshit slaat nergens op, geen discussie mogelijjk daarover.
    Last edited by Guillermo; 05-02-2008 at 19:57.
    Fat girlz need lovin too!



  4. #4
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    juist ja..en joran v/d sloot was toevallig ook een 'gelovige' en hollowee een 'ongelovige'??? houd je bek toch met dat domme gelul man... dit gebeurt helaas in elk deel v/h land ongeacht ras of achtergrond. (editje) en zwaar aangepakt worden zoals bijv castratie zonder verdoving oid.
    Leuk dat je er weer zo'n discussie van probeert te maken... pannekoek.
    ok je hebt gelijk ik liet me wel even gaan, maar ik blijf er wel bij dat groepsverkrachting toch wel een voornamelijk on-hollands fenomeen is.

    Ik maak me trouwens bozer om de strafeis.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.385
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zijn die straffen in Nederland zo ontzettend laag ? Van mij mogen al die daders levenslang krijgen.
    Last edited by KO TKO; 05-02-2008 at 20:11.
    "...luck is when preparation meets opportunity." - Ken Shamrock

    "Simplicity is the key to brilliance."
    - Bruce Lee

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by KO TKO View Post
    Waarom zijn die straffen in Nederland zo ontzettend laag ?
    Omdat de crimininaliteit zo ontzettend hoog is, ying yang.... weet je


  7. #7
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij opvalt is dat ze teveel aan de 'rechten' van de veroordeelden denken... WTF??!! ze zijn veroordeeld en ze moeten gestrafd worden.. geen tv'tje etc
    Na de veroordeling vind ik dat de meeste rechten van daders van dit soort vergrijpen van mijn part mogen weg vallen, wat mij betreft nog minder dan een stuk strond.
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  8. #8
    chief108 Guest

    Default

    het waren ook allemaal voetballers...

    en Emmenaren...

  9. #9
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    nekschot?
    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    nekschot?
    x10000000 , alleen hopen dat ze niet gelijk sterven dan en toch een beetje pijn lijden...of is dat beetje too much?
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    Herriner me nog de discussie over "2 op 1 cel" Ze moeten die gasten met 12 man in 1 cel zetten godverdomme! Douchen? Brandslang erop! Vermaak? Hiero, een hamer ga maar werken....

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    typisch, die meisjes zijn altijd blank en nederlands en de daders zijn altijd buitenlands..

    Margoed, da mag ik niet zeggen natuurlijk. En toch doe ik t.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Amsterdam
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    typisch, die meisjes zijn altijd blank en nederlands en de daders zijn altijd buitenlands..

    Margoed, da mag ik niet zeggen natuurlijk. En toch doe ik t.

    jaaahaaaa berg je dochter maar veilig op in de kast als ik rondloop in jullie straat....

  14. #14
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Holland
    Posts
    6.131
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tapilaha View Post
    jaaahaaaa berg je dochter maar veilig op in de kast als ik rondloop in jullie straat....
    Domme opmerking.. Ik bedoel helemaal niet dat elke buitenlander een potentiele groepsverkrachter is, dat suggesteer je nu zelf. Fail!

    Edit: Ik heb nog geen dochter, gelukkig....

  15. #15
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.142
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Muay Thai Elite View Post
    typisch, die meisjes zijn altijd blank en nederlands en de daders zijn altijd buitenlands..

    Margoed, da mag ik niet zeggen natuurlijk. En toch doe ik t.
    Wat zeg je nou??

    Laat "beken kleur" dit maar niet horen, je hebt zo Spong op je dak en dat nog wel voor minder!
    En laat die familie leden ook oppassen van dat meisje wat die kenne ook nog wraak nemen, dat die "vieze' nederlandse dochter zoveel smaat brengt op de familie!

  16. #16
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Vlak achter je!
    Posts
    2.661
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tapilaha View Post
    jaaahaaaa berg je dochter maar veilig op in de kast als ik rondloop in jullie straat....
    Vette reps als je MTE lichtbruine kleinkinderen bezort man!


    En met betrekking tot verkrachters (en klootzakken in het algemeen), die vind je in alle kleuren en vormen. De straffen die ze in dit geval gekregen hebben vind ik wel belachelijk laag. Dat meisje zit daar de rest van haar leven mee.
    Last edited by dimitri; 06-02-2008 at 08:34.


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •