MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 31 of 31
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Als ik een net iets hoger vetpercentage heb, zit ik altijd lekkerder in mijn vel dan wanneer ik flink wat vet heb weggetraind. Bovendien heb ik dan ook altijd wat meer uithoudingsvermogen. Volgens mij verschilt het allemaal nogal per persoon. Je moet gewoon ff kijken wat het best voor jou werkt.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Ralph View Post
    Als ik een net iets hoger vetpercentage heb, zit ik altijd lekkerder in mijn vel dan wanneer ik flink wat vet heb weggetraind. Bovendien heb ik dan ook altijd wat meer uithoudingsvermogen. Volgens mij verschilt het allemaal nogal per persoon. Je moet gewoon ff kijken wat het best voor jou werkt.
    Inderdaad ik heb wel eens gehoord dat 12% vet het beste is om te hebben. Maar persoonlijk heb ik een vrij laag vetpercentage maar kwa conditie doe ik niet onder voor andere mensen. Dus gewoon voelen wat goed voor je is, en je niet vastpinnen op getalletjes. Er zijn zo veel factoren waarmee die rekensommetjes geen rekening houden, maar toch wel belangrijk zijn.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Hier in zuid-oost-drenthe zeggen ze als je je wat zwakjes voelt "vitamien'n gooi maor veur de varkn's, je moet'n meer spek eet'n"

    Om even aan te geven hoe belangrijk vet is als je een laag IQ hebt, gemiddeld het laagste inkomen van Nederland geniet en niet heel erg oud wilt worden.

    Een vetpercentage van 25 geldt als extreem laag hier in omstreken.
    Vandaar dat we gemiddeld ook de slechtste gezondheid van Nederland hebben

  4. #29
    chief108 Guest

    Default


    en vergeet niet: het hoogste percentage alcoholisten en ongewenste zwangerschappen

  5. #30
    anonymous001 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by willem777 View Post
    Hier in zuid-oost-drenthe zeggen ze als je je wat zwakjes voelt "vitamien'n gooi maor veur de varkn's, je moet'n meer spek eet'n"

    Om even aan te geven hoe belangrijk vet is als je een laag IQ hebt, gemiddeld het laagste inkomen van Nederland geniet en niet heel erg oud wilt worden.

    Een vetpercentage van 25 geldt als extreem laag hier in omstreken.
    Vandaar dat we gemiddeld ook de slechtste gezondheid van Nederland hebben
    Ja...

    Het is ook gewoon een prachtige provincie!

  6. #31
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post

    en vergeet niet: het hoogste percentage alcoholisten en ongewenste zwangerschappen
    vet en bier word je blijkbaar erg vruchtbaar van

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •