PSV wint
AJAX wint
Gelijkspel
ik zelf als een ajax-fan zeg:
PSV 1 - 2 Ajax
''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen
psv
Natuurlijk wint ajax. Als utrecht het kan, waarom niet?
ik denk 2-6 voor Ajax
ik hoop weer zoiets als die 3-0 in de arena zoals de afgelopen keer
1-0 voor p$vau 89e minuut.
MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!
Gelijk spel met 2-2
Ik denk Ajax...PSV is eindelijk door mand gevallen tegen Utrecht, nadat ze al heel vaak met geluk gewonnen hebben....
Eindstand 0-3!
Hehe, kunt wel zien welke posts van ajax supporters afstammen
PSV wint denk ik, niet alleen van ajax maar ook het kampioenschap!!!!!!!
"I need u cool, are u cool?"
Natuurlijk wint P.S.V. zoals P.S.V. 90% van de wedstrijden tegen Ajax wint of ze nu in Eindhoven of in Amsterdam worden gespeeld...
Ajax speelde in haar historie maar liefst 109 duels tegen PSV. Daarvan won Ajax er 45 (41.3%) en gingen er 45 (41.3%) verloren. 19 (17.4%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 183 keer, een gemiddelde van 1.68 goals per wedstrijd. PSV stelde daar 179 doelpunten tegenover, gemiddeld 1.64 per wedstrijd.
Thuis zou Ajax volgens het driepuntensysteem gemiddeld 1.7 punten gehaald hebben en uit 1.0. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'. De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van 1964-1965: 5-0. In 2004-2005 leed Ajax met 0-4 haar grootste thuisnederlaag tegen PSV. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1957-1958, toen Ajax won met 0-5. In 1999-2000, 1984-1985, 1982-1983 ging Ajax onderuit met 4-0 in een uitwedstrijd bij PSV, een record
Jammer arjan![]()
TTT
PSV, als het echt erom gaat staan ze er altijd.
Psv met gemak, 3-1 op ze minst
kan trouwens niet meer stemmen in de poll, maar doe dus nog maar 1 overwinning voor psv erbij![]()
Net terug uit de lampenstad.
Wat een gare wedstrijd.
Ajax was te slordig en p$v deed niks (je zal er elke week je goede geld maar aan uitgeven pffff) maar dat hoefde ook niet want Ajax maakte geen vuist.
Jammer verhaal.
Fuck-offs here we come.
Ik had gisteren een dubbele goede dag. theorie herexamen gehaald brandweer en vervolgens de kroeg in waar ik en heb mogen zuipen en de wedstrijd heb mogen volgen. Geweldige wedstrijd, dat vonden de ajax supporters in de kroeg ookik ben blij met het gelijspelletje. dat het niet mooi was, doet me er niet toe. maar wat was het weer een geklungel op een moment he.
Klotewedstrijd. Veel fouten niet normaal meer. psv deed niets en AJAX kon niets... man![]()
ajax liet ook niks zien
ik was erbij en heb me dood geschaamt
zowel ajax als psv moet zich doodschamen als dit de top van nl moet voorstellen
wat een niveau
en de laffe instelling van koster en ajax was te triest,we hadden alles of niets moeten spelen 2de helft, liever 3-0 verliezen en strijdend ten onder dan dit. Psv gaat echt niet en verliezen en gelijk spelen in de laastet 5 duels.
tyfus wat haat ik voetbal soms , 01.30 pas thuis en voor wat eigenlijk. Er was niks in die pot, geen strijd , geen spannning , geen durf geen techniek van beide kanten was het een groot drama. die rukkers in mijn ploeg kon t weer niks boeien, die willen selchts een transfer afdwingen. Dit was de modderfokking kampioenswedstrijd en dat was totaal niet te zien aan t spel. Laf ajax laf koster en een psv dat werkelijk niets liet zien (net als de afgelopen paar jaar, maar ja anti voetbal is resultaat voetbal, ik zou er niet voor betaln maar dat terzijde)
een schande voor het nl voetbal
Bookmarks