MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1

    Default Zaterdag 5 april Dutch Open Kyokushin Sliedrecht



    Zaterdag 5 april Dutch Open Kyokushin Sliedrecht

    Op zaterdag 5 april organiseert de IBK een Kyokushin Knock Down toernooi te Sliedrecht welke open zal zijn voor alle full contact stijlen.
    De wedstrijden zullen aanvangen vanaf 12.00 uur, en er zal worden gestreden in twee gewichtsklassen, te weten – 80 kg en + 80 kg.
    Het reglement voor deze wedstrijden zal het Kyokushin reglement zijn welke ook van toepassing was tijdens de wereldkampioenschappen afgelopen november in Emmen.
    Voor meer info: http://www.ibk.nl
    Voor opgave kunt u contact opnemen met Hanshi J. de Bruin, [email protected]
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    chief108 Guest

    Default

    top...

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Emmen
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Ja super, back to the roots!

  4. #4
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Emmen
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Ik vernam van de organisatie dat er enkele openingen zijn om in te schrijven, wordt vast en zeker een gezellig toernooi!
    Ik ben er zeker bij :-)

  5. #5
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Die van de NSKO net gemist, maar dit moet lukken.

  6. #6
    Join Date
    Jul 2005
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    misschien iets voor shihan Sjaak z'n mensen, hij is van harte welkom met zijn mannen

    osu

  7. #7
    chief108 Guest

    Default

    ben benieuwd hoeveel er nu van "andere" organisaties komen

    lijkt me wel mooi moment om de krachten te meten iig....

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by martin View Post
    misschien iets voor shihan Sjaak z'n mensen, hij is van harte welkom met zijn mannen

    osu
    Osu Martin,

    helaas doen onze mensen al mee 1 week van te voren aan het Kamakura toernooi, van 4 t/m 6 april is ons Kyokushin Lentekamp en op 20 april is er een toernooi bij de IBK in Spijkenisse dus hoe graag ik ook zou willen het gaat niet lukken. Jammer dat het allemaal weer zo dicht op elkaar wordt georganiseerd.

    Toch bedankt voor de vriendelijke uitnodiging, doe shihan Jan de Bruin de groeten van mij ! En jullie zijn met zijn allen welkom op het Europees Kampioenschap Kyokushin Karate op 25 mei

    Osu Sjaak
    Last edited by Sjaak; 10-03-2008 at 23:45.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chief108 View Post
    ben benieuwd hoeveel er nu van "andere" organisaties komen

    lijkt me wel mooi moment om de krachten te meten iig....
    Osu Chief dat is een mooi gebaar waar ik het volkomen mee eens ben maar ,
    er volgen weer gala,s en kampioeschappen trainigskampen vlak op elkaar er moet beter overlegt worden wanneer men zijn gala,s , kampioenschappen trainingskampen houd en de datum,s aan elkaar door geven dat is toch niet zo moeilijk dat kan toch wel , Martin respect tegen over sjaak klasse dat jij hem uitnodigt !! 30 Maart is het Europese kampioenschap van de I.B.K. van Geraldt Gordeua Kamakura dan volg 5 April het kampioenschap van Jan de bruin Tsunami I.B.K Real sliedrecht dan is het kamp van sjaak Musashi ook ,Jan de bruin heeft altijd contact met sjaak gehad hij had hem toch even bellen kunnen van hoe en wat ja toch ?? op 20april is al weer en toernooi in spijkernisse van de I.B.K. Muramachi . allemaal in april druk druk dus jammer dat het weer zo gaat het is niet anders wij zullen maar afwachten hoe het in de toekomst gaat.
    One World One kyokushin
    respect

    sportgroeten

    jan



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Emmen
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Osu Jan Sensei (eigenlijk moet ik shihan zeggen, maar ja... zoals u zelf al zegt, sensei blijf je altijd),

    Hanshi Jan de Bruin wilde graag dat ik zijn reactie hier even zou verwoorden, aangezien hij niet zo thuis is in de wereld van de internet forums enzo, hij leest uiteraard wel mee.
    Hij wilde graag nog even kwijt dat het de Dutch Open van de IBK betreft, en niet voor hem persoonlijk, maar dat had ik ook al in uw bericht terug gelezen, dat was wel duidelijk.

    En iedereen is uitgenodigd, zoals het de echte kyokushin betaamt, wel jammer dat door de drukke agenda van verschillende organisatie's het niet lukt, de deur staat in ieder geval voor iedereen met een budo hart open!

    Osu
    Martin van Emmen
    Sensei 4th Dan

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu sensei Martin klopt sensei blijf je altijd al heb je ook de hoogste graad.

    ik wens jullie veel succes Hanshi Jan de bruin en sensei Martin met het Open kampioenschap van de I.B.K. REALTsunami 5 april te Sliedrecht en hoop voor jullie op veel deelnemers en veel publiek .

    respect


    jan shihan

    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  12. #12
    chief108 Guest

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    hoop voor jullie op veel deelnemers en veel publiek .
    x2

    is triest als er een kampioenschap wordt georganiseerd en er komen 2 man een een halve paardekop...

  13. #13
    Join Date
    Nov 2005
    Posts
    2.326
    vCash
    126000

    Default

    worden er ook weer prof wedstrijden georganiseerd ?
    ik bedoel met de regels
    1e ronde karate, 2e ronde karate zonder jas, 3e ronde kickboxing, 4e ronde mma.

    was wel cool hoe die israleische karateka zich op kickboxing regels lens liet slaan in emmen

  14. #14
    chief108 Guest

    Default

    denk het niet...
    stond anders wel op de poster denk je ook niet?

    maar die Pro Division was idd vet...
    alles voortijdig beeindigd en bikkelhard

    leuk, leuk, leuk......

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    sliedrecht is echt vlakbij voor ome TSUUK ..............

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Kreeg een mailtje van Jan de Bruin, hij was me vergeten uit te nodigen hahahaa .... kan gebeuren Jan, geen probleem gozer, zie je snel !

    Maar gewoon jammer dat alles zo dicht op elkaar zit

    osu Sjaak

  17. #17
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    Emmermeer Z.O.D.
    Posts
    935
    vCash
    126000

    Default

    Doodzonde dat er (weer) 2 karate toernooien zo vlak achter elkaar worden georganiseerd, want nu heb je op beide toernooien toppers staan die eigenlijk tegenover elkaar moeten staan... want erg druk wat opkomst van vechters betreft zal het op beide toernooien dan wel niet worden...

    Nogmaals doodzonde maar dat zal wel nooit veranderen want we willen allemaal de baas wezen en op de troon zitten van ons eigen bondje, heren voorzitters zet jullie trots even opzij en ga met elkaar rond de tafel om wat moois op te zetten MÉT ELKAAR!!!! om onze mooie sport nóg mooier en beter en professioneler te maken.. maar goed nogmaals, dat zou wel nooit gebeuren

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Ik roep het al jaren maar geloof niet dat er ook maar iemand luisterd, heb mijn 2 toernooien al verplaatst naar stille maanden, mei en oktober.

    Jan (de Bruin) heb je mail gehad, sterkte met alles en succes met je toernooi, we spreken snel een keer af gozer

    osu Sjaak

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Osu Sjaak ja dat is ook beter denk ik naar deze Maanden Mei het 12 de U.F.K.K.Europese Open Kampioenschap senioren en Oktober de jeugd wij zullen het afwachten.
    maar De I.B.K van Kamakura organiceert al 18 jaar in Maart hun Open Europese kampioenschappen dus dat is wel duidelijk dacht ik , en dat van jou ook nu. de rest volgt wel denk ik met hun agenda ,De I.B.K. Real is er ook mee bezig zie ik ,het zal wel goed komen zullen wij allen maar hopen met een kyokushin hart.

    One world One kyokushin

    een pretig weekend .
    Jan osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  20. #20
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Elke maand een toernooi zou het mooiste zijn. (juli en augustus uitgezonderd uiteraard)

    1 open Nederlands kampioenschap zou ook vet zijn en dan elk jaar door een andere bond georganiseerd. Scheelt de bonden een hoop werk ook nog.

    OSU!
    Last edited by Effective; 14-03-2008 at 10:30.

  21. #21
    Join Date
    May 2007
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Osu Hunebed,
    Helemaal eens!!

    Zal verder nog maar een toernooi vermelden:

    >>edit chief: LINK NAAR HEEEEEELE GROTE POSTER<<
    Je kunt beter jezelf overwinnen
    dan duizend vijanden

  22. #22
    Join Date
    May 2007
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Oepsie.... Flyer is een beetje groot uitgevallen...
    Je kunt beter jezelf overwinnen
    dan duizend vijanden

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Had je geen grotere flyer ?

    Train je zelf trouwens ook bij antonio ?
    Ik hoorde dat ze nu onderweg naar zwitserland zijn.....
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  24. #24
    chief108 Guest

    Default

    leuk postertje

  25. #25
    Join Date
    May 2007
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Is wel een beetje overdreven zo groot, hè?
    Maar ik dacht hij resize automatisch....
    Nee ik train niet bij Da Graca, maar heb wel training gehad van Sensei Antonio.
    Ja klopt... ze zijn daar voor de clicker en full contact wedstrijden voor de jeugd.

    Maar ik ga foto's maken bij dit toernooi. Zal wel wat foto's posten....
    Je kunt beter jezelf overwinnen
    dan duizend vijanden

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •