MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by danial View Post
    laatste partij was niet eerlijk in mij ogen. Moien hosseini (C-klasse normaal) met zijn 5 partijen gaat tegen ervarende en bijna niet onverslagen Ehsan die al paar jaar in B-klasse zit. Ehsan maakt in de eerste twee rondes veel punten met lowkicks, maar vanaf derde ronde laat hosseini letterlijk alle hoeken aan zijn tegenstader zien. Wat een karakter en mentaliteit heeft die hosseini, ik zie hem graag vechten op gala's, nieuwe topper bij dus. Jury wijst zijn hoek als winnaar, maar de meeste in het zaal zijn niet mee eens
    De sleutel voor de jurybeslissing zat hem in de derde ronde. De eerste twee rondes waren overduidelijk voor Ullah. Achteraf sprak ik met Eric Warmerdam (trainer van Secodns Out) hierover en dat was ook de bedoeling. Het was een hele gok om de partij aan te nemen en dan kan je beter rustig beginnen in plaats van als een wilde van start te gaan en binnen twee rondes door je lucht heen zijn.

    De laatste twee rondes waren voor Hosseini, ondanks de slopende lowkicks van Ullah in hde beginfase van de vierde ronde. De acht tellen die Ullah kreeg na twee harde stoten van Hosseini kosten hem de ronde. De vijfde ronde was ook voor Hosseini en voor het publiek blijft zoiets natuurlijk het beste in het geheugen hangen

    De sleutel in deze partij zat hem in de derde ronde waarin Ullah volgens de juryleden meer punten had gescoord. Daarom is de winst op punten naar Ullah gegaan.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Het was een leuk gala. Ik heb toch wel wat vechters gezien die nog iets zouden kunnen bereiken. Jammer dat sommigen van hen daarvoor bij de verkeerde sportschool zitten.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2006
    Posts
    1.178
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bobson View Post
    Het was een leuk gala. Ik heb toch wel wat vechters gezien die nog iets zouden kunnen bereiken. Jammer dat sommigen van hen daarvoor bij de verkeerde sportschool zitten.
    insinuaties? verklaar je nader

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.376
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bobson View Post
    Het was een leuk gala. Ik heb toch wel wat vechters gezien die nog iets zouden kunnen bereiken. Jammer dat sommigen van hen daarvoor bij de verkeerde sportschool zitten.
    Leg eens uit?




    Leuk verslag weer!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Mooi werk mannen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Bobson View Post
    Het was een leuk gala. Ik heb toch wel wat vechters gezien die nog iets zouden kunnen bereiken. Jammer dat sommigen van hen daarvoor bij de verkeerde sportschool zitten.
    Gedurfde uitspraak. Ben je niet van mening dat elke sportschool zo zijn goede en slechte kanten heeft? Ben ook erg benieuwd op welke vechters je posting van toepassing is.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Down Town Emmen
    Posts
    6.334
    vCash
    126000

    Default

    mooie pics

  8. #33
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bobson View Post
    Het was een leuk gala. Ik heb toch wel wat vechters gezien die nog iets zouden kunnen bereiken. Jammer dat sommigen van hen daarvoor bij de verkeerde sportschool zitten.

    Poeh, zeker een gedurfte uitspraak.... ben benieuwd wat/wie je hiermee bedoelt.

    @ the Mixfightreporters=> Was weer een mooi en duidelijk verslag, thanx!

  9. #34
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    369
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk heeft eigen school zijn eigen dingen. Positief en negatief. Mijn opmerking was in algemene zin, en niet bedoeld om een bepaalde school slecht te praten. Het kwam bij me op naar aanleiding van sommige coaching tijdens de wedstrijd. Bovendien: om iets te bereiken is, naast de kwaliteit van de trainer, met name de instelling en ambitie van de vechter van belang. Misschien heeft iemand (die wellicht ver zou kunnen komen) niet meer dan bescheiden ambities. Meer recreatief, met zo nu en dan een wedstrijd. In zo'n geval is het niet aan de trainer te wijten dat er niet meer uit komt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •