-
Videos - Grappling Ede, 1 maart 2008
-
-
WIE EEN KUIL GRAAFT VOOR EEN ANDER MAG GRAAG WERKEN!
-
HW: Andrei '' The Pitbull '' Arlovski ... LHW: Wanderlei Silva... MW: Dan Henderson.... WW: Matt Hughes LW: Sean Sherk
-
de vraagtekens bij het laatste filmpje ben ik :P
Toch rot als je geen goede takedowns kan en de ander heel erg verdedigent vecht...
-
Top, bedankt
-
Ik heb het genoegen gehad om scheidsrechter geweest te zijn van een aantal gevechten van Volker Dietz, wat is die sterk zeg, complimenten.
Bedank voor de video’s
-
komt er ook een foto(verslag) op mixfight???
thankz!!
The one who doesn't fall never stands up. It happened that people made me an idol. But everybody loses. I'm just a human being. And if it's God's will next fight, I'll win.
Fedor Emelianenko
-
Ik had het genoegen om tegenover Volker Dietz te staan in de Semi-Finale.
Volker is inderdaad sterk, maar dit is niet onoverkomelijk... het duurt alleen even voordat je jezelf zodanig kan positioneren om zijn kracht te kunnen neutraliseren.
Op een gegeven moment had ik side-mount. Enkel mijn hoofd zat nog vast. Vorig jaar kreeg je daar nog 1 punt voor, zodra je je hoofd dan bevrijd, krijg je de rest van de punten.
Net als je eerst 1 punt krijgt als je vanuit guard naar halfguard gaat. Passeer je vervolgens de half-guard, dan krijg je de rest van de punten.
Helaas is het dit jaar niet meer zo dat je voor side-mount met het hoofd nog ingesloten 1 punt kreeg. dit hoorde ik achteraf. Jammer, want dan had de partij niet naar de verlenging hoeven gaan.
Ik kijk uit naar de volgende partij tegen Volker 
gr,
Charly
-
@ Team CBC:
Ah, weet ik ook meteen wie jij bent.
Het staat nu 1 - 1, we moeten toch maar een keer een derde partij draaien.
Last edited by Floris; 03-03-2008 at 15:24.
-
 Originally Posted by ChimiChero
Ik heb het genoegen gehad om scheidsrechter geweest te zijn van een aantal gevechten van Volker Dietz, wat is die sterk zeg, complimenten.
Bedank voor de video’s
Ik vind technische vechters toch indrukwekkender dan sterke vechters!
 Originally Posted by Justinian
Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
 Mixfight-Ambassadeur in Mexico 
-
 Originally Posted by Team_CBC
Ik kijk uit naar de volgende partij tegen Volker 
gr,
Charly
 Originally Posted by Floris
Het staat nu 1 - 1, we moeten toch maar een keer een derde partij draaien.
En ik hoop de scheidsrechter te zijn
“Succes allebei”
-
Hé Geitenbeek, goed gedaan jochie!
-
 Originally Posted by sebastiaan
de vraagtekens bij het laatste filmpje ben ik :P
Toch rot als je geen goede takedowns kan en de ander heel erg verdedigent vecht...
Ach in de verlenging, je shootte 2x en je viel aan vanuit je guard, terwijl hij niks deed! Genoeg om te winnen.
-
 Originally Posted by Strange Cutbean
Hé Geitenbeek, goed gedaan jochie!
Thx 
Yamato Damashii
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein
Better trade than aid
-
-
die Thorsten Klein (laatste fillempie) is niet zo klein man. Dat is 1 van mijn tegenstanders komende zondag op tap or snap in dortmund. ik zit in de +85, dus dat wordt bikkelen tegen dit soort gasten denk ik.
-
is het gewichts verschil niet te groot??
"Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves."
-
Nee joh leuk toch, alleen ff bikkelen. Daarna open klasse, dus dan kan ik ook lichtere mensen tegenkomen.
-
wel stoer.. vanaf welk gewicht is het open??
(ik ben niet echt in to grappling en bjj maar vindt het prachtig te zien)
"Some people have so much respect for their superiors they have none left for themselves."
-
 Originally Posted by Jochem
die Thorsten Klein (laatste fillempie) is niet zo klein man. Dat is 1 van mijn tegenstanders komende zondag op tap or snap in dortmund. ik zit in de +85, dus dat wordt bikkelen tegen dit soort gasten denk ik.
wel vreemd dat ze stoppen bij 85+. geen -100 of niks. ik benijd je niet! haha
-
Ach in de verlenging, je shootte 2x en je viel aan vanuit je guard, terwijl hij niks deed! Genoeg om te winnen.
Das wel waar,maar het zijn niet echt de overwinningen waarop je hoopt!
Die Geitenbeek submitte hem wel trouwens!
En hij was pissed! haha
-
 Originally Posted by sebastiaan
Das wel waar,maar het zijn niet echt de overwinningen waarop je hoopt!
Die Geitenbeek submitte hem wel trouwens!
En hij was pissed! haha
Yea, was ie niet zo blij mee, ik heb die partij ook gezien jah. Ben je er ook op tap or snap in dortmund? ik heb al gezien dat die duitser er dan weer is. Bart (albers) krijgt iig zijn rematch.
-
 Originally Posted by Sjoerd
wel stoer.. vanaf welk gewicht is het open??
(ik ben niet echt in to grappling en bjj maar vindt het prachtig te zien)
Je mag je inschrijven waar je maar wilt, mits je niet te zwaar bent. Zo was er bij de -83 beginners een jongen die 65 kilo woog en het leuk vond om tegen zwaardere jongens te knokken. Hij deed het niet onverdienstelijk.
-
Yea, was ie niet zo blij mee, ik heb die partij ook gezien jah. Ben je er ook op tap or snap in dortmund? ik heb al gezien dat die duitser er dan weer is. Bart (albers) krijgt iig zijn rematch.
Ow weet niet eens wanneer dat is, ben opzich een Gi vechter,maar misschien gaan we wel
Tags for this Thread