MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 12 of 13 FirstFirst ... 28910111213 LastLast
Results 276 to 300 of 304
  1. #276
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    In je slaapkamer.
    Posts
    3.611
    vCash
    126000

    Default

    Dus dit spul is de heilige graal?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Quote Originally Posted by De dikke nudist
    Life is like a box of chocolates. It doesn't last very long when you're a fat glutton.

  2. #277
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by O11 View Post
    Dus dit spul is de heilige graal?
    Nou ja heilige graal? Ik ben wel van mening dat dit het meest effectieve supplement is dat een vechtsporter kan gebruiken.
    Ergomax

  3. #278
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    moet wel zeggen dat het 3 keer per dag zon pil slikken
    me wat tegenstaat. vooral sochtends word ik er wel ff
    misselijk van vaak.

    als het vloeibaar kon of gemixed met iets was het wat
    fijner om te gebruiken. pillen blijven vervelend imo.
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  4. #279
    chief108 Guest

    Default

    watje....

  5. #280
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    misschien 1 x daag 6 stuks anaal inbrengen?????
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #281
    chief108 Guest

    Default



    is ook een optie...

    maar we hadden toch ook al bedacht om ze op te lossen in alcohol en dan te injecteren?

  7. #282
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    maar een watje die niet 3 x per dag wil in nemen durft dat helemaal niet....

    tegenwoordig willen ze van alles , maar als er wat voor gedaan moet worden....ho maar...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  8. #283
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    maar een watje die niet 3 x per dag wil in nemen durft dat helemaal niet....

    tegenwoordig willen ze van alles , maar als er wat voor gedaan moet worden....ho maar...
    maar hij zegt toch echt zelf:

    Quote Originally Posted by Evilman View Post
    als het vloeibaar kon of gemixed met iets was het wat
    fijner om te gebruiken. pillen blijven vervelend imo.
    nou...
    en voldoet mijn oplossing dus 100% aan....
    vloeibaar *en* gemixed met iets...

  9. #284
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    maar hij zegt toch echt zelf:


    nou...
    en voldoet mijn oplossing dus 100% aan....
    vloeibaar *en* gemixed met iets...
    YEP YEP YEP>>>

    REPS!!!!!!!!!!!! nou ja als ik je ze weer kan geven hahahaa
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #285
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Int J Sports Med. 2008 Jun 11. [Epub ahead of print]

    beta-Alanine and the Hormonal Response to Exercise. Hoffman J, Ratamess NA, Ross R, Kang J, Magrelli J, Neese K, Faigenbaum AD, Wise JA.

    Health and Exercise Science, The College of New Jersey, Ewing, New Jersey, United States.The effect of 30 days of beta-alanine supplementation (4.8 g per day) on resistance exercise performance and endocrine changes was examined in eight experienced resistance-trained men. An acute resistance exercise protocol consisting of 6 sets of 12 repetitions of the squat exercise at 70 % of one-repetition maximum (1-RM) with 1.5 minutes of rest between sets was performed before and after each supplemental period. Blood draws occurred at baseline (BL), immediate (IP), 15-minutes (15P) and 30-minutes (30P) postexercise for growth hormone, testosterone and cortisol concentrations. A 22 % (p < 0.05) difference in total number of repetitions performed at the end of 4 weeks of supplementation was seen between beta-alanine (BA) and placebo (PL), and Delta mean power was greater in BA (98.4 +/- 43.8 w) vs. PL (7.2 +/- 29.6 w). Growth hormone concentrations were elevated from BL at IP and 15P for both groups, while cortisol concentrations were greater than BL at all time points for both BA and PL. No group differences were noted. No change from BL was seen in testosterone concentrations for either group. Results indicate that four weeks of beta-alanine supplementation can significantly improve muscular endurance during resistance training in experienced resistance-trained athletes. However, these performance gains did not affect the acute endocrine response to the exercise stimulus.
    Ergomax

  11. #286
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    vertaald...

    Goede shit dat spul......zoals ik al van mening was...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  12. #287
    chief108 Guest

    Default

    ik neem nu telkens 2 pillen 3 kwartier voordat ik een zware training ga doen
    en ga nog steeds lekker

    herstel de dagen erna is wel zwaarder

  13. #288
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Vaak wordt de vraag gesteld of het uitstellen van de verzuring geen invloed heeft op de groeihormoon response van trainingen (ook in deze thread geloof ik). Maar zoals te lezen in de onderstaande abstract is dit niet het geval.
    Ergomax

  14. #289
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Een copy and paste uit de studie:

    Growth hormone secretion patterns have also been shown to be quite responsive to changes in the acid-base balance of muscle [5]. Considering
    that serum lactate was significantly elevated in both BA and PL, with no significant differences between the two treatment groups, it was not surprising to see no difference between BA and PL in growth hormone concentrations postexercise.
    Ergomax

  15. #290
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    ik ga het binnenkort ook maar es proberen dan
    ik was altijd vrij enthousiast over creatine en ben er een dag of 10 geleden weer mee begonnen. echter houd ik nu zo veel vocht vast, met name in m'n armen, dat de biceps aanvoelen als deegballen. ben ca 3,5-4 kg zwaarder dan normaal agv vocht.
    het lijkt wel cool die dikke armen (omvang 44,5 cm) maar als je er dan op drukt en je voelt het wat deegachtig meeveren, is het best wel smerig. biceps moeten aanvoelen als stalen kogels.
    daarnaast merk ik deze keer ook weinig verschil in kracht/uithoudingsvermogen.
    kortom heb er niet zo'n goed gevoel bij deze keer en ben er dus maar weer mee gestopt.
    hoop dat beta alinine het beter doet

  16. #291
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Beste mensen,
    Jullie hebben inmiddels zo'n 12 pagina's vol geschreven over dat nieuwe supplement. Heel af en toe pik ik eens wat berichten mee..

    Mijn conclusie is in elk geval dat dit supplement voor de verandering eens wél doet wat het behoort te doen.

    Maar kan iemand mij gewoon ff heel snel puntsgewijs de voordelen van dit spul op een rijtje zetten... (want anders moet ik weer 12 pagina's gaan doorspitten)

    En ten tweede, momenteel train ik geen vechtsport (bjj) ivm afstuderen. Doe alleen een aantal dagen per week fitnessen om mijn fysiek enigzins binnen proporties te houden..
    daarom mijn vraag: Heeft dit spul een positieve uitwerking bij fitness?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #292
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Beste mensen,
    Jullie hebben inmiddels zo'n 12 pagina's vol geschreven over dat nieuwe supplement. Heel af en toe pik ik eens wat berichten mee..

    Mijn conclusie is in elk geval dat dit supplement voor de verandering eens wél doet wat het behoort te doen.

    Maar kan iemand mij gewoon ff heel snel puntsgewijs de voordelen van dit spul op een rijtje zetten... (want anders moet ik weer 12 pagina's gaan doorspitten)

    En ten tweede, momenteel train ik geen vechtsport (bjj) ivm afstuderen. Doe alleen een aantal dagen per week fitnessen om mijn fysiek enigzins binnen proporties te houden..
    daarom mijn vraag: Heeft dit spul een positieve uitwerking bij fitness?
    In de onderstaande link staat alles eigenlijk al puntsgewijs aangegeven, mocht je aan de hand daarvan nog vragen hebben dan moet je het maar laten weten.

    http://www.ergomax.nl/Carnation.html
    Ergomax

  18. #293
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Heel duidelijk SamE... Als het waar is wat daar staat is dit zeker een geschikt supplement icm Fitness. Soort van " super" creatine als ik het zo lees... (gecombineerd met andere suppletie)

    Uiteraard zal elk supplement ook wel een down side hebben... is dit ook zo met Carnation? Of heeft dit product geen merkbare nadelen?
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #294
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by d4nd3l10n View Post
    Creatine (vaak dan), proteïne, visolie, multivitamine?... Om maar ff een paar voorbeelden te noemen.

    Het is niet de heilige graal en zoals je hebt kunnen lezen heeft het voor mij niet of nauwelijks gewerkt.. Er zijn echter studies die aantonen dat het wel degelijk een effect heeft. Net zoals diverse forumbroeders dit kunnen beamen..

    Dus gewoon proberen van die paar knaken ga je ook niet bankroet. Toch???
    Klopt, maar geen enkel prestatiebevorderend supplement is trouwens de heilige graal. Uiteindelijk moet je het toch hebben van je trainingen/voeding/rust.

    Van een aantal gezondheidbevorderende supplementen zou je dit misschien wel kunnen zeggen.
    Ergomax

  20. #295
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    201
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Heel duidelijk SamE... Als het waar is wat daar staat is dit zeker een geschikt supplement icm Fitness. Soort van " super" creatine als ik het zo lees... (gecombineerd met andere suppletie)

    Uiteraard zal elk supplement ook wel een down side hebben... is dit ook zo met Carnation? Of heeft dit product geen merkbare nadelen?
    Om een makkelijke vergelijking te maken:
    Creatine werkt voornamelijk bij de eerste paar herhalingen, Beta-Alanine voornamelijk bij de laatste paar herhalingen. Je zou de twee goed kunnen combineren.

    Mogelijke nadelen: sommige mensen krijgen nog een tintel effect in de eerste weken van gebruik en Underdog viel het op dat hij sneller blauwe plekken kreeg met MMA (alleen bij hogere doseringen geloof ik zo uit mijn hoofd). Verder ben ik niet bekend met andere nadelen.
    Ergomax

  21. #296
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1.906
    vCash
    126000

    Default

    soms heb je energie teveel als het niet nodig is haha..
    en wil je ervanaf door flink in te spannen.
    Maarja.. dat los je zelf maar op creatief met carnation
    If you gotta pair of fists and a beating heart then you gotta chance to beat anybody.

    mma video blog

  22. #297
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Even dit topic maar weer uit de goot getrokken.

    Welke forummembers gebruiken dit supplement nog en wat zijn de bevindingen over de lange termijn?

    Wil zelf naast m'n multivitaminen en eiwitshakes ook een supplement gaan gebruiken.
    Train op dit moment 3 tot 4x p/w BJJ en 3 tot 4x p/w fitness.
    Dacht zelf eerst aan Creatine maar door de kans op het onnodig vasthouden van vocht zie ik dit niet zo zitten (vwb de gewichtklasses in BBJ/Grappling) vandaar dat ik wat meer wil weten over het gebruik van Carnation op de lange termijn.

    Mag ik er van uit gaan dat Carnation overeen komt met de werking van Creatine maar dan zonder het nadelige effect van het vasthouden van vocht?
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  23. #298
    chief108 Guest

    Default

    gebruik het nu alleen op trainingsdagen

    train je net een tikkie lekkerder mee

  24. #299
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik ben er zondag weer mee begonnen...over 5 weken een partij dus...

    ben nog steeds van mening dat het een top product is...

    alleen...weer gfelijk blauwe plekken...maar goed dat is al bekend...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  25. #300
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    gebruik het nu alleen op trainingsdagen

    train je net een tikkie lekkerder mee
    Train jij ook?
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •