MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36
  1. #26
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    365
    vCash
    126000

    Default

    ja je hebt goeie punten raveboy.

    ik vond dat ook zo vreemd 3 nederlanders staan ze in het engels te praten en te coachen maarja er zitten ook meer vechters in dan de contender.
    en bij de contender vind ik het weer iets te emo soms.

    maar die eerste partij gisteren was echt C klasse niveau
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn C klassers die nog beter vechten,. ik vond het te treurig dat die vogels op Eurosport te zien zijn.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik moet het helaas eens zijn met iedereen hier... Dacht het vanuit mijn bed te kunnen kijken maar viel al na 15 minuten in slaap, werdt wakker toen Murthel vocht maar kon me ogen niet openhouden en heb de tv in een laatste stuiptrekking uitgezet.


  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Ik ben ook gaan pitten. Was niet boeiend genoeg... niemand was te verstaan en het was veel te rommelig opgezet. Helaas, want het zou in potentie een mooie serie kunnen zijn. Volgende keer wel weer kijken, want ik blijf hopen.

    Oh ja, Lucia was idd wel een lichtpunt haha die mag de hele dag wel door het beeld paraderen (praten is niet nodig )

  5. #30
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default It´s Showtime Reality Show - Vídeos

    Episodes 3 and 4 for download???

  6. #31
    Join Date
    May 2005
    Posts
    237
    vCash
    126000

    Default

    Fred vind ik een hele goede commentator. Ik luister altijd aandachtig naar hem, hij heeft kennis van zaken en ook van die droge humor, alleen waar ik me wel aan stoor, zoals zo velen al zeiden, is dat Fred elke keer erdoor heen praat als de vechters wat willen zeggen. Ik wil het graag van hun zelf horen en niet een nederlandse vertaling horen.
    Voor de rest vind ik het een leuke show, niet zo standaard opgezet zoals de contender!

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    moeten even niet vergeten datdit geen amerikaanse product is, de contender is een amerikaanse high budget real life show. dit is een nederlandse low budget real life show. Het gaat mij meer om het idee, dan om hoe het gemaakt en geproduceerd wordt. ik vind het geweldig dat zoiets als dit op tv komt. dat er te weinig geld is om het naar amerikaanse maat staven te produceren, neem ik op de koop toe, en ik hoop dat deze real life show aanslaat en elk jaar door blijft gaan.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Huizen
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Sem is echt een topper kwa vechten en persoonlijkheid. Ik heb een keer met hem gespart er met hem kan je echt goed trainen. Ik gun het hem zeker.
    Aflevering 1 en 2 de rezerve vechters waren schandalig. Ik had de vechters wel in een betere conditie verwacht een C klasser in Nederland is nog beter.
    Jammer van Murthel, maar wel een grote ervaring rijker. Mooie knieen in de 3e ronde.

    Ik ben benieuwd hoe die kleine volgens mij was het congolese vechter gaat doen. (traint hij trouwens niet bij FFC??)

    Ik hoop echt dat een aantal vechters zoals die Italiaan en Roemeen etc zware klappen gaan krijgen.

  9. #34
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    volgens mij komt hij uit Kenia... we zien het volgende week.
    Hoewel de line-up natuurlijk al bekend is voor Den Bosch...
    http://www.superprosamui.com/content...y_try_outs.php
    Hier staat trouwens die Congolees of Keniaan ook niet bij???????
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •