MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er weer goed uit Harmen
    thanks
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Poule B is zwaar zeg! Daar kom je waarschijnlijk niet ongeschonden doorheen. Ik denk dat daar hele harde partijen gaan komen en dat Lima mede daardoor de beste kans maakt om het toernooi te winnen.
    Rematch Najim vs Lima, maar dan op 70Kg zou wel eens de finalepartij kunnen worden...

    @ the Showtime trophy in Rottedam eind 2006 stonden deze vechter al eens tegen elkaar. Lima won toen na een extra ronde op punten. Achteraf is daar toen veel over gezegd. Feit is wel dat die partij echt één van de mooiste, zoniet de mooiste van de avond was.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik denk dat Pique en Lima elkaar treffen in de finale

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #29
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    Dit wordt echt vuurwerk. Ik hoop dat Mes gaat winnen. Maar Lima en Najim zijn ook grote toppers. Ben erg benieuwd!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Culemborg
    Posts
    1.063
    vCash
    126000

    Default

    ik denk lima

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Lima heeft in mijn ogen de beste kansen om als finalist uit Poule A te komen.

    Poule B daarentegen, hele sterke bezetting !!!!. Mes vs Pique & Main vs Najim...word echt een all out warzone aanstaande zondag in Utrecht.

    Maar het is gelukkig een toernooi en er kan echt van alles gebeuren. Voor hetzelfde geld wint bijvoorbeeld Caupain nog wel het toernooi..

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    904
    vCash
    126000

    Default

    tnhx voor de fotoos
    WIE EEN KUIL GRAAFT VOOR EEN ANDER MAG GRAAG WERKEN!

  8. #33
    Join Date
    May 2006
    Posts
    707
    vCash
    126000

    Default telegraaf 14-2-08

    Utrecht in ban van K-1 Max
    door onze Telesportredactie

    UTRECHT - De Vechtsebanen in Utrecht is in de ban van K-1. Voor acht Nederlandse topvechters in de gewichtsklasse tot 70 kilogram staat zondag niet alleen de nationale titel op het spel, maar ook de deelname aan een prestigieus vechtsportevenement in Japan. De winnaar van het zogenaamde K-1 Max-toernooi in Utrecht plaatst zich voor een kwalificatietoernooi in Hiroshima (9 april), waar de beste zestien vechters ter wereld een plek in de grote K-1-finale (7 juli) proberen te bemachtigen. Naast zwaargewicht Sem Schilt heeft Nederland in de persoon van Andy Souwer ook een wereldkampioen in de -70 kg-categorie.







    Voorafgaand aan het Nederlands kampioenschap, dat mede wordt georganiseerd door K-1-grootheid Peter Aerts, wordt ook stilgestaan bij de dood van thaibokser Ginty Vrede, die vorige maand op 22-jarige leeftijd aan een hartstilstand overleed. Als eerbetoon zijn in De Vechtsebanen beelden van het laatste wereldtitelgevecht van Vrede te zien, waarna hij in de ring symbolisch wordt uitgeteld. Bij de loting werden onder meer Joeri Mes en Marco Pique aan elkaar gekoppeld.
    K-1 Max. NK, Utrecht (17 februari). Loting:
    1. Lima-Stevelmans,
    2. Diender-N'Gimbi,
    3. Pique-Mes,
    4. Ettouhlali-Main.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •